Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-P
7 Klöverpartiet är helt enkelt livrädda för SD. Alla dessa politiker vill själva njuta av livets goda så länge det bara är möjligt. Därför denna smutskastning. Det är därför de uppför sej som små barn i sandlåda. Beröringsskräcken är enorm och har varit så nu under 7 års tid.
Skitstövlar finns i 7 Klöverpartiet precis som i SD. Skillnaden är den att SD har funnits som ett riksdagsparti under endast sju års tid till skillnad mot tex S och MP.
Sanningen är att rasism sitter i våra gener, det är självklart att man föredrar sina egna barn, sin egen familj och sin egen flock. Kulturmarxismen har sjukförklarat vår egen biologi.
Man kan idag inte skilja mellan tankar och handlingar. Som folk är vi superneurotiska och så rädda att göra fel. Kravet på konsensus gör att det finns en åsiktspolis, som hindrar folk att tänka som de vill och känna det de känner.
Ingen skulle kräva av en att man tyckte att alla partners är lika lockande, om jag vill bli tillsammans med en man som har lika värderingar och liknande historia som mig, så är det inte konstigt. Men om den mannen jag väljer bort skulle vara turk, då blir jag helt plötsligt rasist.
Vår nya religion Tolerans är en offerkult, vi dyrkar utpekade offer, vi är offerfetischister.
Ju mörkare hy, desto mera kult, desto mer vördas denne.
Om inte det är rasism så fan vet jag. Beröringsskräcken sitter i just det här, vi är alla rasister mer eller mindre, Svensken har lärt sig att skämmas för det så pass att det blir en så kallad reaktionsbildning, vilket är en försvarsmekanism mot förbjudna tankar. På samma sätt som vissa kristna inte vågar vara sexuella varelser och istället blir fanatiska syndapredikanter, så vågar inte svenskar vara normalt främlingsskeptiska och blir istället fanatiska främlingsvurmare. Den första förnekar sin sexuella drift, den andra förnekar sin överlevnadsinstinkt. Det främmande kan vara farligt. Alla vill oss inte alltid väl.
Refuges Welcome är en enda reaktionsbildning mot undertryckt övelevnadssinstinkt. Förr vågade folk inte tänka ickesnälla tankar om olika invandrargrupper, nu poppar de upp i fleras huvuden. Den här mannen gick för långt, det han säger skrämmer eftersom vi själva har sådana tankar, annars skulle inte reaktionen vara så emotionell hos det "rasande" folket.
Herregud det är bara ord. Vi har dragit Norgehistorier i hundra år, ingen har dött för det. Ingen dör heller för att han använder fel ord i brådskan. Störst risk löper han själv, då han smädat islam, något som blir syntax error buffer offerflow hos svenskarna, de kan inte ta in att någon vill straffa oss som är så goda, godast i hela världen.
Det här är samma sak som de som växer upp i vanliga svenska dysfunktionella familjer hamnar i när de ska bilda ny familj, de gör som de har blivit lärda är rätt, men får ett helt annat utfall, eftersom partnern inte har vuxit upp i samma familjekultur. Människan är det enda djur som upprepar ett beteende och förväntar sig ett annat resultat nästa gång.
[b]Det är något väldigt sjukt med den här religionen Tolerans™ eftersom den ständigt måste matas med syndabockar som man stöter ut från flocken, för att rättfärdiga sin existens.