2019-05-08, 18:22
Medlem
skeggmuffs avatar
Någon som testat denna i flytande form? Har en liten flaska av det men inte vågat testa då det lätt är typ 1000 doser i den flaskan och rädd att få i mig för mycket. Hur länge sitter denna i?
Citera
2019-05-08, 21:09
Medlem
Länge, spelar det ens någon roll? För mycket är dåligt..
Du får nog ta och klura ut hur du kan dosera smartast.
Kan du inte det är det nog bättre om du gör dig av med det där.
Citera
2019-05-08, 22:07
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Någon som testat denna i flytande form? Har en liten flaska av det men inte vågat testa då det lätt är typ 1000 doser i den flaskan och rädd att få i mig för mycket. Hur länge sitter denna i?
Om du inte kan mäta doser med en noggrannhet på +- 0,25mg hade jag aldrig vågat röra det där! 2mg kan knocka dig i mer än ett dygn om du har otur. Testa 0,5mg om du vill få en reaktionell effekt från flualpran och eventuellt fyll på med max 0,5mg till om du tål mycket eller har lite tolerans. Annars är 0,25mg en bra dos för medicinskt bruk tex för sömnen eller hög ångest. ATn är i paritet med potensen i detta läkemedel så ta ej varje dag för guds skull!

Fan vad jag önskar att denna kom in inrikes igen! Får hoppas nån internetkran tar in den igen för den är min favorit

Frid
Citera
2019-05-09, 08:55
Medlem
Oslagbar känsla av att inte bry sig på den här, hade velat testa igen bara för nostalgi. haha
Citera
2019-05-22, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Håller med helt. Aldrig mått så dåligt som när jag slutade med Flualpra. Dessutom kraftigt överdoserade och går inte att jämföra med tex. Xanor effektmässigt. Flualpra var bra att sova och göra bort sig på endast.

Finns mycket bättre substitut därute. Avtändningen gick för mig att jämföra med Flubromazolam och den var inte att leka med.

Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Nej precis, avtändningen på denna är grym. Även jag har knaprat mycket bens men aldrig fått så pass kraftig avtändning av så lite användande. Man inser ju inte heller hur flöddrig man egentligen är förens dagen efter på denna. Sen tror jag "flu" är en fluor-atom som binds till alprazolam molekylen.

Citat:
Ursprungligen postat av znor
Saknar denna! Gick dock på alldeles för höga doser ~20mg dag i 6-8 mån.
Ingen trevlig avtändning. Vet i fan hur jag klarade det. Helvete var det, dock ätit benso i 12 år dagligen. Men vart ett hårt slag i marken efter detta. Åt xanor och drack dagligen också.
Mycket sämre kan man inte må tror jag. Men klarade det själv iaf. Hatad med älskad.

Fyfan att titta in i denna tråd igen, jag kan berätta lite hur min AT såg ut.

Jag hade precis avslutat min fasta anställning för att börja plugga, plugget gick åt helvete och kände hur min ångest började komma krypande. Efter att ha gjort bort mig rejält tidigare gånger så svalde jag min gamla fasta och hållna tro till att "habbar dom sabbar".

Beställde hem ett tiotal och blev totalt förälskad i dessa. All ångest var som bort blåst och hade ett skenande alkoholmissbruk sedan innan. Jag såg att hundrapacken var såpass mycket billigare och jag slog till.

Resterande är en svag dimma fram tills vi börjar närma oss jul och även slutet av min knarkpåse. Jag sa till mig själv att nu hoppar vi av den skiten, jag har failat alla tentor och får börja med en nystart en nyår och lägger även alkoholen på hyllan. Så efter julafton och passade lägligt med röda dagar valde jag att gå CT med båda två, med undantag för alkoholen som jag trappade ner med 2.8or.

2.8orna hjälpa ynka föga. Jag låg och stirrade upp i taket i 48 dygn och trodde att jag skulle dö. Jag tyckte mer synd om min oförstående naiva men älskade sambo som trodde att det var såhär en alkoholavtändning såg ut.

Jag lyckas ringa läkaren och få imovane utskrivet igen och korkat nog bestämmer jag mig för att försöka stapla ner till apoteket för inte fan ska även hon behöva göra det åt mig. Hinner ta på mig jackan och efter det blir allt mörkt. Har lite svaga minnesbilder från ambulansen och morfinsprutorna de gav mig. Jag hade lyckats med bedriften att hamna på Stroke-avdelningen efter min EP-attack. Var några riktigt jobbiga veckor efter det men kändes ändå bra med ett avslut och en läxa för livet.

Aldrig mer benso.
Citera
2019-05-22, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Fyfan att titta in i denna tråd igen, jag kan berätta lite hur min AT såg ut.

Jag hade precis avslutat min fasta anställning för att börja plugga, plugget gick åt helvete och kände hur min ångest började komma krypande. Efter att ha gjort bort mig rejält tidigare gånger så svalde jag min gamla fasta och hållna tro till att "habbar dom sabbar".

Beställde hem ett tiotal och blev totalt förälskad i dessa. All ångest var som bort blåst och hade ett skenande alkoholmissbruk sedan innan. Jag såg att hundrapacken var såpass mycket billigare och jag slog till.

