2017-12-04, 17:22
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Hoppas innerligt !

Vadå, ska tv4 köra Mandelmanns i jul ?

Paret blir julvärd för TV4:s kopia.

http://www.skd.se/2017/11/09/familjen-mandelmann-blir-arets-julvard/
Citera
2017-12-04, 17:31
Medlem
ts.nows avatar
Jag trodde att julvärden skulle vara någon folkkär människa som alla åtminstone kan relatera till. Jag har aldrig ens hört talas om varken Erik eller Lotta, efter lite googlande verkar historieätarna vara det största dom medverkat i. Har inte heller hört talas om det programmet förrns nu, men det kanske bara är jag.
Citera
2017-12-04, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ts.now
Jag trodde att julvärden skulle vara någon folkkär människa som alla åtminstone kan relatera till. Jag har aldrig ens hört talas om varken Erik eller Lotta, efter lite googlande verkar historieätarna vara det största dom medverkat i. Har inte heller hört talas om det programmet förrns nu, men det kanske bara är jag.
Okej Lotta känner jag inte till heller men hur kan du inte känna till Erik? Han har ju jobbat i mångaår på både SVT och SR och gjorde även Hassan, samt deltagit i På Spåret 3 gånger om jag minns rätt. Hur kan du ha missat honom?
Senast redigerad av Azdz 2017-12-04 kl. 18:03.
Citera
2017-12-04, 17:47
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Det är bara du.
Citera
2017-12-04, 17:48
Medlem
ts.nows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Okej Lotta känner jag inte till heller men hur kan du inte känna till Erik? Han har ju jobbat i många på både SVT och SR och gjorde även Hassan, samt deltagit i På Spåret 3 gånger om jag minns rätt. Hur kan du ha missat honom?
Hassan på P3 minns jag, men inte att Erik medverkade. Ringer ingen klocka av varken namn, röst eller ansikte.
Citera
2017-12-04, 17:56
Medlem
Citat:
Hassan på P3 minns jag, men inte att Erik medverkade. Ringer ingen klocka av varken namn, röst eller ansikte.
Okej han var en av dom som medverkade. Bara att söka på Hassan på Youtube på alla busringningar så kommer du märka. Men visst var ju ett tag sedan det ursäktar dig.
Citera
2017-12-04, 18:25
Medlem
Citat:
Att han var med i Hassan "minns" jag men vad gäller P3 och främst busringningarna så minns jag bara Kristian och Fredrik. Googlade och lyssnade efter Eriks röst men hör inte om det är han, han och Fredrik kan dock låta liknande, men de är fortfarande jävligt bra, har precis garvat mig igenom "Polisen" "Föräldraföreningen för narkotika" Schampo för fett hår" och "Bidrag till porrfilm".

För dom som inte var med på radions stortid då Hassan och Rally roade oss; här ringer Fredrik(eller Erik, han kallar sig Erik iaf) till polisen när han haft inbrott https://www.youtube.com/watch?v=b0Y3gBd6-Ew edit: det står i kommentarerna under att det är Erik som ringer, det är alltså jag som har knäck i lurarna och då var Erik högst bidragande i Hassan.
Senast redigerad av ompiliompi 2017-12-04 kl. 18:32.
Citera
2017-12-04, 18:31
Medlem
Blir inte någon god jul på SVT för Martina Haag då.
Citera
2017-12-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Blir inte någon god jul på SVT för Martina Haag då.
Vad får dig att tro det? Erik hade väl knappast tagit det här jobbet om han inte känt Lotta sedan tidigare?
Citera
2017-12-04, 18:36
Medlem
DyslexiKungens avatar
Det har ju blivit en hysteri vem som får prata mellan alla programmen i rutan på Julafton.Men oftast så har man ju missat detta ändå, p.g.a att det finns så mycket andra och bättre kanaler.Men kul att Erik och Lotta får äran nu att bli bedömt i Media.

Hur tycker ni att Julvärdarna skötte sig?

35 % Jag Bryr mig inte
25 % Jag kollade inte
40 % Det skötte sig bra.

mvh/
Citera
2017-12-04, 19:26
Medlem
Så en kvinna som gör reklam för Coop får vara i Svt, men knte en nan som gör reklam för Ica?
Citera
2017-12-04, 19:30
Medlem
Busstations avatar
Tycker det blev ett rätt bra val ändå. Dock förstår jag inte varför man ska ha två värdar samtidigt för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in