2017-11-28, 19:00
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Känns lite som att du ursäktar hans beteende för att du förmodligen själv inte får till det på något annat sätt än att utnyttja någon i beroendeställning, det säger rätt mycket om vilken typ av man du är eller anser du på fullt allvar att sex är en accepterad "valuta" att använda sig av på blocket?

Herregud människa...

Det var ett par år sedan jag var "ute på grönbete" men jag har småbarn som bevis för att jag haft sex i alla fall ett par gånger senaste åren

Givetvis är sex en accepterad valuta i världen, inte bara på Blocket. Personligen tror jag dock inte att kursen mellan svenska kronan och mitt värde som sexpartner är särskilt stort i sammanhanget dessutom tror jag inte att min bättre hälft hade uppskattat det. Men hade jag varit ung och singel och hade kunnat tjäna 30.000:- på ett t.ex. bilköp för att ha sex med Karin 47 år så hade jag tveklöst gjort det om hon godtog akten som valuta.
Citera
2017-11-28, 19:04
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeaveDoggeAlone
Så det är okej då om personen ej har något annat val? Hyresgästen måste alltså ha sex med en gubbe för att ha tak över huvudet? Visst, inte våldtäkt. Men äckligt förde.

Jag uppfattade inte själv tvånget i artikeln, läser du för mycket mellan raderna..?

Med det sagt så har man alltid ett val. Ibland är det mellan pest och kolera men likväl har man ett val. Hade det varit så illa att jag stod utan familj, vänner, pengar och verkligen inte har någonstans att sova så hade jag givetvis haft sex med någon för att slippa spendera en längre tid utomhus. Det finns många som har sex för mycket enklare skäl än så i världen.
Citera
2017-11-28, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hiroonoda
Det gäller endast om eleven redan har en eskortlicens.

Tack, det visste jag inte. Intressant i alla fall.
Citera
2017-11-28, 19:22
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Det tycker jag låter bra.
Och visst är det många som suger kuk för sådant.
Då verkar en lägenhet vara en bättre deal..

Är det? En lägenhetshyra på 5000 spänn är en bättre deal än att suga kuk för 5g kola för 5000kr?
Jorå, är du riktigt jävla desperat så kanske det är en bra deal att förnedra sig själv

Citat:
Ja, att jag utgår ifrån att personen är attraktiv är för att är man inte intresserad, så faller uppenbarligen transaktionen.
Alla har sina gränser, och visst är det ett utnyttjande, absolut.
Hur vet du att personen i fråga är attraktiv när du får meddelandet över blocket? Tror du han skickade med en bild?

Kanon, det är utnyttjande. Då behöver vi inte gå vidare på det.
Citat:
Jo, det är ett utnyttjande..
Det är också ett utnyttjande av mig när jag måste stå i ett dike för pengar., varför skall jag det..jag kan väl få pengar för ett bättre jobb.
Det är helt enkelt en överensskommelse..
Så du ska jämföra ett vanligt arbete med sexuellt utnyttjande av någon i en beroendesituation?
Jovisst kan vi dra den jämförelsen att någon tvingas till ett jobb då han eller hon är beroende av pengar i en dålig situation, men sen går gränsen då det är sexuellt utnyttjande. Då kan hon, han eller du lika gärna välja sina egna kunder på stan. Tror fan hon kan tjäna med som lyx eskort än de ynka 5000kr som nu lägenheten skulle kosta i ett förstahands kontrakt, speciellt inte när det inte ens är säkert att hon får lägenheten.

Citat:
Bra för dig!
Men alla kanske inte väljer gatan, vi är alla olika.
Om jag nu hade haft boxplatser till uthyrning, och så kommer någon som jag finner attraktiv & sexuellt intressant, skall jag kasta ut denna då, hellre än att lösa det på ett Överenskommet sätt..varför är detta så viktigt?
För att man fortfarande utnyttjar någon. Spelar väl ingen roll ifall det är en deal eller inte? Har du någon framför dig som är i en dålig situation så är denna "överrenskommelse" omoraliskt och det behövde inte ens vara sexuellt utnyttjande utan att personen kunde få dig att äta en talrik med skit.

Du tyckte om att jag kunde stå upp för mig, men du svamlar om att utnyttja någon skulle vara någon form av överrenskommelse? Nigga please.

