Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-22, 20:31
  #97
Medlem
Är det någon som har kört Kaptenen's "SuperCut"?
Citera
2021-09-23, 16:55
  #98
Medlem
getbusys avatar
legat på kaptenens testo E batch 5 ett ganska bra tag nu och måste säga att det är riktigt jävla bra olja. Lätt top 3 jag kört på någonsin.
Citera
2021-09-26, 14:36
  #99
Medlem
Jaggermeisters avatar
Fick lite olja av en polare som är från Kaptenen batch 04. Är lite rester från gummit som flyter runt.

Är lite knas med olja just nu pga försenad utbetalning. Bör oljan kastas eller se till att jag inte drar upp gummi rester bara?
Citera
2021-09-29, 18:53
  #100
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Fick lite olja av en polare som är från Kaptenen batch 04. Är lite rester från gummit som flyter runt.

Är lite knas med olja just nu pga försenad utbetalning. Bör oljan kastas eller se till att jag inte drar upp gummi rester bara?

Ifall du ser gummirester så finns det garanterat gummirester som du inte ser. Skulle inte använda dessa oljor och fråga varför din polare ger dig testo med flytande gummi i?
Citera
2021-09-29, 18:57
  #101
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ifall du ser gummirester så finns det garanterat gummirester som du inte ser. Skulle inte använda dessa oljor och fråga varför din polare ger dig testo med flytande gummi i?
Precis som jag tänkte.
Frågade det direkt. Det var så.när han fick dom sa han.
Så dom åker nog i soppåsen
Citera
2021-10-11, 00:16
  #102
Medlem
yidarmy123s avatar
Dyslexi

Är det lugnt att köra med kaptenens oljor (testo) trots att bäst-före-datumet har gått ut för 3 månader sen? Kuren har pågått i 5 månader så jag har alltså kört vidare med dessa i 2 månader nu.
Är det bättre att bara köpa nytt? Jag får sjuka resultat ändå så det verkar ju trots allt fungera som det ska.

Något som har några erfarenheter och kunskap om eventuella bieffekter det potentiellt kan ge mig när jag använder ’för gammalt’ testo?

Frågan är främst ställd till er med erfarenhet från kaptens oljor - det här är min första kur med kaptenens, men om ni andra svarar så är det ju bara positivt. Ju mer kunskap jag kan hämta in angående allt som rör sig inom ’steroidsfären’ kan ju knappast vara till min nackdel iaf, det kan nog till och med en somalier med downs syndrom kunna filosofera fram.

Jag är förövrigt 25 år och jag har en kur med testo 250e5d + 20mg turinabol i bagaget från när jag var 22 år gammal. (jag vet att det låter lite men min genetik är faktiskt något utöver det vanliga. Och jag är ingen skrytsam person i vanliga fall - vilket blir uppenbart för vem som helst som läser min historik här på forumet.

Jag har snarare blivit lat av att det ändå går så jävla lätt för mig - och det gjorde det innan jag testade steroider också.
__________________
Senast redigerad av yidarmy123 2021-10-11 kl. 00:19. Anledning: Dyslexi
Citera
2021-11-01, 10:24
  #103
Medlem
Kristofer.s avatar
Skulle fått mina grejer förra veckan, är dom alltid såhär sega? 1 vecka nu, kasst att det står 2-3 dagar på deras sida, någon mer som väntar?
Citera
2021-11-01, 10:45
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Skulle fått mina grejer förra veckan, är dom alltid såhär sega? 1 vecka nu, kasst att det står 2-3 dagar på deras sida, någon mer som väntar?


Nej de har på sista tiden blivit väldigt sega (problem med packstation?) jag har väntat snart 4 veckor på mitt paket men har haft bra kontakt med de via mail hela tiden och har blivit lovad komp. Senast jag hörde om mitt paket var att det garanterat var lagt på lådan nu (fredags) med komp osv. Vi får se
Citera
2021-11-01, 13:58
  #105
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Skulle fått mina grejer förra veckan, är dom alltid såhär sega? 1 vecka nu, kasst att det står 2-3 dagar på deras sida, någon mer som väntar?

Somalier har tagit över skeppet och man får räkna med 2-3 månader och intensivt mailande det är min och andras erfarnhet av dessa. Förut var dem bra men annan som är kapten nu vid rodret vilket märks...
Citera
2021-11-03, 10:50
  #106
Medlem
mixboxs avatar
luktar exit scam
Citera
2021-11-03, 11:20
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mixbox
luktar exit scam

Hmm. jag fick mitt paket igår som sagt med dubbel beställning plus extra komp för den långa väntetiden.
Citera
2021-11-03, 15:22
  #108
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mixbox
luktar exit scam

Nej det gör det inte men det luktar illa, då dem tar emot ordrar på saker som dem inte har i lager och man får vänta i månader tills det kommer fram.

Citat:
Ursprungligen postat av zillan
Hmm. jag fick mitt paket igår som sagt med dubbel beställning plus extra komp för den långa väntetiden.

Får hoppas att det inte är mast i deras testo denna gången.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback