Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Bushman
Länge sen... 2år sedan klev jag ut fr avgiftning till förmån för behandlingshem.
Var opiat/fentatorsk men i slutet av karriären/livet stötte jag ihop med Rc-bens. Först de gula, möjliga (nitra?) som såldes och vidare till dessa. Hårda, små blå. 0,5 eller 1mg's piller.
Köpte 200st av dessa och påvägen från posten tryckte jag i mig 5st som första dos. Det var i mitten på december... Minns några enstaka tillfällen av slutet på 2017..
Så här i efterhand vet jag efter att ha gått igenom kontoutdrag från sista halvan av dec-17 så har jag beställt 200st x3 samt galet många beställningar stora mägnder fenta från The Smac*. Kort och gott handlar det om flera 10tkr på rc knark.
Mitt liv var i bitar. Hade bara andetag kvar. Tack vare dessa jävla fluor-alpra gjorde jag bara helt sjuka saker.. Käkade lego (en på behandlingshemmet hade käkat grus o rullat joint på kattmat), bajsade i samtalsrummet på psyk, i väntan på psykiatriker, slog sönder ett hotellrum, ja sen andra saker som jag bara hört om... Skämdes som i h-vete efteråt och snacka inte om AT.. Opiat avtändning går över fort, tom buprenorfin. Men flu-alpra AT tog 1/2 innan jag började sakteligen återhämta mig i från.. FY fan!
Jag har fått ett nytt liv. En chans till och det är jag tacksam för... LARO har gett mig stabilitet och kontroller därifrån får mig att hålla mig ifrån bens.. Aldrig med säger jag bara!
Vissa kan med måtta men inte jag. Jag har en beroendesjukdom som gör att jag torskar ner mig på allt som förändrar mitt psyke.
Simma lungt och lycka till till er alla som klarat sig ur denna hemska benso. Ni är grymma och ni andra. Ta en funderare om det är värt att chansa.. Kör med äkta vara eller inte alls.
Peace!
Låter inte kul broder, jag är anart 40 och har ockaå gått igenom sånna 6 års benso bruk samt fentanyl bruk, och det har varit så hemskt på avtäsningarna, det tar år innan man blir normal.
Men pleasr tro inte att laro kommer hålla dig borta från benso, du är missbrukare som du själv säger. Vi får alla återfall, när laro väl har satt fast sina klor i dig är det BARA benso som fungerar om man vill bli hög.
Laro stoppar dig inte ens från fentanyl då det tränger igenom på både sub och metadon. Har gått där 9 år nu, var som du i början. Ligger på 90mg metadon nu dagligen.
Du kommer snart förstå att om du trodde att du hade ett beroende innan? Så har du med laro precis startat det värsta du NÅGONSIN varit med om.
80% tar återfall på benso
1-3% lyckas sluta med medicinen.
Önskar dig all lycka dock, men kan du ta dig ur laro. GÖR DE ILLA KVICKT!!