Citat:
Korrekt.
Ur hans/hennes perspektiv är det ju mycket smartare.
Yep, förutom att nu handlar det nog mer än bara att få knulla en gång utan har han nu knullat henne en gång för lägenheten kommer han försöka få till det igen via sin makt över henne.

Citat:
Nej det är det inte.
Men om du inte får något, eller hon inte har pengar alls att förhandla med den månaden..tja..vad är egentligen problemet?
Problemet är fortfarande att du vill förminska att någon använder sin makt för att utnyttja någon.
Hon kan inte betala för en månad och vips så övergår det till sexuellt utnyttjande? Det gick undan. Inte ta något i pant eller att hon kan sälja av saker/ta ett lån eller något, utan helt plötsligt när hon upptäcker att hon inte kan betala så ska hon knulla honom som betalning? Hade det vart skillnad ifall det var en kille som inte kunde betala? Skulle han dra ner byxorna och sära på skinkorna eller bara för att det är en man och en tjej så ska hon ställa upp i natura?

Frågan är fortfarande, vad får dig att tro att han inte kommer försöka knulla henne igen efter det eller ta det till andra steg? Är det för dig inte ens lite creepy av att han erbjuder något sånt? Va skulle hända ifall hon nu tog erbjudandet och i framtiden? Skulle han bara göra det till en engångs grej?

Citat:
Det kan jag inte svara ärligt på, för jag har aldrig ens tänkt dom banorna.
Jag kan referera till olika andra jobb, som stå i dike. jag hatar det.men det ger pengar.
Är det bara att det just är könsumgänge som är produkten som tillhandahålls som är stötestenen (?)..för jag kan säga att jag har gjort en jävla massa jobb som jag hatat under åren..
Det har vi alla, men dina och mina skitjobb innebär inte att vi smutsar ner våra kroppar på det sättet att det ger psykiska problem som sexuellt utnyttjande gör.

Citat:
alla har sitt pris.
Om hon är snygg blir det affär. är hon Pomperipossa blir det inte.
Om du får 200kr/H blir det affär, får du 50kr/h blir det inte..
Tillgång/efterfrågan/värde..
Samma som när gamla stofiler gifter sig med värsta bruttorna..ja, det är utnyttjande, grisigt, whatever..men det är payday sedan.
Jag hade aldrig klarat det däremot.

Självklart. Men nu var det inte att hon skulle få sig en saftig summa pengar eller ett kontrakt på att hon äger lägenheten utan att hon kanske skulle få hyra den av honom. Är det ett högt pris anser du? Nja, inte ens horer på malmskillnadsgatan anser det är högt.

200kr timmen? Jävlar i mig det är billigt.

Ja, det är utnyttjande av högsta grad. Det är minst lika fel.

Citat:
Skillnaden är ju att det inte är en överenskommelse mellan två vuxna individer, utan här blandar du in en tredje part, dessutom minderårig.
En sådan får av naturliga skäl inte ingå ett vanligt hyreskontrakt av uppenbara skäl, och den skillnaden tror jag nog du kan hålla med om.

Kan du inte det, så kan vi ju vända på det att jag drar stora växlar på ditt uttalande, och motsvarande Pedofilförklarar dig..

Du ser, det blir ju lite löjligt.
Själv klart det är!
Det är överenskommelsen mellan två människor som nu handlar med en vara. Fast nu är det ju faktiskt hyresvärd och inneboende och det är två partier som nu skulle ha en överenskommelse, precis som du pratade över i ditt inlägg. Någon skulle ta emot kuk för en vara.

Han har en kuk som vill ha fitta och dom har en fitta, nyss var det ju ingen big deal ifall det nu var !
Hade det vart bättre ifall hon var 15? eller 18?

Men, det spelar ju ingen jävla roll! Det är fortfarande utnyttjande och såna här "överenskommelser" är ju bara rent av skitsnack av någon som vill utnyttja för att få till billiga ligg.

Ja, och du började prata attraktiva milfar än att det är någon slämmig gubbe som erbjuder yngre brudar en lägenhet för en lägenhet? Jag drog till med någon extremt för att du kasta fram det först.

Deal with it. Men vi är överrens, det är utnyttjande så då frågar jag dig vilket är två frågor du faktiskt behöver besvara.

