2017-12-04, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TallyStick
Otroligt, vita svenskar två år i rad. Var det inga semiter som ville i år heller?

Det kunde ha varit bra mycket värre.
Ville och ville? Men dom firar väl inte jul på samma sätt. Dirawi tjatade ju till värdskapet sägs det.
Citera
2017-12-04, 13:56
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Men julen är för barnen och familjen, det är dom perfekt för, tror definitivt att dom kan vara seriösa och proffsiga men hoppas dom är så avslappnade och naturliga som dom brukar vara.
Julen är till för alla, barn, ungdomar, medelålders och gamla, familjer och ensamstående. Man behöver inte sätta två fåntrattar som talar bebisspråk i rutan på julafton.
Senast redigerad av enfindam 2017-12-04 kl. 13:58.
Citera
2017-12-04, 14:15
Medlem
Inga Sörmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TallyStick
Otroligt, vita svenskar två år i rad. Var det inga semiter som ville i år heller?

Det kunde ha varit bra mycket värre.

Erik Haag ser ut som en tattare.
Typiskt SVT att tvinga på oss en sån, på självaste julafton. Fy fan alltså!
Citera
2017-12-04, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Vad svamlar du om? Anmälde du ett inlägg som konstaterade vilka som blev julvärdar?
Ja. Till svt.
Citera
2017-12-04, 15:12
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ja. Till svt.

Va? Fattar inte vad du menar.
Citera
2017-12-04, 15:31
Bannlyst
Ja, jag tänker inte kolla på någon jultv---jag vill slippa mardrömmar.Stay sharp.
Citera
2017-12-04, 15:34
Medlem
Vad fan gnäller ni för? Vi slapp ju surgubben GW
Citera
2017-12-04, 15:35
Medlem
Herr.Grabesmonds avatar
Oväntat val (imo). Jag vet inte vad jag tycker. Kan bara Haag hålla sig från att tramsa allt för mycket så kan de nog överraska. Kanske. Eventuellt.
Citera
2017-12-04, 16:33
Medlem
Klappars avatar
Förstår inte vad folk klagar över, det hade kunnat vara en muslim igen. Nu är det i alla fall två vita svenskar, även om det finns bättre alternativ så duger dom här.

Är väldigt nyfiken på vilken kandidat dom var tvungen att sparka.
Citera
2017-12-04, 16:37
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
De har de ju nästan lovat. Ser fram emot typ inslag av sketcher där de illustrerar julfirande genom åren samt en studio pompöst och svulstigt julinredd a la Fanny och Alexander.

Hoppas innerligt !

Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Både TV4 och SVT satsar på ljust och fräscht Mandelmanns och Haag/Lundberg (som snart blir Haag). Jag gissar på att det var bestämt att det skulle vara Soran Ismail för att minimera risken för möjliga skandaler när Soran valdes bort valdes Haag/Lundberg. Det går inte att lita på babbar och lesbiska grab em Om Özz väljs vet man inte om han anklagas för något innan julafton. Behövde väl tid för att gå igenom sociala medier för att försäkra sig om att Haag inte är en Timell eller Virtanen.

Vadå, ska tv4 köra Mandelmanns i jul ?
Citera
2017-12-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Grabesmond
Oväntat val (imo). Jag vet inte vad jag tycker. Kan bara Haag hålla sig från att tramsa allt för mycket så kan de nog överraska. Kanske. Eventuellt.
Har någon av de förra julvärdarna tramsat? Tänker på Dorsin, Mede m fl. Att vara julvärd ska väl vara ett värdigt hedersuppdrag, knappast att dom får fria tyglar att fjanta loss.
Citera
2017-12-04, 17:20
Medlem
Kuypers avatar
Tråkigt val. Tycker Erik Haag är för mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in