Flashback bygger pepparkakshus!
2010-03-03, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragonflies
Nej, alla killar som har en killkompis är fan bög. Det är ett faktum!
Måste tjejer som har tjejkompisar vara lesbiska så är även männen bögar, enkelt som korvspad!
Jajamen......bögar.........
Citera
2010-03-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egri
Om det nu inte ät känt kan jag tillägga att Anja sammankallade en inof. pressträff för ganska länge sedan och bad om att ingen skulle rapportera om hennes nya förhållande inna OS var avklarat. Det verkar ha funkat bra.

Trollunge gå och lägg dig!
Citera
2010-03-03, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Trollunge gå och lägg dig!

Din dumme satan, jag har det direkt från personer som närvarade. Kanske kan du begripa varför jag väljer att inte namnge källorna i fråga?
Citera
2010-03-03, 22:19
Medlem
Silmarillions avatar
Citat:
Din dumme satan, jag har det direkt från personer som närvarade. Kanske kan du begripa varför jag väljer att inte namnge källorna i fråga?

Då ser vi fram emot stora löpsedlar inom en väldigt snar framtid eftersom OS varit över ett par dagar nu...meeeeen, det kan ju tänkas att man får vänta till efter den alpina säsongen är över också.
Citera
2010-03-03, 22:22
Medlem
wonderlands avatar
Citat:

Dock så är det en oskriven regel att inte outa sk. seriösa offentliga personer, något medier faktiskt sköter rejält bra. Inte ens fotbollstjejer, Peter Jöback etc som alla vet om har ju outas på förväg..kanske lite kaka på kaka av Anja att kalla till pressträff som inte behövs.

Skitsamma egentligen, time will tell.
Senast redigerad av wonderland 2010-03-03 kl. 22:25.
Citera
2010-03-03, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Dock så är det en oskriven regel att inte outa sk. seriösa offentliga personer, något medier faktiskt sköter rejält bra. Inte ens fotbollstjejer, Peter Jöback etc som alla vet om har ju outas på förväg..kanske lite kaka på kaka av Anja att kalla till pressträff som inte behövs.
Skitsamma, time will tell.

Nja, det du säger stämmer – men bara delvis. Anja är verksam i en internationell idrott och utomlands skrivs det. Du kan ge dig på att hennes partner uppmärksammas. Dessutom har ju flera svenska tidningar trots allt hintat ganska friskt.
Citera
2010-03-03, 23:04
Bannlyst
Citat:
Nja, det du säger stämmer – men bara delvis. Anja är verksam i en internationell idrott och utomlands skrivs det. Du kan ge dig på att hennes partner uppmärksammas. Dessutom har ju flera svenska tidningar trots allt hintat ganska friskt.

Har du läst någon utländsk media som refererar till Filippa R. som Anjas flickvän? Länk?

Det här hittade jag på http://stalker.se/:
Citat:
Anja Pärson
Biblioteksgatan

Sveriges alpina skiddrottning Anja Pärson gick och spanade in utbudet på Biblioteksgatan strax efter lunch på måndagen. Hon gick där alldeles ensam och saknade nog flickvännen Filippa Rådin en smula.
Citera
2010-03-03, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Har du läst någon utländsk media som refererar till Filippa R. som Anjas flickvän? Länk?

Det här hittade jag på http://stalker.se/:

Jag har inte kollat, men jag tror inte att det finns mycket och det var det jag syftade på för några inlägg sedan. Anja har vädjat om att det inte ska skrivas och det verkar ha fungerat.
Citera
2010-03-03, 23:26
Medlem
Brakkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Hur tolkar ni den här texten av Petra Thorén?

DRÖMLÖPET JAG INTE FICK SKRIVA

”Anja om sin hemliga kärlek – nu talar hon ut”

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle6700483.ab
Det drömlöpet var intressant.
Petra Thorén och andra sportjournalister har vanligtvis sina tungor långt inne i ändtarmen på de idrottare som de skriver om. Jag tror inte en sekund på att Petra Thorén skulle formulera sig så där om det inte vore så att Anja var med på noterna.

Jag kan till exempel tänka mig att Anja i förtroende beklagat sig och sagt att hon gärna vill komma ut ur garderoben men inte riktigt vågar. Hon kanske har antytt att hon alldeles snart ska ta mod till sig och "träda fram". Petra Thoréns önskelöp skulle i så fall kunna vara en blinkning till Anja: "Kom igen nu, du kan och du vågar. Jag står till förfogande med ett mittuppslag".
Citera
2010-03-04, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Hur tolkar ni den här texten av Petra Thorén?

DRÖMLÖPET JAG INTE FICK SKRIVA

”Anja om sin hemliga kärlek – nu talar hon ut”

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle6700483.ab

Citat:
Ursprungligen postat av Brakkan
Det drömlöpet var intressant.
Petra Thorén och andra sportjournalister har vanligtvis sina tungor långt inne i ändtarmen på de idrottare som de skriver om. Jag tror inte en sekund på att Petra Thorén skulle formulera sig så där om det inte vore så att Anja var med på noterna.

Jag kan till exempel tänka mig att Anja i förtroende beklagat sig och sagt att hon gärna vill komma ut ur garderoben men inte riktigt vågar. Hon kanske har antytt att hon alldeles snart ska ta mod till sig och "träda fram". Petra Thoréns önskelöp skulle i så fall kunna vara en blinkning till Anja: "Kom igen nu, du kan och du vågar. Jag står till förfogande med ett mittuppslag".

Eller så menar hon bara att det är ANJA som talar ut, om sin hemliga kärlek. Förstår inte riktigt hur man tolkar in någonting lesbiskt i detta men man kan ju tolka det som man vill.
Citera
2010-03-04, 11:11
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moki
Eller så menar hon bara att det är ANJA som talar ut, om sin hemliga kärlek. Förstår inte riktigt hur man tolkar in någonting lesbiskt i detta men man kan ju tolka det som man vill.
Det är faktiskt såhär, journalister antyder offentliga hemligheter. Se t ex Ronny Svenssons blogginlägg om Emil Forselius i natt, när självmordet inte var officiellt.
http://ronnysvensson.nyhetsmorgon.tv4.se/
Citera
2010-03-04, 13:00
Medlem
dodeesoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moki

Om du inte fattar det så är du helt klart fel tråd.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in