1. Vad i det hela tycker du är ok med utnyttjande av någon i en beroendeställning?
2. Vad får dig att tro att han inte kommer vilja ha mer sex av henne? Var ju en lägenhet hon sökte, inte en lägenhet och en äldre man som kk.

Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Du verkar hela tiden nyfiken på vilken av männen som tar kuk.

Jag har en fråga:
Är du homosexuell // homofil?

Citat:
Nu är jag man så nu går du till överdrifter. Homofilisk manssex är inte förenligt med naturen. Det blir inga avkommor och är en psykisk sjukdom.

Hade det varit en kvinna hade jag kanske övervägt det, om jag fått en bra deal.

Nu framstår du som en riktigt stor idiot. Var det var du som gick till tidningen och grät ut?

Det är en likelse. Kan du inte förstå det är du fan efterbliven.

Allså nej på den frågan. Och jag tror du själv inte hade vart särskilt glad ifall du fick den erbjudan.

Man vill ha sex med tjej för en lägenhet.
Man vill ha sex med kille för en lägenhet.

Vad är skillnaden? Att det är olika kön på den som fick erbjuandet om att kanske få en lägenhet för att bli påsatt? Är alla som hyr ut straighta och kunde det inte ha vart en ung kille istället som hade ett gubbslem över sig?

Bra, du hade övervägt det hela. Kan nog vara för att du är en billig hora som överväger en lägenhetshyra på 5000kr. Så vart tar det stopp efter hon har spännt på dig? Ger du dig in i utpressning och utnyttjande på denna sak vad stoppar nu henne att utnyttja dig mer? Ifall hon nu vill ha sex men du vill inte, ska du spela med denna personens fiol hela tiden efter det?

Jag framstår som en idiot? Ifall jag framstår som en idiot är du efterbliven.
Senast redigerad av vargvid 2017-11-28 kl. 19:29.
Citera
2017-11-28, 19:26
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Är det? En lägenhetshyra på 5000 spänn är en bättre deal än att suga kuk för 5g kola för 5000kr?
Jorå, är du riktigt jävla desperat så kanske det är en bra deal att förnedra sig själv

Hur vet du att personen i fråga är attraktiv när du får meddelandet över blocket? Tror du han skickade med en bild?

Så du ska jämföra ett vanligt arbete med sexuellt utnyttjande av någon i en beroendesituation?
Jovisst kan vi dra den jämförelsen att någon tvingas till ett jobb då han eller hon är beroende av pengar i en dålig situation, men sen går gränsen då det är sexuellt utnyttjande. Då kan hon, han eller du lika gärna välja sina egna kunder på stan. Tror fan hon kan tjäna med som lyx eskort än de ynka 5000kr som nu lägenheten skulle kosta i ett förstahands kontrakt, speciellt inte när det inte ens är säkert att hon får lägenheten.

För att man fortfarande utnyttjar någon. Spelar väl ingen roll ifall det är en deal eller inte? Har du någon framför dig som är i en dålig situation så är denna "överrenskommelse" omoraliskt och det behövde inte ens vara sexuellt utnyttjande utan att personen kunde få dig att äta en talrik med skit.

Du tyckte om att jag kunde stå upp för mig, men du svamlar om att utnyttja någon skulle vara någon form av överrenskommelse? Nigga please.

Yep, förutom att nu handlar det nog mer än bara att få knulla en gång utan har han nu knullat henne en gång för lägenheten kommer han försöka få till det igen via sin makt över henne.

Problemet är fortfarande att du vill förminska att någon använder sin makt för att utnyttja någon.
Hon kan inte betala för en månad och vips så övergår det till sexuellt utnyttjande? Det gick undan. Inte ta något i pant eller att hon kan sälja av saker/ta ett lån eller något, utan helt plötsligt när hon upptäcker att hon inte kan betala så ska hon knulla honom som betalning? Hade det vart skillnad ifall det var en kille som inte kunde betala? Skulle han dra ner byxorna och sära på skinkorna eller bara för att det är en man och en tjej så ska hon ställa upp i natura?

