2018-04-07, 03:28
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Ni som snackar om AT och att gå på CT. Behöver väl knappast upplysa folket om att det finns benzo med betydligt längre halveringstid än denna substans. Byt Benzo käka den ett tag och trappa ner den istället, om ni nu inte orkar med AT från FluAlprazolam.
Citera
2018-04-07, 03:31
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Flualpra är jävligt bra.

För mig räcker det med 0.25mg för att bli kvitt ångest och sova.

Har tagit sammanlagt 3mg på tre veckor.

Jag har inget sug att bli bäng på dessa eller att käka varje dag.

Så fort kickass får in flualpra igen(borde komma här i dagarna) så beställer jag ett hundra pack.

Grymt bra benso

KickAss är den största skämtsidan i Sverige när det gäller Benzo. Byter vecka hela tiden när FluAlprazolam ska lanseras. "KickAssChem's mål är att bli Sveriges bästa och ledande RC-Leverantör" lycka till med det säger jag bara.
Citera
2018-04-07, 05:36
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Hur är det med den här drogen eller liknande går det att ta efter man ruset har lagt sig att ha tagit
3f-pvp eller någon annan centralstimulantia eller är det farlig att blanda?
Har aldrig testat den här eller någon annan benso men har ett gäng och var sugen på testa. Men känner inte att jag vill chansa att det går.
Det ska inte vara några problem
Citera
2018-04-07, 09:47
Medlem
Citat:
Hur är det med den här drogen eller liknande går det att ta efter man ruset har lagt sig att ha tagit
Har aldrig testat den här eller någon annan benso men har ett gäng och var sugen på testa. Men känner inte att jag vill chansa att det går.

Har tagit endel 3f pvp idag och började mot slutet bli lite orolig för kroppen min. Så jag testade ta 1mg flualprazolam, vilket tog bort ruset , bieffekterna och mår fint
Citera
2018-04-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylletratt
Har tagit endel 3f pvp idag och började mot slutet bli lite orolig för kroppen min. Så jag testade ta 1mg flualprazolam, vilket tog bort ruset , bieffekterna och mår fint

fortsatte dessvärre med 3fpvpt efteråt. så nu är man påväg åt samma ångest
Citera
2018-04-07, 13:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
KickAss är den största skämtsidan i Sverige när det gäller Benzo. Byter vecka hela tiden när FluAlprazolam ska lanseras. "KickAssChem's mål är att bli Sveriges bästa och ledande RC-Leverantör" lycka till med det säger jag bara.

Du har rätt till att tycka vad du vill, men det betyder inte att du har rätt.

Jag tycker att deras flualpra är väldigt starka, ungefär samma som zh’s flualpra.

Har bara testat deras så kan bara uttala mig om dem.
Citera
2018-04-07, 17:47
Medlem
The foxs avatar
Provade denna igen, dock 0.25mg, och tror jag har hittat en favorit hittils. Extremt lätt att somna, välmående, ork att ta ta i sig, ingen blackout även fast det blev lite högre doser. Dock håller denna i rätt länge, dagen efter känner jag fortfarande för att sova, och har gjort så två - tre gånger idag. Kan så klart ha att göra med mängden som intogs. Blir till att köpa loss en 100 inom en snart framtid, och hoppas den inte klassas för snabbt!

Inköpte ifrån *skl*opi*s
Citera
2018-04-07, 19:06
Medlem
freqks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronix
Jag har ätit sedan lanseringen i höstas. Åt omkring 0.25-1mg om dagen.Bestämde mig för att sluta i måndags. ATn kommer efter 12-16h med svettningar illamående dålig aptit pirrningar lite skakningar.Har rökt på och druckit öl i 3 dagar.Börjar må bättre nu utan något men svettas och skit fortfarande , men ljuset i tunneln börjar synas sakta men säkert...
Skönt att höra, påväg å göra samma sak och käkat lika länge
Citera
2018-04-07, 20:18
Citat:

Har blandat massor med gånger. Ingen fara men visst kan man bli lite snurrig
Citera
2018-04-09, 12:12
Medlem
Får man högt blodtryck på denna?
Citera
2018-04-09, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Håller fullständigt med! Även jag har använt och provat på massvis med olika bensopreparat och dessa är inte att leka med, ska man använda denna så gör det absolut inte till en vana. Använd då och då! Aldrig varit med om något liknande gällande avtändningen på den här när det kommer till benso.
Säger som dig, då och då fungerar men kan bara tänka mig dom extrema symtomen man kan få av långvarigt bruk. Jag använde endast flualpra under 2 månader 6-10mg dagligen beroende på vad jag hade att göra under dagen och kändes som jag klev av ett 10 årigt heroin missbruk när jag sluta med dom, med tanke på dom kraftiga fysiska symtom jag fick av avtändningen så kan jag bara gissa på att dom är otroligt skadliga för kroppen.
Citera
2018-04-09, 14:41
Medlem
Dexter007s avatar
Hur är kvalitén hos rcinrikes? Och brukar dom va sega på mail? Väntar I några dar på svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in