2017-12-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Tycker det blev ett rätt bra val ändå. Dock förstår jag inte varför man ska ha två värdar samtidigt för
Det är lite unikt det håller jag med om. Kan tänka mig att SVT vill förnya konceptet lite.
Citera
2017-12-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Tycker det blev ett rätt bra val ändå. Dock förstår jag inte varför man ska ha två värdar samtidigt för

Antagligen ett krav från de båda. Erik klarar väl inte av att sköta ett hushåll själv om Lotta skulle fått uppdraget själv.
Citera
2017-12-04, 20:00
Medlem
freeriderXIIs avatar
Ännu ett julår utan Edvard Blom trist.

Lotta och Erik känns lite utnötta. Men visst de kanske kan lyckas få till det.

Hoppas de bjuder in någon bra artist som kan sjunga något vid granen.
Citera
2017-12-04, 20:07
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Antagligen ett krav från de båda. Erik klarar väl inte av att sköta ett hushåll själv om Lotta skulle fått uppdraget själv.
Vem ska byta blöjor på Erik om Lotta är iväg ensam? Inte lätt att hitta barnvakt på självaste julafton.

Man får väl ge honom en chans men jag har nog aldrig sett honom spela seriös mer än sekunder innan flinet bryter igenom. Lotta hade räckt.
Citera
2017-12-04, 21:02
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ts.now
Jag trodde att julvärden skulle vara någon folkkär människa som alla åtminstone kan relatera till. Jag har aldrig ens hört talas om varken Erik eller Lotta, efter lite googlande verkar historieätarna vara det största dom medverkat i. Har inte heller hört talas om det programmet förrns nu, men det kanske bara är jag.

Tror du är en av få som missat dom. Dom är folkkära. Speciellt efter Historieätarna och På spåret. Men har gjort mkt annat också.

Om du inte sett Historieätarna rekommenderar jag att du ser det. Bra program som hade miljonpublik varje vecka. Så ja, dom är kända i dom flesta familjer och hushåll.
Citera
2017-12-04, 21:22
Medlem
nimrod666s avatar
Lotta Lundgren tycker jag var ett bra val. Visserligen är jag lite förtjust i henne och därmed väl partisk men nog tror jag att hon med sina kunskaper kommer göra ett gott jobb på Julafton.
Erik Haags stil är inget för mig men som sagt, de gör väl det här tillsammans eller inte alls.
Citera
2017-12-04, 21:52
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ts.now
Jag trodde att julvärden skulle vara någon folkkär människa som alla åtminstone kan relatera till. Jag har aldrig ens hört talas om varken Erik eller Lotta, efter lite googlande verkar historieätarna vara det största dom medverkat i. Har inte heller hört talas om det programmet förrns nu, men det kanske bara är jag.
Så var det förr, och det är så folk vill ha det om man får döma av reaktionerna. Jul ska vara tradition, vilket gärna innebär upprepning. Arne Weise varje år, t ex. Men ledningen på SVT gilla att provocera, helst ska det vara människor som är färgade eller homosexuella eller annat som kan "rör om i grytan". Varför inte en svart transperson? Det skulle väl vara en näsknäpp på svenska folket!

Svarta rap-artister på Lucia är tydligen inte främmande för SVTs ledning.
Citera
2017-12-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nimrod666
Lotta Lundgren tycker jag var ett bra val. Visserligen är jag lite förtjust i henne och därmed väl partisk men nog tror jag att hon med sina kunskaper kommer göra ett gott jobb på Julafton.
Erik Haags stil är inget för mig men som sagt, de gör väl det här tillsammans eller inte alls.

Skönt när man bestämmer sig för att ha patrask som julvärdar men det speglar ju bara vilka det är som bestämmer. Tycker Martina Haag ska ge ut en ny bok.
Citera
2017-12-04, 22:02
Medlem
Idittfejss avatar
Det måste ju råda en masspsykos hos folk på SVT, att dom inte ger Edward Bloom jobbet är för bisarrt för vara sant. Han måste ju ha sagt nej.
Citera
2017-12-04, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Det måste ju råda en masspsykos hos folk på SVT, att dom inte ger Edward Bloom jobbet är för bisarrt för vara sant. Han måste ju ha sagt nej.
Vad fan ser alla i Edward Blom? Han är ju tråkigare än GW och har utstrålning som ett vedträ.

Dessutom har väl Edward sagt att han inte är intresserad av att vara julvärd?
Citera
2017-12-04, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vad fan ser alla i Edward Blom? Han är ju tråkigare än GW och har utstrålning som ett vedträ.

Dessutom har väl Edward sagt att han inte är intresserad av att vara julvärd?

Just därför borde man ha vädjat till Edward. Han hade kunnat lyfta värdribban till nya nivåer.
Citera
2017-12-04, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strommingen
Just därför borde man ha vädjat till Edward. Han hade kunnat lyfta värdribban till nya nivåer.
Men varför ska man vädja till honom om han verkligen inte vill ha uppdraget? Det har inte slagit dig att han kanske hellre vill fira julen med sin familj och slippa jobba? Tror inte han skulle låta sig övertalas faktiskt. Han vill nog ha väldigt bra betalt i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in