2009-02-04, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suckysucky
Ska vi tro på alla som tror sig veta här så är Anja en "runt-knullerska" av rang. Kan inte folk som "vet" kolla sina källor först - spekulationer är helt ok men detta börjar bli för mycket

Var pojkvännen Björn som hon hade för ett par år sedan bara ett "skägg" alltså? Fast å andra sidan, säg den tjej som inte är bi nu för tiden...
Citera
2009-02-04, 16:49
Medlem
Vill inte röja min källa. Men kan säga som så att det är kaos i familjen Pärson. Morsan har brutit kontakten med dottern. Om det beror på att Anja är lesbisk eller att morsan bara inte gillar sjukgymnasten vet jag inte.
Senast redigerad av Bildgivaren 2009-02-04 kl. 16:52.
Citera
2009-02-04, 16:51
Medlem
crazymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bildgivaren
Vill inte röja min källa. Men kan säga som så att det är kaos i familjen Pärson. Morsan har brutit kontakten med dottern. Om det beror på att hon är lesbisk eller att hon bara inte gillar sjukgymnasten vet jag inte.

Troligtvis sjukgymnastens fel
Citera
2009-02-04, 17:45
Bannlyst
!!!!!!!!!!!!

Citat:
Vill inte röja min källa. Men kan säga som så att det är kaos i familjen Pärson. Morsan har brutit kontakten med dottern. Om det beror på att Anja är lesbisk eller att morsan bara inte gillar sjukgymnasten vet jag inte.
MER MER MER VI VILL VETA MER
Citera
2009-02-05, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kex

Instämmer! Det här börjar ju bli riktigt spännande. Bilder på Anja och flamman, någon?
Citera
2009-02-05, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kex

Då får ni leta lite själva.

Nu har jag i alla fall avslöjat att hon är lesbisk!
Citera
2009-02-05, 20:31
Medlem
Citat:
Har morsan brutit kontakten pga att dottern är lesbisk/bi?! Men herregud så trångsynt. Isf ska hon bara vara glad över att vara av med en sån morsa.
Huvudsaken är väl att ens barn mår bra!
Citera
2009-02-05, 20:44
Medlem
Citat:
Då får ni leta lite själva.

Nu har jag i alla fall avslöjat att hon är lesbisk!
Vilken nyhet!
Citera
2009-02-05, 21:20
Medlem
Lance Cumsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Har morsan brutit kontakten pga att dottern är lesbisk/bi?! Men herregud så trångsynt. Isf ska hon bara vara glad över att vara av med en sån morsa.
Huvudsaken är väl att ens barn mår bra!

De är väl från en liten håla, inte som det "ska va" eller nåt? Trångsynt är bara förnamnet men inte speciellt förvånande om det är så.
Citera
2009-02-05, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Tack för infon.

Nu vart alla ägda minsann!

Och du köpte något som en flashbackare påstog rakt av
Citera
2009-02-06, 14:16
Bannlyst
"Wiberg: Anja är inte i mental form"

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle4344178.ab

Det kunde även jag säga efter att ha läst denna tråd tidigare....
Citera
2009-02-06, 15:12
Medlem
curdmans avatar
Inte för att skryta men när jag skrev nedanstående i början av september så fick jag bara skit och ingen trodde på mig.
Skönt att mitt namn kan rentvås och att jag fick vara först med något på Fb för en gångs skull!
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
Oj. Nu är jag full och kan inte hålla inne med vad jag vet:
Anja Persson är lesbisk.
Ja, jag vet att hon har kille men det är bara för syns skull. Allmänt känt bland damalpinisterna.

Som om någon trott något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in