2019-09-24, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Apes.

Va? Vad har jag sagt?
Vi har kört med white damage till 60% sedan blåst på i airface sedan white damage igen när hon landat för att sedan blåsa ner det sista😆
Apes måste haft dåligt gear eller bara blåst på så att de trigat onyxia
Citera
2019-09-24, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Bara att gratulera! Jag har haft rejäl otur med drops, med tanke på att jag är Main Tank så behöver det bara droppa!
Fattar inte riktigt varför alla fick rola på huvudet då revarden bara är bra för warrior/rogue och möjligen hunter med.
Citera
2019-09-24, 08:52
Medlem
förlåt för noobfråga, men hur funkar raids i classic, kan man köra samma boss flera gånger under samma vecka med chans för loot eller är det exakt som i retail?
Citera
2019-09-24, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
förlåt för noobfråga, men hur funkar raids i classic, kan man köra samma boss flera gånger under samma vecka med chans för loot eller är det exakt som i retail?
undrar också om vad som gäller i lbrs, ubrs osv
Citera
2019-09-24, 09:18
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:

Nej, utan när man dödat exempel Gehennas då den död tills raiden resettas och de gör den var 7:e dag.

Till topic Jag såg att Asmongold skapade första legendary hammaren igår, hela hans servern höll på krascha när han samlade hela sin super guild Ironforge..

Tog level 60 igår, och kör holy priest, hoppas mycket bis gear nu innan jag ska in i Mc på söndag =)...

Ska bli nostalgi när man kliver in MC, jag minns någon boss som hade "Bomb som någon skulle springa ut med? eller de annan instance? mitt minne sviker..
Senast redigerad av Opilus5500 2019-09-24 kl. 09:35.
Citera
2019-09-24, 11:16
Medlem
Citat:

Det fungerar som mythic raids, man blir saved till en lockout så fort man dödar en boss. Och joinar man en lockout som har dödat några bossar så kan man inte döda de redan döda bossarna med en annan grupp. Men kan inte extenda raid-lockouts.

Citat:
undrar också om vad som gäller i lbrs, ubrs osv

Det är bara att resetta och döda hur mycket du vill, men man kan max ha 5 lockouts per timma, så om man går in och ut med 10 minuter mellanrum så behöver man vänta 10 min efter 5 lockouts.
Citera
2019-09-24, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Nej, utan när man dödat exempel Gehennas då den död tills raiden resettas och de gör den var 7:e dag.

Till topic Jag såg att Asmongold skapade första legendary hammaren igår, hela hans servern höll på krascha när han samlade hela sin super guild Ironforge..

Tog level 60 igår, och kör holy priest, hoppas mycket bis gear nu innan jag ska in i Mc på söndag =)...

Ska bli nostalgi när man kliver in MC, jag minns någon boss som hade "Bomb som någon skulle springa ut med? eller de annan instance? mitt minne sviker..

Jag vet inte om du menar det, men det var inte world first hand of ragnaros även om det var bra jävla tidigt.

Yes, du har rätt, bossen är

, vi har redan haft minnesvärda sprängningar lol.
Citera
2019-09-24, 12:53
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500

Haha tänk att ha sin gubbe på en sån server, en autistisk streamer springer runt med 1000 snorungar efter sig.

Förövrigt var en asiat först med vapnet.
Citera
2019-09-24, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Fattar inte riktigt varför alla fick rola på huvudet då revarden bara är bra för warrior/rogue och möjligen hunter med.
det är väl en tank trinket, melee neck och en caster ring man kan välja mellan väl?
https://vanilla-twinhead.twinstar.cz/?quest=7496
Citera
2019-09-24, 16:31
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
det är väl en tank trinket, melee neck och en caster ring man kan välja mellan väl?

Och halsbandet är riktigt bra för Tanks också, så inväntar ett huvud för den sakens skull. Vi prioriterar Melee DPS på huvudet, men vi ska slinka in en Tank emellan.
Citera
2019-09-24, 22:32
Medlem
Citat:
Ja men ringen är inte speciellt bra för casters jämfört med neck för mele/range dps.
Citera
2019-09-25, 10:30
Medlem
Basebands avatar
Har Blizzard någon töntig policy vad usernames beträffar? Lirade med tre kompisar igår, och vi skapade varsin tauren då vi tidigare bara kört Alliance-raser. Efter en stund påstår mina kompisar att jag är sjuk i huvudet och att Blizzard kommer banna mig, bara för att jag heter "NateHiggers", men det spelar väl fan ingen roll? Om det nu inte bara var så att de trollade mig och försökte skrämma upp mig, hur pass sannolikt är det att jag hamnar i "the domstol of Stormwind" på grund av hets mot folkgrupp?

Aja, blir jag bannad för ett skämt så börjar jag med CSGO istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in