Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-19, 12:38
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSwesub
Jag måste säga att det är helt upp till dig om du vill använda vår sida (SWESUB.NET), men ja för tillfället är det den sida som uppdateras. Då vi inte står bakom den andra sidan (SWESUBS.COM) kan jag inte säga när eller ens om den sidan kommer att börja uppdateras igen
Nu när DreamfilmHD har gått ner, fokuserar ni annorlunda vad gäller uppladdningen av material eller är det samma? Måste passa på att tacka för en sådan grym sida och eran support är helt ärligt guld!

MVH Trogen kund
Citera
2018-02-19, 16:04
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HQSweden
Nu när DreamfilmHD har gått ner, fokuserar ni annorlunda vad gäller uppladdningen av material eller är det samma? Måste passa på att tacka för en sådan grym sida och eran support är helt ärligt guld!

MVH Trogen kund
Det är så att vi fokuserar på att bygga upp ett arkiv med filmer och serier, för att "allt ska finnas".

Vi tar gärna emot förslag och sådant

Tack själv!

//MisterSwesub
Citera
2018-02-20, 13:54
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSwesub
Det är så att vi fokuserar på att bygga upp ett arkiv med filmer och serier, för att "allt ska finnas".

Vi tar gärna emot förslag och sådant

Tack själv!

//MisterSwesub

Hej jag undrar om du kan lägga Hannah Montana Säsongerna för att jag skriver detta via en kompis konto.
Tack på förhand för svar
Citera
2018-02-28, 11:28
  #16
Medlem
Idag dyker det bara upp varningar för js:scriptip-inf (trojan) när jag klickar på filmerna, är det något ni har bakat in nu eller är det att mitt antivirus har uppdaterats?
Citera
2018-03-22, 16:51
  #17
Medlem
Grym sida, med smidig streaming, tack för det!

Men varför funkar inte det egna forumet? Verkar inte finnas ett endaste inlägg. Försökte registrera mig på forumet själv men någonting gick fel, och jag kan inte retrieva mitt lösen heller.

Har förslag på säkert 100 serier och filmer för er att ladda upp!
Citera
2018-03-26, 11:30
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlimPickenz
Grym sida, med smidig streaming, tack för det!

Men varför funkar inte det egna forumet? Verkar inte finnas ett endaste inlägg. Försökte registrera mig på forumet själv men någonting gick fel, och jag kan inte retrieva mitt lösen heller.

Har förslag på säkert 100 serier och filmer för er att ladda upp!
Hej!

Då Hotmail och även Telia för närvarande blockerar utgående mail från våran IP-adress kommer det vara omöjligt att få koden från dessa adresser. Vi har kontaktat samtliga parter för att lösa problemet, och detta bör inte ta sådan lång tid.

Varför forumet inte fungerar är oklart för mig personligen, då jag inte är den som har hand om den biten. Nu har det åtgärdats dock

Förslagen kan du skriva i ett PM till detta konto så kollar vi på det

Tack!
__________________
Senast redigerad av MisterSwesub 2018-03-26 kl. 11:33.
Citera
2018-05-12, 21:26
  #19
Medlem
envokes avatar
Fungerade att kolla en film idag, sen blev det database failed to established a connection
Citera
2018-05-13, 17:02
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envoke
Fungerade att kolla en film idag, sen blev det database failed to established a connection
Det skall vara åtgärdat nu. Det har att göra med en serveruppgradering vi planerar att genomföra för att klara av den nya trafik sidan fått Vi ser gärna att det fortsätter att växa, och vi lovar att göra allt vi kan för att leverera material så snabbt som möjligt på ett så användarvänligt sätt som möjligt

Tack!
Citera
2018-05-26, 06:57
  #21
Medlem
Hoppas du kan fixa "A Prayer Before Dawn".

ska tydligen vara riktigt bra. även mer fängelse filmer. nya som gamla. T.e.x Felon är riktigt bra

såg att du hade nyckeln till frihet. guuuud!

Fortsätt med det du gör och hoppas allt går bra tack!


Mvh Bajen Dalarna
Citera
2018-06-10, 03:25
  #22
Medlem
Se7eens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSwesub
Hej!

Då Hotmail och även Telia för närvarande blockerar utgående mail från våran IP-adress kommer det vara omöjligt att få koden från dessa adresser. Vi har kontaktat samtliga parter för att lösa problemet, och detta bör inte ta sådan lång tid.

Varför forumet inte fungerar är oklart för mig personligen, då jag inte är den som har hand om den biten. Nu har det åtgärdats dock

Förslagen kan du skriva i ett PM till detta konto så kollar vi på det

Tack!

Jag hittade er sida igår. Kollat på några filmer. Men så idag när jag försökte surfa in på er sida så står det att kontot blivit spärrat etc... Jag hann aldrig skapa nåt konto. Vad ska jag göra?
Citera
2018-06-10, 11:55
  #23
Medlem
kanelipullas avatar
Ligger swesub nere? Det kommer upp en sida där det står: Account Suspended. This Account has been suspended. Contact your hosting provider for more information.
Citera
2018-06-10, 20:42
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Ligger swesub nere? Det kommer upp en sida där det står: Account Suspended. This Account has been suspended. Contact your hosting provider for more information.
Undrar jag också, hade precis lyckats hitta sidan så försvinner den
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback