2018-01-28, 16:05
Medlem
Hört agmitine har äckliga utsättnings symptomer när man väl slutar med skiten är det sant?
Citera
2018-01-28, 20:40
Medlem
HaroldHowards avatar
Det verkar som att agmatine har blivit klassat. Någon som vet vilka doser man ska ta och hur länge om man kör på ketamin istället?
Citera
2018-01-28, 21:06
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Nej, de har inte rätt att beslagta något som är lagligt. Ifall de nu, mot förmodan, skulle göra det (om de anser att det liknar ett pulver etc, och associerar det till olagliga droger), så skickar de det på analys och så får du tillbaka det efter 2-3 veckor.

Jag har gått igenom tullen med lagliga pulver och fått tillbaka det efter att det skickats på analys.

Som sagt, detta är dock, ett extremt osannolikt scenario, och om det sker, så får du tillbaka det ändå.

Ingenting kommer stoppas. Oroa er inte.

Har du någon aning om hur det ligger till när det gäller Memantin? Agmatine förstår jag går igenom utan problem då det knappast kan räknas som något som kommer klassas som missbrukspreparat i framtiden men Memantin är ju redan läkemedelsklassat. Mitt har alltid kommit igenom från USA men jag kanske bara haft tur?
Citera
2018-01-29, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldHoward
Det verkar som att agmatine har blivit klassat. Någon som vet vilka doser man ska ta och hur länge om man kör på ketamin istället?

Det står på första sidan.
Citera
2018-01-29, 06:56
Medlem
Vet någon ifall det finns någon produkt i sverige som fortfarande innehåller agmantine (pwo eller vad som) och vart jag hittar denna?
Citera
2018-01-29, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cring3
Det är lugnt, tack för de fina orden.
Nej, 500 är inte jättemycket, hade dålig koll på doseringen vad som är mycket så jag tog det väldigt försiktigt och försökte känna av. Eftersom jag tar både en del mediciner och även droger så ville jag inte råka ut för nåt. Men efter att ha testat i små små doser i ett par där utan att inget hänt så drog jag på och höjde mycket i förhållande till vad jag tagit innan så, och ja, märkte verkligen skillnad så jag tror på det här.

Tänkte fråga funkar det att köpa kosttillskott från tex gymgrossisten som innehåller agmatine? Är det "orenare" eller nåt liknande?

2,6 gram per dag under en längre period även vid intag av t ex opiater är vad som är rekommenderat! 500mg är alltså väldigt lite också i sammanhanget.

Kolla in fitnesshandlarna
Citera
2018-01-29, 14:52
Medlem
Ifall Arginine -> Agmantine så borde det väl lika väl gå att ta Arginine istället? Eller har jag fel?
Citera
2018-01-29, 15:46
Medlem
Hade gärna blivit av med alkoholberoendet, men jag vill inte bli av med tolleransnivån.
Hade min tolleransnivå sjunkit tillbaka till tonårsnivåer men beroendet bestod hade jag raserat mitt liv snabbt.
Citera
2018-01-29, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Hade gärna blivit av med alkoholberoendet, men jag vill inte bli av med tolleransnivån.
Hade min tolleransnivå sjunkit tillbaka till tonårsnivåer men beroendet bestod hade jag raserat mitt liv snabbt.
Varför vill du bli av med beroendet ifall du ändå inte vill bli av med toleransen? Det är ju mängden som är skadligast?
Citera
2018-01-30, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phixip
Varför vill du bli av med beroendet ifall du ändå inte vill bli av med toleransen? Det är ju mängden som är skadligast?
Nej beroendet är skadligast. Det är det som leder till mängder.

Blackoutfyllor (låg tolerans) är mycket farligare än högtoleransfyllor. Otroligt mycket högre risk att göra dumheter som både leder till fysiska skador och till problem med rättvisan, familj, vänner etc.
Den mentala skadan är också mycket högre.

Det är inte direkt att man bara dricker 2 öl för att man blir svinfull efter 4 öl.
Man blir bara svinfull mycket oftare.

Så skulle man nollställa toleransen gäller det att man nollställt beroendet också.
Citera
2018-01-30, 16:11
Medlem
Akvaristenno1s avatar
QxZtVyPrQ9981AZX, du är det bästa som hänt FB . Det här har jag väntat på länge, blir spännande att följa denna tråd!

Är det någon som har nån länk eller liknande till en bra shop?

Jag har pajat mitt dopamin helt och hållet, behöver verkligen få ned toleransen! Kan äta hur mycket tyrosin som helst, men inget händer! Samma med mat, får ingen respons från det jag äter. Känner mig bara helt tom.

Agmatine <3
Citera
2018-01-30, 19:28
Medlem
Hur kan denna/dom här substanserna bryta ett missbruk på enkel svenska? Och kan det hjälpa mot det som medföljer efter ett missbruk te x depression osv? Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in