Citat:
Ursprungligen postat av
pumahunter
En genuint intellektuell människa förstår att fake news-medierna fultolkade, hittade på och förvanskade vad President Trump sa(som dom gjort med i stort sett varenda lögn dom påstått att President Trump kommit med, få eller i praktiken inga av dessa påstådda
lögner visade sig vara sådana vid en djupare granskning om vad som faktiskt sades i sin helhet, i vilket sammanhang och vad som åsyftades. Antingen var det helt korrekt eller en tydlig hyperbol som den genuint intellektuella delen av publiken tolkade precis som avsett), om du läser vad President Trump sa i sin helhet och försöker låta bli att spela eller vara ett hjärntvättat anti-intellektuellt fultolkande får som i det närmaste är helt dum i huvudet, så framgår det att det President Trump åsyftade var klorindioxid, vilket helt korrekt kan få
väck "Covid19" genom invärtes bruk, då det i praktiken är ett universalbotemedel, fråga NASA om du inte tror mig på den punkten.
https://www.thegatewaypundit.com/202...-disinfectant/
https://theuniversalantidote.com
Eftersom du in din TS bevisar att du inte hör till den grupp människor du försöker dig på att analysera utan är ett lättlurat hjärntvättat fultolkande får som aldrig förstår vad som menas så blir vidare diskussion i den här tråden helt ointressant, i synnerhet med dig.
Edit: Jag slösar givetvis inte nya inlägg på hjärntvättade får som tror dom är smartare än Nasa:
Eftersom vissa hjärntvättade får tror dom är smartare än NASA så blandar dom ihop
klorindioxid med
ivermectin. Analyser från människor som är så intellektuellt svagsinta är inget värda. Det förstår oftast även en idiot. Oftast.
Det som blivit en ögonöppnare för mig är alla i min omgivning som jag i decennier betraktat som intelligenta, sansade och allmänt kritiska. De är helt rabiata när det kommer till Trump, Ryssland, Corona, klimatet osv. Människor som tidigare hade en vettig distans till HBQT, invandringen och utan att blinka visste att majoriteten av MSM var vänster. Många är extremt enkelspåriga och verkar svälja lögnerna och propagandan med "hull och hår". De kör någon floskel som blir en halmgubbe. Jag tycker det är riktigt skrämmande. ibland verkar det gamla förnuftet hoppa fram för att några dagar eller veckor senare återigen vara väck. Det är så man undrar om det är något i vaccinet eller om det finns något i MSM som accelererat hjärntvätten.