• 1
  • 2
2017-11-26, 13:53
Medlem
Hej!

Här tänkte jag vi kunde diskutera (nyligen uppstartade?) sidan swesub.net
Fann ingen tidigare tråd om sidan och tänkte därför att det vore skäligt att starta en sådan.

Så, vad har sidan att erbjuda? Enligt mitt eget tycke en väldigt stilren design (möjligen template?), relativt hög kvalitet på filmerna, men framförallt, INGET BUFFRANDE! (skönt som satan, har tvingats använda DreamfilmHD tidigare och de är ju rena skämtet).

Utbudet verkar väldigt skralt änsålänge men har regelbundet besökt sidan under tre dagar (2017-11-23 till 2017-11-26) och utbudet verkar växa på sig ganska rejält ändå.

Vad tycker ni, är det ett vettigt alternativ?
Citera
2017-12-04, 19:11
Medlem
Jo och det verkar som de får in animerade serier också såg den här serien där

https://swesub.net/series/herkules

en serie som jag har letat som en galning efter dreamfilm har inte den serien. Men hoppas att de får in fler serier och filmer för nu är det väldigt klent utbud. Men jag undrar hur många dem är bakom den sidan? Vore roligt att de kunde få upp mer för det buffrar inte.
Citera
2017-12-06, 22:56
Medlem
Openload som ni använder att hosta filmerna på hörsammar DMCA å det grövsta och erbjuder takedowntool för antipiraterna. Hur ställer ni er till det? Minsta fame er sida får och allt försvinner.
Citera
2017-12-08, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyMarcs
Openload som ni använder att hosta filmerna på hörsammar DMCA å det grövsta och erbjuder takedowntool för antipiraterna. Hur ställer ni er till det? Minsta fame er sida får och allt försvinner.
En takedown-request tillåter en LÄNK (inte FIL) att försvinna, dock kan denna ersättas relativt snabbt (låt säga en eller två minuter, på grund av att de inte tar bort källfilen). Det har visat sig att dessa DMCA-klagomål kommer i "batchar" om 20st eller liknande, och endast de mest populära sådana. Sidan har dessutom ett extra alternativ, vilket skall brukas som backup. Just nu har sidan skralt utbud, och väldigt få tittare, vilket innebär att det inte inkommit DMCA-klagomål än.

Vi har som ambition att skapa en tittarupplevelse med minimalt med annonser, och har du övriga frågor besvaras dessa gärna

MVH
MisterSwesub
Citera
2017-12-09, 20:28
Medlem
Hur ofta lägger ni in nya filmer och serier? Förövrigt finns inget att anmärka på.
Citera
2018-01-11, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CollectorShow
Hur ofta lägger ni in nya filmer och serier? Förövrigt finns inget att anmärka på.

Det läggs upp filmer varje dag, och gärna flertalet sådana (mellan 20-100 filmer om dagen just nu när sidan byggs upp).

Serier läggs upp rätt ofta, dock har detta lägre prioritet.

Vi har strax passerat 1000 filmer, och sidan är därmed fullt brukbar då det finns filmer som passar de flesta

Speciellt nya Beck har varit intressant, runt 4000 visningar hittills. Hoppas sidan fortsatt tillmötesgår era behov och önskemål
Citera
2018-01-25, 17:55
Medlem
s-täljes avatar
Någon som vet vad hänt?
inga nya filmer på länge nu senaste 2 veckor?
Citera
2018-01-28, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
Någon som vet vad hänt?
inga nya filmer på länge nu senaste 2 veckor?
Tjenare!

Det har laddats upp filmer praktiskt taget varje dag som utlovat, och ofta i stor omfattning. Sidans layout tillåter "Utvalda" filmer att hamna i den översta kategoriseringen på sidan, tätt följt av de senast inlagda filmerna (klicka på "Visa fler" för att få samtliga filmer i ordning från första till sista i sidor om 40 filmer var).

Hoppas svaret var till hjälp!

//MisterSwesub
Citera
2018-01-30, 15:54
Medlem
s-täljes avatar
tjena
men ligger swesubs.com nere?
som inga nya filmer på länge?
Jag har alltid kört den sidan med goda fina nedladdningar.
vilken mena du?

Ha gött

Citat:
Ursprungligen postat av MisterSwesub
Tjenare!

Det har laddats upp filmer praktiskt taget varje dag som utlovat, och ofta i stor omfattning. Sidans layout tillåter "Utvalda" filmer att hamna i den översta kategoriseringen på sidan, tätt följt av de senast inlagda filmerna (klicka på "Visa fler" för att få samtliga filmer i ordning från första till sista i sidor om 40 filmer var).

Hoppas svaret var till hjälp!

//MisterSwesub
Citera
2018-01-30, 19:53
Medlem
Citat:
tjena
men ligger swesubs.com nere?
som inga nya filmer på länge?
Jag har alltid kört den sidan med goda fina nedladdningar.
vilken mena du?

Ha gött
Uppfattat!

Swesubs.com är som en nedladdningsvariant av swesub.net som har funnits sedan förra året. Inspiration (och inledningsvis även material) är hämtat från sidan, för att tillhandahålla dylikt material till den målgrupp som föredrar streaming över nedladdning.

Swesubs.com verkar ha varit inaktiv sedan årsskiftet, och för det kan ej hållas ansvarigt. Vi kan bara vänta och hoppas på eventuell återkomst, och under tiden kan jag tipsa om att faktiskt kika in på våran sida (SWESUB.NET) för att se vad vi har att erbjuda, och om det skulle vara något för dig

//MisterSwesub
Citera
2018-01-30, 20:26
Medlem
s-täljes avatar
TACKAR FÖR DIN SUPORT
nu got it varför inga uppdate filmer på den sidan
Så det är net som gäller?

Citat:
Ursprungligen postat av MisterSwesub
Uppfattat!

Swesubs.com är som en nedladdningsvariant av swesub.net som har funnits sedan förra året. Inspiration (och inledningsvis även material) är hämtat från sidan, för att tillhandahålla dylikt material till den målgrupp som föredrar streaming över nedladdning.

Swesubs.com verkar ha varit inaktiv sedan årsskiftet, och för det kan ej hållas ansvarigt. Vi kan bara vänta och hoppas på eventuell återkomst, och under tiden kan jag tipsa om att faktiskt kika in på våran sida (SWESUB.NET) för att se vad vi har att erbjuda, och om det skulle vara något för dig

//MisterSwesub
Citera
2018-01-30, 21:49
Medlem
Citat:
TACKAR FÖR DIN SUPORT
nu got it varför inga uppdate filmer på den sidan
Så det är net som gäller?
Jag måste säga att det är helt upp till dig om du vill använda vår sida (SWESUB.NET), men ja för tillfället är det den sida som uppdateras. Då vi inte står bakom den andra sidan (SWESUBS.COM) kan jag inte säga när eller ens om den sidan kommer att börja uppdateras igen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in