Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-27, 00:15
  #1
Medlem
Jaggermeisters avatar
Tjena,

Här samlar vi recensionerna från märket "Kaptenen"
Är det någon som har provat deras oljor samt orala?
Citera
2017-12-19, 20:52
  #2
Medlem
Ska själv precis kliva över till kaptenens och utvärdera, återkommer med Edit.

Mvh
Citera
2018-03-26, 21:08
  #3
Medlem
Än så länge Oxar testade och Testo enan och bägge gör garanterat vad som utlovas.

Mvh
Citera
2018-04-25, 12:39
  #4
Avstängd
Kan gå i god för deras letro, den gör sitt jobb, har även deras arimidex jag ska ta snart så kan jag återkomma om hur kvaliten är på den.
Citera
2018-07-12, 15:29
  #5
Avstängd
Oljorna är dunder och rekommenderas starkt, dom är garanterat överdoserade med 10% då jag känner av mer styrka och även ökad hunger efter att jag gick över från phoenix till kaptenen.
Citera
2018-07-18, 12:26
  #6
Avstängd
bmomans avatar
Ligger på deras Testo-E sedan ett par veckor tillbaka och har inte märkt någon dipp öht sedan jag övergick från ett annat märke.
Citera
2018-09-10, 12:08
  #7
Avstängd
Kaptenens tabletter är jävligt bra pressade måste jag säga, inget som smular sönder och hur lätta som helst att dela då de inte smular alls.
Många andra shoppars tabletter smular sönder bara man rör skiten.
Citera
2018-09-23, 13:15
  #8
Avstängd
PaXXtons avatar
M1T är brutal! 1 tablett och jag blir oerhört aggro, får extrem energi som flödar igenom kroppen och kroppstemperaturen ökar samtidigt som energin aldrig tar slut. Påverkar verkligen CNS:et positivt som M1T skall göra. Låter man en tablett smälta på tungan så börjar det fräta vilket kännetecknar råvaran.

Något jag vill påpeka är att jag önskar att tabletterna kom i 5mg doseringar istället för 20mg vilket är alldeles för högt för mig. Har tidigare kört flytande M1T från SC-Pharma där man enkelt kunde dosera hur man ville så var lite smidigare att justera doseringen då jag personligen föredrar att stegvis öka doseringen gradvis under 2 veckors tid.
Citera
2019-03-14, 09:51
  #9
Medlem
caecos avatar
Glömt att skriva vad jag tycker om kaptenens oljor. Helt pipfri att sätta i låret med insulinnålar. Lättare än de flesta oljor att dra med en insulinnål (viskositeten är låg), bara stött på en olja som varit bättre på gällande det. Verkar av allt att döma korrekt doserad. Om jag lyckas ta mig till vårdcentralen så ska jag återkomma med ett blodprov på denna olja. En nära vän är lika nöjd med denna som mig.
Testosteron Enanthate 250mg/ml Batch 3

Deras HCG fungerar som det ska. Finns nog inte så mycket mer att säga gällande HCG.
Citera
2019-04-05, 12:19
  #10
Medlem
Qwarts avatar
Kaptenens Testosteron Enanthate 250mg/ml Batch 3 funkar jättebra, och ingen PIP öht.
Citera
2019-05-06, 23:40
  #11
Medlem
Avslutade kur i höstas och PCT i januari. Två månader efter avslutad PCT gjorde jag blodprov hos werlabs och fick 22 nmol i testo.
Därefter tog jag 2500mg testo u från Kaptenen batch 3 och åkte iväg utomlands tre veckor.
Gjode sedan ett nytt blodprov och fick precis tillbaka resultatet som visade 67 nmol tre veckor efter detta enda sticket av testo u!
En sak är säker och det är att det borde vara testo u i vialen och dosen borde vara mer än godkänd.
Citera
2019-05-07, 10:40
  #12
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Avslutade kur i höstas och PCT i januari. Två månader efter avslutad PCT gjorde jag blodprov hos werlabs och fick 22 nmol i testo.
Därefter tog jag 2500mg testo u från Kaptenen batch 3 och åkte iväg utomlands tre veckor.
Gjode sedan ett nytt blodprov och fick precis tillbaka resultatet som visade 67 nmol tre veckor efter detta enda sticket av testo u!
En sak är säker och det är att det borde vara testo u i vialen och dosen borde vara mer än godkänd.

Du skriver "2500 mg" menar du egentligen "250 mg"?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback