Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-27, 22:18
  #1
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/han...sex-blev-paff/

Fy fan vilken jävla idiot. Stackars unga tjej. Vem fan är så himla korkad som ens erbjuder sig något sånt här? Hoppas att aset till hyresvärd polisanmäls och att dom sedan kastar nyckeln. Finns tamigfan folk till allt.
Citera
2017-11-27, 22:18
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat:

Citat:
Men snart började Hanna förstå att mannen var ute efter något helt annat än bara en hyresgäst. När hon svarat att hon var intresserad av lägenheten, skrev mannen att de två kunde komma överens om något.
– Jag insåg väldigt fort att något inte stämde, men ville kolla vad han egentligen ville. Så jag fortsatte konversationen. Det var lite chockerande, det han skrev till mig.

Mannen skrev att han tyckte Hanna såg bra ut, och frågade vad hon tycker om "tjänster och gentjänster". När Hanna frågade om han kunde förtydliga vad han menar, skrev mannen bland annat följande:
Vill varna andra för mannen
"Om du fattar samma tycke som mig, som jag har för dig föreslår jag att vi åker och tittar på lägenheten tillsammans. Om du gillar den så drar vi ner persiennerna om du förstår vad jag menar. [...] Känns som du garanterat kommer bli bästa bostadsgästen då. Och jag bästa hyresvärden”
Citera
2017-11-27, 22:21
  #3
Medlem
Tyvärr inte särskilt ovanligt. Har gott om vänner som råkat ut för liknande idioter när de letat lägenhet.
Citera
2017-11-27, 22:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Tyvärr inte särskilt ovanligt. Har gott om vänner som råkat ut för liknande idioter när de letat lägenhet.
Bara i år har det tyvärr varit ett I-landsproblem mer eller mindre. Jag hoppas dock att du inte försvarar detta?
Citera
2017-11-27, 22:25
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Bara i år har det tyvärr varit ett I-landsproblem mer eller mindre. Jag hoppas dock att du inte försvarar detta?

Haha, hur får du min kommentar till att jag försvarar detta beteende?
Citera
2017-11-27, 22:25
  #6
Medlem
MrChows avatar
Det känns ju inte direkt som en stor grej. Tar man illa vid sig så kan man väl bara skita i att svara på SMSet? Hade jag sökt en lägenhet och det visar sig att personen vill ligga med mig som delbetalning så tackar jag ja eller nej -- inte blir chockerad och gråter ut offentligt.
Citera
2017-11-27, 22:26
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Haha, hur får du min kommentar till att jag försvarar detta beteende?
Ingenstans.
Citera
2017-11-27, 22:27
  #8
Medlem
jack.danielss avatar
Jag har en ledig lght, vill ha fitta! Win-win?
Citera
2017-11-27, 22:35
  #9
Avstängd
56Kmodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Det känns ju inte direkt som en stor grej. Tar man illa vid sig så kan man väl bara skita i att svara på SMSet? Hade jag sökt en lägenhet och det visar sig att personen vill ligga med mig som delbetalning så tackar jag ja eller nej -- inte blir chockerad och gråter ut offentligt.

Ja men lite så han har förmodligen fått betalt i natura förut och försökte igen, sen att det är ett jävla äckel är en annan sak.

Be han dra åt helvete bara, inget som behöver varnas för, var man och kvinna väljer ju själv om dom vill knulla med gubben eller inte.
Citera
2017-11-27, 22:37
  #10
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Det känns ju inte direkt som en stor grej. Tar man illa vid sig så kan man väl bara skita i att svara på SMSet? Hade jag sökt en lägenhet och det visar sig att personen vill ligga med mig som delbetalning så tackar jag ja eller nej -- inte blir chockerad och gråter ut offentligt.

Det finns en tråd för liknande fall. Idioter i kvällspressen. Påfallande ofta är det en tjej 20+ som anser sig blivit felbehandlad. En text i slaskpressn och en tillhörande bild brukar det bli. Verkar som dom ser det som deras 15 minuter i rampljuset?
Citera
2017-11-27, 22:58
  #11
Medlem
tycker det var dåligt av tjejjen inte ställde upp,

men även bostadsbristen kanske är på nedgång, nuförtin kan man inte ens muta till sig lite sex
Citera
2017-11-27, 23:03
  #12
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
[..]sen att det är ett jävla äckel är en annan sak[..]

Vad är det som är äckligt tycker du? Att en man och en kvinna potentiellt skulle ha sex? Antingen blir det av och det är ju trevligt för de inblandade -- eller så blir det inte av och då är det bara ingenting. Det är ju inte direkt våldtäkt vi pratar om.

Om en person anser sig ha råd att hyra ut en bostad billigare för att ha lite mer sex och en annan person tycker att det är en bra deal för att komma billigare undan är inte äckligt utan bra, sunt och frigörande. Oavsett kön på de bägge inblandade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback