Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-P
7 Klverpartiet r helt enkelt livrdda fr SD. Alla dessa politiker vill sjlva njuta av livets goda s lnge det bara r mjligt. Drfr denna smutskastning. Det r drfr de uppfr sej som sm barn i sandlda. Berringsskrcken r enorm och har varit s nu under 7 rs tid.
Skitstvlar finns i 7 Klverpartiet precis som i SD. Skillnaden r den att SD har funnits som ett riksdagsparti under endast sju rs tid till skillnad mot tex S och MP.
Sanningen r att rasism sitter i vra gener, det r sjlvklart att man fredrar sina egna barn, sin egen familj och sin egen flock. Kulturmarxismen har sjukfrklarat vr egen biologi.
Man kan idag inte skilja mellan tankar och handlingar. Som folk r vi superneurotiska och s rdda att gra fel. Kravet p konsensus gr att det finns en siktspolis, som hindrar folk att tnka som de vill och knna det de knner.
Ingen skulle krva av en att man tyckte att alla partners r lika lockande, om jag vill bli tillsammans med en man som har lika vrderingar och liknande historia som mig, s r det inte konstigt. Men om den mannen jag vljer bort skulle vara turk, d blir jag helt pltsligt rasist.
Vr nya religion Tolerans r en offerkult, vi dyrkar utpekade offer, vi r offerfetischister.
Ju mrkare hy, desto mera kult, desto mer vrdas denne.
Om inte det r rasism s fan vet jag. Berringsskrcken sitter i just det hr, vi r alla rasister mer eller mindre, Svensken har lrt sig att skmmas fr det s pass att det blir en s kallad reaktionsbildning, vilket r en frsvarsmekanism mot frbjudna tankar. P samma stt som vissa kristna inte vgar vara sexuella varelser och istllet blir fanatiska syndapredikanter, s vgar inte svenskar vara normalt frmlingsskeptiska och blir istllet fanatiska frmlingsvurmare. Den frsta frnekar sin sexuella drift, den andra frnekar sin verlevnadsinstinkt. Det frmmande kan vara farligt. Alla vill oss inte alltid vl.
Refuges Welcome r en enda reaktionsbildning mot undertryckt velevnadssinstinkt. Frr vgade folk inte tnka ickesnlla tankar om olika invandrargrupper, nu poppar de upp i fleras huvuden. Den hr mannen gick fr lngt, det han sger skrmmer eftersom vi sjlva har sdana tankar, annars skulle inte reaktionen vara s emotionell hos det "rasande" folket.
Herregud det r bara ord. Vi har dragit Norgehistorier i hundra r, ingen har dtt fr det. Ingen dr heller fr att han anvnder fel ord i brdskan. Strst risk lper han sjlv, d han smdat islam, ngot som blir syntax error buffer offerflow hos svenskarna, de kan inte ta in att ngon vill straffa oss som r s goda, godast i hela vrlden.
Det hr r samma sak som de som vxer upp i vanliga svenska dysfunktionella familjer hamnar i nr de ska bilda ny familj, de gr som de har blivit lrda r rtt, men fr ett helt annat utfall, eftersom partnern inte har vuxit upp i samma familjekultur. Mnniskan r det enda djur som upprepar ett beteende och frvntar sig ett annat resultat nsta gng.
[b]Det r ngot vldigt sjukt med den hr religionen Tolerans eftersom den stndigt mste matas med syndabockar som man stter ut frn flocken, fr att rttfrdiga sin existens.