Resterande är en svag dimma fram tills vi börjar närma oss jul och även slutet av min knarkpåse. Jag sa till mig själv att nu hoppar vi av den skiten, jag har failat alla tentor och får börja med en nystart en nyår och lägger även alkoholen på hyllan. Så efter julafton och passade lägligt med röda dagar valde jag att gå CT med båda två, med undantag för alkoholen som jag trappade ner med 2.8or.

2.8orna hjälpa ynka föga. Jag låg och stirrade upp i taket i 48 dygn och trodde att jag skulle dö. Jag tyckte mer synd om min oförstående naiva men älskade sambo som trodde att det var såhär en alkoholavtändning såg ut.

Jag lyckas ringa läkaren och få imovane utskrivet igen och korkat nog bestämmer jag mig för att försöka stapla ner till apoteket för inte fan ska även hon behöva göra det åt mig. Hinner ta på mig jackan och efter det blir allt mörkt. Har lite svaga minnesbilder från ambulansen och morfinsprutorna de gav mig. Jag hade lyckats med bedriften att hamna på Stroke-avdelningen efter min EP-attack. Var några riktigt jobbiga veckor efter det men kändes ändå bra med ett avslut och en läxa för livet.

Aldrig mer benso.

48 timmar ska det stå och inte dygn Blev fel, även vissa andra fel med i texten men poängen kvarstår. Trappa alltid ner, skit i RC totalt, helst benso med i den mån som går.
Citera
2019-07-27, 15:42
Medlem
raven101s avatar
Usch, minns än idag den värsta at jag varit med om efter bara en veckas bruk (2-3mg om dagen, men man glömmer ju att man tagit). Det skrämmande är ju att denna substans lätt kommer att ersätta etizolam i de förfalskade Xanax stavarna. Handlat stavar 2 gånger. Ena var tokbillig och såklart bara "chalk" och kanske ev gabapentin.

Rc är ju väldigt ovärt rent prismässigt också. Varför ska jag köpa 50 tabletter av rc-benzo för 399 när äkta vara, med flera att välja på är tom billigare och innehåller den substans jag söker.

Undvik denna helst. At ska inte komma så fort som den gör med just FluAlprazolam. Kör vanlig alpra eller etizolam är mitt tips.
Citera
2019-07-27, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Usch, minns än idag den värsta at jag varit med om efter bara en veckas bruk (2-3mg om dagen, men man glömmer ju att man tagit). Det skrämmande är ju att denna substans lätt kommer att ersätta etizolam i de förfalskade Xanax stavarna. Handlat stavar 2 gånger. Ena var tokbillig och såklart bara "chalk" och kanske ev gabapentin.

Rc är ju väldigt ovärt rent prismässigt också. Varför ska jag köpa 50 tabletter av rc-benzo för 399 när äkta vara, med flera att välja på är tom billigare och innehåller den substans jag söker.

Undvik denna helst. At ska inte komma så fort som den gör med just FluAlprazolam. Kör vanlig alpra eller etizolam är mitt tips.
Den är ju typ 4x så dospotent som vanlig alpra enligt mig, och om du käkar 8-12mg vanlig alpra varje dag i en vecka lär din kropp inte tycka att du ska sluta där heller.

Denna benso var fantastisk men förstörde totalt min tollerans på benso och gav en sjuk jävla hårt och utdragen AT. Käkade 1500-2000 av dessa av dom gula 1mg som var dunder under 3-4mån tror jag, och fyfan trodde jag skulle dö i flera veckor i rad.
Citera
2019-07-30, 03:03
Medlem
shponglads avatar
Värsta ATn någonsin(12 dagar på en avgiftningsklinik) och sen 3 månader nedtrappning typ.

Hade sjuk tolerans sen år på alprazolam men nu fyrdubblade jag min dos omdelbart, trodde dom första rapporterna om 1=1mg, käkade ett par tusen eller nått mitt minne e helt fuckat från den perioden.

fyfan vilket gift

men bra mådde man
Citera
2019-07-30, 09:41
Medlem
Grillalites avatar
Har testat mycket genom åren, men det här är nog det värsta. AT:n kom som ett hammarslag, inte krypande som vanlig benso. Usch, fy fan.
Citera
2019-08-01, 13:28
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Den är ju typ 4x så dospotent som vanlig alpra enligt mig, och om du käkar 8-12mg vanlig alpra varje dag i en vecka lär din kropp inte tycka att du ska sluta där heller.

Denna benso var fantastisk men förstörde totalt min tollerans på benso och gav en sjuk jävla hårt och utdragen AT. Käkade 1500-2000 av dessa av dom gula 1mg som var dunder under 3-4mån tror jag, och fyfan trodde jag skulle dö i flera veckor i rad.

Kan bara tänka mig. Min var mild i jämförelse.. Jag gick över till nitrazolam strax efter och den tyckte jag om mer. Åt säkert 150 stycken på 1-2 månader. Ingen at.
Citera
2019-08-01, 23:37
Medlem
Att folk gillade denna fattar jag inte har tagit 10st av olika sorter och knappt kännt något men kännt av 10mg stesolid eller 4mg vanlig alpra dom enda rc jag gillat var flubro och klonazolam och tyvärr fick man några st några gånger av vänner mindre än 50 tabletter sammanlagt och trodde det skulle komma mer bra rc men har tagit 15mg flualpra och inte värt nöjd samma med floppen nitrazolam som var rent socker jag sitter och väntar på en grym rc men det kommer ju aldrig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in