paket 4 kronor, fri frakt från kina
https://i.imgur.com/bEynzWT.jpg
nazisterna från danska privatägda företaget vill ha 80 kronor för hämta ut det...
vet att i Sverige kan företag bryta all regler som finns, skicka ut betalnings anmärkningar utan anledning och liknande 100% utan konsekvens, men vem har gjort dom konsekvens fria ?
är som när dom bötfällde tv 4 för ha för lång reklam, 50 000 i böter.... uuhm ok, per reklam paus då eller? nä totalt 50 000:- fis i rymden ju, klart dom fortsätter bryta mot det när det inte kostar dom något, 5 miljoner så kanske dom börjat böja sig för makten, men inte 50papp ffs
man måste ju kunna anmäla postnord någonstans? eu domstol ? regeringen ? va fan ?
kommer så klart låta dom skicka tillbaka detta och få mina 4 kronor tillbaka av affären i kina, men har 150 paket på väg, 5 eller 6 är viktiga och dyrare, men allt är betalt i frakten, som är gratis, tills det kommer till sverige or privat personer vill lägga på nazist avgift.
vet man kan ta privat bolag som p bolag till rätten utan det kostar mig något som småmål för att hindra företag att hota med rättegång, vet det inte går med statliga, men staten sålde posten ju, så borde väl gå mot postnord med ?
postnord stå för retur kostnaden och även produktkostnaden till mig om inte kinesen tar tillbaka den ?
är det håkan som bor på månvägen 1 i lidingö som är bossen på postnord ?