Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Håller med helt. Aldrig mått så dåligt som när jag slutade med Flualpra. Dessutom kraftigt överdoserade och går inte att jämföra med tex. Xanor effektmässigt. Flualpra var bra att sova och göra bort sig på endast.
Finns mycket bättre substitut därute. Avtändningen gick för mig att jämföra med Flubromazolam och den var inte att leka med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fluson
Nej precis, avtändningen på denna är grym. Även jag har knaprat mycket bens men aldrig fått så pass kraftig avtändning av så lite användande. Man inser ju inte heller hur flöddrig man egentligen är förens dagen efter på denna. Sen tror jag "flu" är en fluor-atom som binds till alprazolam molekylen.
Citat:
Ursprungligen postat av
znor
Saknar denna! Gick dock på alldeles för höga doser ~20mg dag i 6-8 mån.
Ingen trevlig avtändning. Vet i fan hur jag klarade det. Helvete var det, dock ätit benso i 12 år dagligen. Men vart ett hårt slag i marken efter detta. Åt xanor och drack dagligen också.
Mycket sämre kan man inte må tror jag. Men klarade det själv iaf. Hatad med älskad.
Fyfan att titta in i denna tråd igen, jag kan berätta lite hur min AT såg ut.
Jag hade precis avslutat min fasta anställning för att börja plugga, plugget gick åt helvete och kände hur min ångest började komma krypande. Efter att ha gjort bort mig rejält tidigare gånger så svalde jag min gamla fasta och hållna tro till att "habbar dom sabbar".
Beställde hem ett tiotal och blev totalt förälskad i dessa. All ångest var som bort blåst och hade ett skenande alkoholmissbruk sedan innan. Jag såg att hundrapacken var såpass mycket billigare och jag slog till.
Resterande är en svag dimma fram tills vi börjar närma oss jul och även slutet av min knarkpåse. Jag sa till mig själv att nu hoppar vi av den skiten, jag har failat alla tentor och får börja med en nystart en nyår och lägger även alkoholen på hyllan. Så efter julafton och passade lägligt med röda dagar valde jag att gå CT med båda två, med undantag för alkoholen som jag trappade ner med 2.8or.
2.8orna hjälpa ynka föga. Jag låg och stirrade upp i taket i 48 dygn och trodde att jag skulle dö. Jag tyckte mer synd om min oförstående naiva men älskade sambo som trodde att det var såhär en alkoholavtändning såg ut.
Jag lyckas ringa läkaren och få imovane utskrivet igen och korkat nog bestämmer jag mig för att försöka stapla ner till apoteket för inte fan ska även hon behöva göra det åt mig. Hinner ta på mig jackan och efter det blir allt mörkt. Har lite svaga minnesbilder från ambulansen och morfinsprutorna de gav mig. Jag hade lyckats med bedriften att hamna på Stroke-avdelningen efter min EP-attack. Var några riktigt jobbiga veckor efter det men kändes ändå bra med ett avslut och en läxa för livet.
Aldrig mer benso.