Frågan är fortfarande, vad får dig att tro att han inte kommer försöka knulla henne igen efter det eller ta det till andra steg? Är det för dig inte ens lite creepy av att han erbjuder något sånt? Va skulle hända ifall hon nu tog erbjudandet och i framtiden? Skulle han bara göra det till en engångs grej?

Det har vi alla, men dina och mina skitjobb innebär inte att vi smutsar ner våra kroppar på det sättet att det ger psykiska problem som sexuellt utnyttjande gör.

Självklart. Men nu var det inte att hon skulle få sig en saftig summa pengar eller ett kontrakt på att hon äger lägenheten utan att hon kanske skulle få hyra den av honom. Är det ett högt pris anser du? Nja, inte ens horer på malmskillnadsgatan anser det är högt.

Själv klart det är!
Det är överenskommelsen mellan två människor som nu handlar med en vara. Fast nu är det ju faktiskt hyresvärd och inneboende och det är två partier som nu skulle ha en överenskommelse, precis som du pratade över i ditt inlägg.

Han har en kuk som vill ha fitta och dom har en fitta, nyss var det ju ingen big deal ifall det nu var !

Men, det spelar ju ingen jävla roll! Det är fortfarande utnyttjande och såna här "överenskommelser" är ju bara rent av skitsnack av någon som vill utnyttja för att få till billiga ligg.

Ja, och du började prata attraktiva milfar än att det är någon slämmig gubbe som erbjuder yngre brudar en lägenhet för en lägenhet? Jag drog till med någon extremt för att du kasta fram det först.

Deal with it. Men vi är överrens, det är utnyttjande så då frågar jag dig vilket är två frågor du faktiskt behöver besvara.

1. Vad i det hela tycker du är ok med utnyttjande av någon i en beroendeställning?
2. Vad får dig att tro att han inte kommer vilja ha mer sex av henne? Var ju en lägenhet hon sökte, inte en lägenhet och en äldre man som kk.

Allså nej på den frågan. Och jag tror du själv inte hade vart särskilt glad ifall du fick den erbjudan.

Vad är skillnaden? Att det är olika kön på den som fick erbjuandet om att kanske få en lägenhet för att bli påsatt? Är alla som hyr ut straighta och kunde det inte ha vart en ung kille istället som hade ett gubbslem över sig?

Bra, du hade övervägt det hela. Kan nog vara för att du är en billig hora som överväger en lägenhetshyra på 5000kr. Så vart tar det stopp efter hon har spännt på dig? Ger du dig in i utpressning och utnyttjande på denna sak vad stoppar nu henne att utnyttja dig mer? Ifall hon nu vill ha sex men du vill inte, ska du spela med denna personens fiol hela tiden efter det?

Du kan ju inte jämföra heterosex med homosex, din jubelåsna, jag skrattar åt din idioti!

Visst hade jag varit homo så hade du kunnat göra den liknelsen också. Men nej jag är inte psykiskt sjuk vilket tyvärr du verkar vara.
Citera
2017-11-28, 19:33
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Du kan ju inte jämföra heterosex med homosex, din jubelåsna, jag skrattar åt din idioti!

Visst hade jag varit homo så hade du kunnat göra den liknelsen också. Men nej jag är inte psykiskt sjuk vilket tyvärr du verkar vara.

Ifall du vill vara centrum av universum så hade du velat bli utnyttjad av en 50+ kärring för en lägenhet?
Låta henne för göra vad hon vill under en kväll så du kanske kan ha lite tak över huvudet?

Eller ska du svamla lite mer om att hon kunde ju vara snygg och "då gör det ju inget då är det en bra deal som du kan överväga"?

Jävla niggerbrain.
Citera
2017-11-28, 19:35
Medlem
Peter77s avatar
Citat:

Själv klart det är!
Det är överenskommelsen mellan två människor som nu handlar med en vara. Fast nu är det ju faktiskt hyresvärd och inneboende och det är två partier som nu skulle ha en överenskommelse, precis som du pratade över i ditt inlägg.

Har läst 3 sidor personangrepp från dig mot scoremax nu. Meningslöst dravel där du gång på gång drar saker till sin spets och hittar på märkliga scenario som inte alls hade med tråden att göra.

Ja, du framstår som en idiot. Säkerligen är du en såndär värdelös rabiat feminist som bara letar efter saker att vara arg på och folk att kränka. Kan du snälla hålla käften nu? För hittills har du bara skräpat ner tråden.

