• 1
  • 2
2017-11-15, 16:38
Medlem
Vem styr Fagersta i dessa dagarna?

Hrde ngot jvla snack om att Pizzabagaren styr dr nu, tydligen har han ngon stor babbe familj
Senast redigerad av Bernadita-Hitler 2017-11-15 kl. 16:44.
Citera
2017-11-15, 16:47
Bannlyst
Ledsen att sga men det r politikerna som styr Fagersta inte ngon pizzabagare eller raketforskare
Citera
2017-11-15, 16:59
Medlem
Ass, ngon hr sa att han Pizzababben typ e som Fagerstas John Gotti, var tvungen att kolla upp detta fr vem fan vill styra Fagersta av alla stllen i Svea Rike.
Citera
2017-11-15, 17:17
Medlem
Det r aldrig ngon som styr, det r ngot folk har ftt fr sig frn maffiafilmer. Kanske var det lite sant frr i tiden nr olika kriminella organisationer hade mycket makt i amerikanska stder.
Visst kan folk vara mktiga, rika, farliga och tungt kriminella. Men styr hela stder gr man bara p film.
Men nog kan det vara s att gubben du pratar om r kriminell.
Citera
2017-11-16, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Men styr hela stder gr man bara p film.
Mestadels, men nog styrs flertalet stder i vissa delar av Italien p gammaldags vis.
Citera
2017-11-16, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Mestadels, men nog styrs flertalet stder i vissa delar av Italien p gammaldags vis.

Jo sjlvklart, och ven i Mexiko och i afrikanska lnder. Men d brjar det dra sig mer mot u-lnder dr dom kriminella organisationerna har en bttre infrastruktur n det vanliga samhllet. Italien ligger vl kvar lite t det hllet nu, men den organiserade brottsligheten sliter ganska hrt dr med att verleva.
Citera
2017-11-16, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Det r aldrig ngon som styr, det r ngot folk har ftt fr sig frn maffiafilmer. Kanske var det lite sant frr i tiden nr olika kriminella organisationer hade mycket makt i amerikanska stder.
Visst kan folk vara mktiga, rika, farliga och tungt kriminella. Men styr hela stder gr man bara p film.
Men nog kan det vara s att gubben du pratar om r kriminell.

Ok lt mig omformulera mig.

Givetvis r det ingen som styr hela jvla stan.
Men hur ser det ut med gngstrukturen och den organiserade (eller o-organiserade) brottsligheten dr.

I alla jvla byar finns ju ngon lallare som r vlknd.
Senast redigerad av Bernadita-Hitler 2017-11-16 kl. 12:56.
Citera
2017-11-16, 12:57
Medlem
Studioworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernadita-Hitler
Vem styr Fagersta i dessa dagarna?

Hrde ngot jvla snack om att Pizzabagaren styr dr nu, tydligen har han ngon stor babbe familj
r det Pizzeria Haket eller Carlos du menar?
Picasso?
Eller rent ut av Vstans Pizzeria???
Fr jag vgrar tro att det r IP Pizzeria & Stekhus som skulle vara maffiastyrt!
Citera
2017-11-16, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studioworks
r det Pizzeria Haket eller Carlos du menar?
Picasso?
Eller rent ut av Vstans Pizzeria???
Fr jag vgrar tro att det r IP Pizzeria & Stekhus som skulle vara maffiastyrt!

Inte IP, min klla "Flippen" sger att bde han halv svennen halv libanesen e homo, hans pappa e ocks s risken att det r ngon IP gay-Mafia r ganska liten.

EL Maros frra gare sger han nu. Men jag brjar tro att kllan bara har en vldigt liten vrldsbild, skulle tro att han tror att ngon som stjl cyklar i Fagersta r som rena maffian.
Senast redigerad av Bernadita-Hitler 2017-11-16 kl. 15:07.
Citera
2017-11-17, 00:42
Haha

Vart har BMC-indiern tagit vgen? Den killen var ju stenhrd (eller inte).

Det finns inga pengar att hmta i en liten hla som Fagersta.
Citera
2017-11-20, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Haha

Vart har BMC-indiern tagit vgen? Den killen var ju stenhrd (eller inte).

Det finns inga pengar att hmta i en liten hla som Fagersta.

Nilanka? Eller fan han hette.

Han gick ju med ngn supporterklubb "No Remorse" sedan nr han satt anhllen i 2 dagar s grt han en hel del och gick tydligen sedan ur klubben.
Citera
2017-11-21, 09:49
Medlem
Tondo4Evers avatar
N*ilanka haha. Det var vl den tomten som alltid hotade folk med att han hade "tunga" kontakter i Kpenhamn? Vad jag har hrt frn folk som gick i hgstadiet med honom, s blev han "dpt" i toaletten bde en och tv gnger.

r sjlv utflyttad frn trakterna runt Fagersta fr herrans massa r sedan s har inget att tillfra diskussionen annat n att jag r ocks nyfiken p vad som hnder i omrdet. r det ensamkommande flyktingbarn som r de enda som hrjar eller finns det ngon form av organiserat bus kvar i trakterna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in