Flashback bygger pepparkakshus!
2017-11-27, 06:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Såklart att han är en mullvad eller vad det heter. En spion och sabotör. Han kan nu skratta hela vägen till banken och hämta ut några miljoner medan SD har tappat 10% på ett bräde. Hoppas att man gräver ordentligt i vem denne skurk och sabotör är. Att han arbetar åt något konkurrerande parti råder det ingen tvekan om.

Tro du verkligen SD tappar 10% pga det där uttalade? SD väljargrupp bry sej inte. Att kalla muslimer för inte 100% människor är ändå ett bagatell uttalade i det stora hela. Vi som tvingas uppleva mångkulturen i vår vardag kan i det tysta hålla med Martin Strid ,han har rätt.
Citera
2017-11-27, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Tro du verkligen SD tappar 10% pga det där uttalade? SD väljargrupp bry sej inte. Att kalla muslimer för inte 100% människor är ändå ett bagatell uttalade i det stora hela. Vi som tvingas uppleva mångkulturen i vår vardag kan i det tysta hålla med Martin Strid ,han har rätt.
Förvisso. Men att i direktsänd tv uttala detta är så oerhört klantigt. Detta kommer förfölja SD hela valrörelsen. Men jag hoppas att SD sätter ned foten ordentligt och kräver att få diskutera sakfrågor istället för detta uttalande. Man måste hårdnackat vägra svara på oviktiga påhopp och istället diskutera viktiga sakfrågor. Tiden är knapp om Sverige överhuvudtaget ska kunna räddas. Det är nu eller aldrig. Full fart framåt ända in i kaklet!
Senast redigerad av karanan 2017-11-27 kl. 06:44.
Citera
2017-11-27, 07:01
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Tittade på klippet igen nu och herregud så jävla blåst i huvudet fanskapet är. Tror inte han är en infiltratör utan han verkar vara genuint korkad. Vad är det för stolpskott i Dalarna som släppt in tokfan? Sparka hela gänget!

Jag är inte SD:are men vill av protestskäl att det ska gå otroligt bra för partiet i valet. Några till sådana här blunders och sen är det slut med den förhoppningen. Då får det bli Kalle Anka-partiet eller nåt istället.
Citera
2017-11-27, 07:17
Bannlyst
Citat:
Förvisso. Men att i direktsänd tv uttala detta är så oerhört klantigt. Detta kommer förfölja SD hela valrörelsen. Men jag hoppas att SD sätter ned foten ordentligt och kräver att få diskutera sakfrågor istället för detta uttalande. Man måste hårdnackat vägra svara på oviktiga påhopp och istället diskutera viktiga sakfrågor. Tiden är knapp om Sverige överhuvudtaget ska kunna räddas. Det är nu eller aldrig. Full fart framåt ända in i kaklet!

Nu är inte SD landsdagar någon tittar succé i en tid, då de flesta utnyttja valfriheten att få streamad TV. Men visst uttalade är klumpig. Det är lite klass med Birgitta Friggebo som vill sjunga We shall overcome i Rinkeby när man en stor hög med upprörda babbar som inte vill möta lasermannen rödapunkt på sin kropp.

Ta den så kallade sexskandalerna inom SD, självklart illa, förekommer lika mycket både hos VPK, S, CP och MP. Hos S har både en justitiestatsminister och ett högt borgarråd fått avgå pga sexuella trakasseri. Hos MP så man tom åtalat en hög uppsatt politiker för förnedringssex ( Kiss och bajs sex? ) med minderåriga.
Senast redigerad av Niggers 2017-11-27 kl. 07:19.
Citera
2017-11-27, 07:30
Medlem
Slutkontentan i Strids tal var ju att han vill att man ska lämna islam och gå med i SD. Utifrån det har jag svårt att se att han verkligen menade att muslimer inte är människor.

Jag tror han syftade på försöka beskriva medmänsklighet och humanism, men halkade i sin retorik.

Att man bör lämna islam som åsikt behöver man inte vara SD för tycka. Sen kanske inte alla tycker man ska byta det med SD.
Citera
2017-11-27, 07:32
Medlem
Citat:
Nu är inte SD landsdagar någon tittar succé i en tid, då de flesta utnyttja valfriheten att få streamad TV. Men visst uttalade är klumpig. Det är lite klass med Birgitta Friggebo som vill sjunga We shall overcome i Rinkeby när man en stor hög med upprörda babbar som inte vill möta lasermannen rödapunkt på sin kropp.

Ta den så kallade sexskandalerna inom SD, självklart illa, förekommer lika mycket både hos VPK, S, CP och MP. Hos S har både en justitiestatsminister och ett högt borgarråd fått avgå pga sexuella trakasseri. Hos MP så man tom åtalat en hög uppsatt politiker för förnedringssex ( Kiss och bajs sex? ) med minderåriga.

Glöm inte jakten på Östling. Nu åkte migrationsministern Fritzon (S) dit för skattesmitning.
Citera
2017-11-27, 07:33
Medlem
Citat:

Jo, men både du och jag vet att det bara är SD som MSM jagar, granskar och blåser upp vid minsta lilla felsteg. Därför måste varje representant vara extra proffsig och väga varje ord. De andra partierna är inte ett dugg bättre men de skyddas av media. Så himla olägligt för SD denna skandal. Jag lider med alla som jobbar hårt som nu får sitt arbete förstört.
Citera
2017-11-27, 08:11
Medlem
Herregud hur dum får man bli?
Citera
2017-11-27, 08:12
Medlem
För att svara på första inlägget. Tycker det är väldigt illa för partiet då ledningen försöker göra allt för att människor som Martin Strid inte ska få representera dem. Väldigt tråkigt att det finns naturligtvis.

Personligen kunde jag inte bry mig mindre. Andra partier har precis lika stora problem fast motsatta, inte minst personer inom MP med islamistiska kopplingar. Generellt får man acceptera att stolpskotten finns inom alla partier men sen försöker media alltid ställa sig emot SD.
Citera
2017-11-27, 08:17
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Det är glömt om 2 veckor.
Citera
2017-11-27, 08:18
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Det är glömt om 2 veckor.

Synd för Islam är omänskligt.
Citera
2017-11-27, 08:21
Bannlyst
Undrar varför han vill sänka SD.
Det måste ligga något internt bråk bakom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in