OnT:

Meningslöst att dra det till tidningen. Sånt här händer mer än man tror. Bara säga nej eller ja. Nån idiot som ville rida på #metoo vägen. Patetiskt faktiskt. Känns väl inte helt renhårigt av den presumtiva hyresvärden. Men det är ju knappast världens undergång. Alla som tycker att detta inte är ngn katastrof behöver ju inte vara "DESPERATA KNARKARE OMG SOM TAR DEN I RÖVEN OCH INTE HAR SJÄLVKÄNSLA OMG KNARKARE HELVETES GUBBSLEM-ORGIE " Som vissa *ingen nämnd ingen glömd* har raljerar om nu de senaste 3 sidorna.
Senast redigerad av Peter77 2017-11-28 kl. 19:37.
Citera
2017-11-28, 19:36
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ifall du vill vara centrum av universum så hade du velat bli utnyttjad av en 50+ kärring för en lägenhet?
Låta henne för göra vad hon vill under en kväll så du kanske kan ha lite tak över huvudet?

Eller ska du svamla lite mer om att hon kunde ju vara snygg och "då gör det ju inget då är det en bra deal som du kan överväga"?

Jävla niggerbrain.
Det hade jag fått ta där och då, eventuellt tackat nej om hon inte varit attraktiv. Jag hade dock inte lipat ut i media om det. Jävla töntbeteende.

En sak jag funderat över :
Avatarer korrelerar nog starkt med psykisk sjukdom. Antar att du inte ens vet att din avatar Abaddon the Despoiler blev psyksjuk och började tjänstgöra ondskans makter. Observera att han blev krossad .
Citera
2017-11-28, 19:50
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Det hade jag fått ta där och då, eventuellt tackat nej om hon inte varit attraktiv. Jag hade dock inte lipat ut i media om det. Jävla töntbeteende.

En sak jag funderat över :
Avatarer korrelerar nog starkt med psykisk sjukdom. Antar att du inte ens vet att din avatar Abaddon the Despoiler blev psyksjuk och började tjänstgöra ondskans makter. Observera att han blev krossad .

Kanon, ifall hon hade vart attraktiv hade du vart en billig hora. Det är ditt val i livet och grattis! Du kan tänka dig vara en hora!

Att lipa ut i media skapar uppmärksamhet om ett problem som existerar med människor som försöker utnyttja andra. Du förstår inte det va?

Btw, det är inte Ezekyle Abaddon. Men bra desperat försök att försöka dig på en ad hominem.

Citat:
Ursprungligen postat av Peter77
Har läst 3 sidor personangrepp från dig mot scoremax nu. Meningslöst dravel där du gång på gång drar saker till sin spets och hittar på märkliga scenario som inte alls hade med tråden att göra.

Ja, du framstår som en idiot. Säkerligen är du en såndär värdelös rabiat feminist som bara letar efter saker att vara arg på och folk att kränka. Kan du snälla hålla käften nu? För hittills har du bara skräpat ner tråden.

OnT:

Meningslöst att dra det till tidningen. Sånt här händer mer än man tror. Bara säga nej eller ja. Nån idiot som ville rida på #metoo vägen. Patetiskt faktiskt. Känns väl inte helt renhårigt av den presumtiva hyresvärden. Men det är ju knappast världens undergång. Alla som tycker att detta inte är ngn katastrof behöver ju inte vara "DESPERATA KNARKARE OMG SOM TAR DEN I RÖVEN OCH INTE HAR SJÄLVKÄNSLA OMG KNARKARE HELVETES GUBBSLEM-ORGIE " Som vissa *ingen nämnd ingen glömd* har raljerar om nu de senaste 3 sidorna.

Vart har jag hittat på något som inte har något med tråden att göra? Eller ska tråden bara handlar om precis som du skrev under att hon är bara någon #metoo-attentionwhore och alla som inte håller med din och de övriga med bristande på moral bara "skräpar ner"?

Att det förekommer, ja vem har sagt att det inte gör? Men det enda jag gör är att ifrågasätta folks moral emot ett extremt omoraliskt beteende. Var väl lite för mycket för dig då du verkar kissa lite på dig av vrede.

