Citat:
Ursprungligen postat av
knash
Men de har ljugit och ljugit. Varför vill du inte ha klarhet?
"The Biden administration denied the existence of US-owned or US-operated “chemical or biological laboratories in Ukraine,” dismissing the claims as Chinese and Russian propaganda in a March 9, 2022, statement, the month after Kremlin forces invaded."
"The clarification came in response to congressional testimony from Undersecretary of State for Political Affairs Victoria Nuland the day before, when she said: “Ukraine has biological research facilities which, in fact, we are now quite concerned Russian troops, Russian forces, may be seeking to gain control of.”
Dina konspirationer är det ingen som bryr sig om.
USA och andra länder stödjer labb världen över, och inget konstigt med det alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
knash
haha öm punkt? Byta ämne? Varför så motvillig att reda ut hur mycket och vad pengarna gått till?
Det gått till forskning och förstå vetenskapen om hur saker fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
knash
Va? Ja varav 40 st i Ukraina står det i länken jag länkade?
Jaha, och?
Undrar då det påståendet säger precis ingenting om nått mer än stödja forskning för lära sig saker.
Vilket jag tror är ditt stora problem här.
Och detta har jag hört säkert i 5-6år eller mer, och precis inte en millimeter har den tagit fart from och med inget som säger något.
Det är som åtalen med Mark och nothingburger, och stora frågan är vad du inbillar dig osaklighet berättar för sakligheten.
Det är lugnt, vi alla vet det är precis ingenting.