Citat:
Ursprungligen postat av
LiteLedsen1991
Är ju synd att de inte lanserar nya Classic servrar. Jag menar, allt är redan gjort. Faserna är avbockade, gates till AQ är öppna, Naxx är besegrat, folk har fixat r14, så jag ser ingen poäng med att spela kvar på "begagnade" Classic servrar. Trist, men så tycks det bli...
Vad är oddsen att man blir bannad om man köper guld? Har en lvl 45 jag håller på att boosta upp i ZF/mara men det kostar ju fan en förmögenhet, och snart är guldet slut. Vill bara bli 55 ASAP så att jag kan tjacka tabarden från dark portal eventet.
De har sagt att det ska komma nya classic servrar senare, antagligen väntar de och ser hur populationerna blir (men inga nya servrar för tbc)
Det är extremt liten risk att bli bannad för att köpa guld, och köper du enbart max 1k från varje vendor och tar det genom ett köp på ah är nog risken nästan obefintlig. Det ska även tilläggas att straffet du får är enbart en 5 dagars ban vilket bara betyder att blizz inte bryr sig
Hur mycket pengar har ni bunkrat upp för tbc? sitter på 5k nu + kanske 3k potentiellt på items att sälja mycket beroende på hur priserna blir på ah, bland annat har jag köpt varenda nature dmg item som listats på ah senaste två månaderna haha. Kommer vara så jävla skönt med epic flying så fort man tar 70