Nu ifrågasätter jag din moral. Alla som uppmärksammar ett samhällsproblem är tydligen bara feminister och attentionwhores? Snyggt där!

Men jag är bara en värdelös rabiat feminist som letar saker att vara arg på för att jag ifrågasätter förminskandet av utnyttjande av någon i en beroendeställning.

Btw, vart är mina personangrepp? Lista upp dom och anmäl mig. Kom igen då!
Senast redigerad av vargvid 2017-11-28 kl. 19:56.
Citera
2017-11-28, 20:12
Medlem
Marmosets avatar
Antingen fattar man eller så fattar man inte. Jag har en vag misstanke om att de som inte fattar inte har fått hår på kissen än eller är för gamla för att få upp den - något fel är det på dem i alla fall. Vi ska inte ens gå in på diagnoser, för då blir vi här hela natten.

För att hjälpa er som inte fattar att det är äckligt att föreslå sex som betalningsmedel för vad det än vara må, gör följande tankeexperiment; din syster kommer glädjestrålande hem och berättar att hon just skrivit kontrakt på en central lägenhet - med balkong, kakelugnar, badkar, garage i källaren, osv - till en löjligt låg hyra. Allt hon behöver göra är att ha sex med hyresvärden då och då, så hon hoppade genast i säng med vederbörande, skrev på kontraktet och fick nycklarna i handen när hon gick.
Din mamma kommer hem och förevisar glädjestrålande sin sprillans nya Volvo SUV. Allt hon behövde göra för att få den till halva priset var att ha sex med bilförsäljaren.
Din dotter kommer glädjestrålande hem och berättar att hon fått en plats i OS-laget, trots att hon är långt ifrån kvalificerad för det. Allt hon behöver göra är att ha sex med kommittemedlemmarna under OS.

Hajar ni nu då?
Citera
2017-11-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Fun fact men i Holland så får en körskolelärare ta delvis betalt i sex av hans elever.

Men on topic det är ju iofs ganska vanligt att killar raggar tjejer på detta viset. Var ju något tråd här om en kille som hade en inneboende tjej som han knullade.

Gäller nog bara Ford Escort !

On Topic - Man (jag) undrar ju också hur gammal den här snubben är. Inte för att det på något sätt rättfärdigar det hela, men det är ändå en skillnad på om det är en ung kille i hennes ålder.....eller en 60-årig gubbe.
Citera
2017-11-28, 20:46
Medlem
Citat:

Själv klart det är!
Det är överenskommelsen mellan två människor som nu handlar med en vara. Fast nu är det ju faktiskt hyresvärd och inneboende och det är två partier som nu skulle ha en överenskommelse, precis som du pratade över i ditt inlägg. Någon skulle ta emot kuk för en vara.

Citat:
Ursprungligen postat av Marmoset
Antingen fattar man eller så fattar man inte. Jag har en vag misstanke om att de som inte fattar inte har fått hår på kissen än eller är för gamla för att få upp den - något fel är det på dem i alla fall. Vi ska inte ens gå in på diagnoser, för då blir vi här hela natten.

För att hjälpa er som inte fattar att det är äckligt att föreslå sex som betalningsmedel för vad det än vara må, gör följande tankeexperiment; din syster kommer glädjestrålande hem och berättar att hon just skrivit kontrakt på en central lägenhet - med balkong, kakelugnar, badkar, garage i källaren, osv - till en löjligt låg hyra. Allt hon behöver göra är att ha sex med hyresvärden då och då, så hon hoppade genast i säng med vederbörande, skrev på kontraktet och fick nycklarna i handen när hon gick.
Din mamma kommer hem och förevisar glädjestrålande sin sprillans nya Volvo SUV. Allt hon behövde göra för att få den till halva priset var att ha sex med bilförsäljaren.
Din dotter kommer glädjestrålande hem och berättar att hon fått en plats i OS-laget, trots att hon är långt ifrån kvalificerad för det. Allt hon behöver göra är att ha sex med kommittemedlemmarna under OS.

Hajar ni nu då?

Tänkte göra ett inlägg, men ni har nog redan sagt det jag tänker.

Utöver det hade det varit kul om män började behandla varandra som dom behandlar kvinnor. Och sen när dom blivit behandlade så i minst 100 år kan dom komma och säga att det inte är så farligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in