2009-02-03, 22:28
Medlem
I dagens Sportnytt på SVT visades ett kort klipp från Anjas "familj" på läktaren, tyvärr var det för kort för att jag skulle hinna identifiera, men det var fyra tjejer som zoomades in. Bör dyka upp på SVT-play inom kort för de som är har bättre identifierings-skills.
Citera
2009-02-03, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mepmep
I dagens Sportnytt på SVT visades ett kort klipp från Anjas "familj" på läktaren, tyvärr var det för kort för att jag skulle hinna identifiera, men det var fyra tjejer som zoomades in. Bör dyka upp på SVT-play inom kort för de som är har bättre identifierings-skills.

Jag är redo. Anser mig ha goda identifierings-skills också. Nu väntar vi bara på Svt.

mvh.
Citera
2009-02-04, 01:26
Medlem
Citat:

Nej tyvärr, ingen av dem var den vi hoppades på. Sen kan det ju givetvis varit nån annan fittslickare som satt där men Tina Nordlund var det icke.

mvh.
Citera
2009-02-04, 09:39
Medlem
Citat:

Jag blev ju nyfiken när jag läste detta och kollade. Här i Umeå går ryktet att Anja är ihop med en tjej som är delägare i en klädbutik så jag tänkte sitter hon på läktaren kan man nog säga att detta ryktet är sant. Vem satt där i tv på läktaren om inte tjejen det ryktas om, Filippa Rådin delägare i klädbutiken Kii i Umeå. Grå mössa och långt lockigt hår, bilder på henne finns också på Kii´s hemsida/webshop. Varsågoda, slut på Tina ryktet kanske!?
Citera
2009-02-04, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marve72
Jag blev ju nyfiken när jag läste detta och kollade. Här i Umeå går ryktet att Anja är ihop med en tjej som är delägare i en klädbutik så jag tänkte sitter hon på läktaren kan man nog säga att detta ryktet är sant. Vem satt där i tv på läktaren om inte tjejen det ryktas om, Filippa Rådin delägare i klädbutiken Kii i Umeå. Grå mössa och långt lockigt hår, bilder på henne finns också på Kii´s hemsida/webshop. Varsågoda, slut på Tina ryktet kanske!?

Aha, intressant, då hade jag fel, men rätt ändå. Bort med Tina, in med Filippa.
Citera
2009-02-04, 10:17
Medlem
sue-ellens avatar
Här ett reportage från lokalblaskan där "kompisarna" stöttar Anja.

http://www.vk.se/Article.jsp?article=102445
Citera
2009-02-04, 12:00
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sue-ellen
Här ett reportage från lokalblaskan där "kompisarna" stöttar Anja.

http://www.vk.se/Article.jsp?article=102445

Är det hon med en nyfödd baby på magen?.... I såna fall kan vi nog räkna bort henne...
Citera
2009-02-04, 12:37
Medlem
Citat:
Aha, intressant, då hade jag fel, men rätt ändå. Bort med Tina, in med Filippa.

Har du inte fel igen. Ska det inte vara - Bort med Tina in med Frida!
Med tanke på att Frida St-gh-ll verkar vara den ensamstående fd skidåkerskan som är den andra delägaren klädbutiken Kii.
Citera
2009-02-04, 13:22
Medlem
Anja är ihop med en sjukgymnast (kvinna) från Umeå.
Citera
2009-02-04, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bildgivaren
Anja är ihop med en sjukgymnast (kvinna) från Umeå.

Tack för infon.

Nu vart alla ägda minsann!
Citera
2009-02-04, 15:29
Medlem
suckysuckys avatar
Ska vi tro på alla som tror sig veta här så är Anja en "runt-knullerska" av rang. Kan inte folk som "vet" kolla sina källor först - spekulationer är helt ok men detta börjar bli för mycket
Citera
2009-02-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Har du inte fel igen. Ska det inte vara - Bort med Tina in med Frida!
Med tanke på att Frida St-gh-ll verkar vara den ensamstående fd skidåkerskan som är den andra delägaren klädbutiken Kii.
Ja det kan vara så också, funderade över det alternativet men fanns hon med på bilderna från läktaren?? Tycker det verkar lite otroligt att båda delägarna kan ta ledigt och följa Anja på plats. Finns hon med på bilden från VK och tv-bilderna? Bilden i tidningen (VK) är ju från Åre och visst kan man väl ha en annans nyfödda bebis på magen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in