Citat:
Vad är vitsen med rank 14 i senare phases dock, pixel status? Minns jag inte tokigt var AQ40 vapen mycket starkare som gick att erhålla utan en hälsofarlig livsstil(Naxx vapen krossar allt annat). IMO enda Rank 14 vapen som nästan var mödan värt är Grand marshal claymore enbart då för sitt episka utseende(horde motsvarigheter är ju skit fula)... Hur kan du säga så när det är (förmodligen, cirka) 2 år kvar av classic? det finns ju tid liksom, och du kan hitta en ny premade imorgon liksom, och ha ett stadigt ökande av honorn, bli arbetslös och få mer tid att spela, börja gå på tjack och spela 24/7, account-shara, börja botta (förespråkar ej något av de två sistnämnda), det rör sig alltså i snitt om 4 % rank-ökning per vecka resten av classic.. och tusen andra faktorer som påverkar hur mycket honor du kan dra på en vecka? jag kan garantera att de finns folk som inte ens gjort sina gubbar än och börjat levla dom, som kommer att bli rank 14 innan classic är över. Sjukt lustigt påstående och såg någon annan säga samma sak längre bak i tråden när nån vid den tidpunkten var rank 7. Du kan ALDRIG förespråka vem som blir rank 14 i det systemet för det finns 100 saker som sagt du kan göra för att förändra din situation.
vilket skit system detta classic honor egentligen är när jag tänker efter, att folk går med på att offra hälsan så är för mig ett mysterium(dela på konto kan jag förstå).
Edit: Jepp hade rätt.
https://classic.wowhead.com/item=18831/high-warlords-battle-axe rank14
https://classic.wowhead.com/item=21134/dark-edge-of-insanity AQ40