2017-11-28, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
De första förslagen var med i #metoo?

Finns det kvar någon kändis som inte har ställt till med någon form av rubrik på senaste tiden?

Jag anser att det behövs någon som kan sitta i den där fåtöljen på ett trovärdigt sätt. Som inte känns plockad för rätt åsikter eller för att hen är inne med kidsen. (Men det är väl det man får, då det är SVT vi pratar om)

Jag har två förslag dock som jag anser skulle kunna funka. Lasse Berghagen eller Peter Harrysson.
Jag tror att någon av de två skulle kunna fungera utmärkt för de som bara har TV'n som sällskap under helgen.

Någon nämnde Suzanne Reuter med gästspel av Allan Svensson. Inse om han hade kommit in i studion, pekat på henne och utbrustit -Vad är det där för jävla stolpskott? Var är Arne Weise?
Hur många hade förstått grejen och hur många hade skapat ett twitterdrev?
Haha :-)
Berghagen som jag träffat kanske skulle fungerat.
Reuter och om Allan kom in skulle vara kul.
Hoppas man slipper Zlatan, kanske släpiga skånska orkar jag inte med :-)
Eller Peter Haber och Ingvar kommer in som grannen i Beck eller Edward Blom och Carl Jan kommer in och de kokar gröt eller lagar Julskinka :-)
Citera
2017-11-28, 13:00
Medlem
A32s avatar
Jag vill ha Katerina Janouch
!
Citera
2017-11-28, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A32
Jag vill ha Katerina Janouch
!

Citera
2017-11-28, 15:52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
De första förslagen var med i #metoo?

Finns det kvar någon kändis som inte har ställt till med någon form av rubrik på senaste tiden?

Jag anser att det behövs någon som kan sitta i den där fåtöljen på ett trovärdigt sätt. Som inte känns plockad för rätt åsikter eller för att hen är inne med kidsen. (Men det är väl det man får, då det är SVT vi pratar om)

Jag har två förslag dock som jag anser skulle kunna funka. Lasse Berghagen eller Peter Harrysson.
Jag tror att någon av de två skulle kunna fungera utmärkt för de som bara har TV'n som sällskap under helgen.

Någon nämnde Suzanne Reuter med gästspel av Allan Svensson. Inse om han hade kommit in i studion, pekat på henne och utbrustit -Vad är det där för jävla stolpskott? Var är Arne Weise?
Hur många hade förstått grejen och hur många hade skapat ett twitterdrev?
Harryson hade ju varit kalasmysigt. Fast är inte han lite gammal nu?

Reuter och Svensson hade ju varit hysteriskt roligt.
Citera
2017-11-28, 16:00
Medlem
Dofternas avatar
Cyndee Peters vore mumma. Då behövevs heller ingen extra skinnsoffa för mys.
Citera
2017-11-28, 21:06
Medlem
Andersdamaans avatar
Jag hoppas på Edward Blom. Han går hem hos de breda lagren, är en väldigt bra berättare som samtidigt har en go och glad utstrålning, samt är en riktig fena när det gäller traditioner och då främst kulinariska sådana!

Dock så har jag en känsla av att Herr Blom hellre sitter hemma med familjen, sina välladdade julmatstallrikar och överfyllda glas än att bli sittande en hel kväll i en tv-soffa!

Mardrömsvärden måste vara Zlatan eller Özz Nujen (Nu när Mandelmannäcklen har blivit enrollerade av tv4). Kan tänka mig hur Zlatan skulle låta!
-Ja hajj! Ni tittar på Zlatan och nu ska Zlatan göra julen på Zlatans sätt, nämligen genom att nämna Zlatan i varenda mening! Julen firar Zlatan för att fira Zlatan och det borde ni också göra, även fast det enbart är Zlatan som är Zlatan!
God Zlatan på er!
Senast redigerad av Andersdamaan 2017-11-28 kl. 21:41.
Citera
2017-11-28, 21:49
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Jag hoppas på Edward Blom. Han går hem hos de breda lagren, är en väldigt bra berättare som samtidigt har en go och glad utstrålning, samt är en riktig fena när det gäller traditioner och då främst kulinariska sådana!

Dock så har jag en känsla av att Herr Blom hellre sitter hemma med familjen, sina välladdade julmatstallrikar och överfyllda glas än att bli sittande en hel kväll i en tv-soffa!

Mardrömsvärden måste vara Zlatan eller Özz Nujen (Nu när Mandelmannäcklen har blivit enrollerade av tv4). Kan tänka mig hur Zlatan skulle låta!
-Ja hajj! Ni tittar på Zlatan och nu ska Zlatan göra julen på Zlatans sätt, nämligen genom att nämna Zlatan i varenda mening! Julen firar Zlatan för att fira Zlatan och det borde ni också göra, även fast det enbart är Zlatan som är Zlatan!
God Zlatan på er!

Varför i hela helvetet tar du upp Zlatan? Han spelar match 20.45 den 23 december och sen match den 26. Tror du han har tid att sätta ett manus för julafton?
Citera
2017-11-28, 21:57
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför i hela helvetet tar du upp Zlatan? Han spelar match 20.45 den 23 december och sen match den 26. Tror du han har tid att sätta ett manus för julafton?
Om du läste inlägget ordentligt så ser du att jag skrev "Mardrömsvärden", alltså inte att Zlatan ens är påtänkt utan bara det att han skulle vara en ren mardröm att ha som julvärd!
Citera
2017-11-28, 22:00
Medlem
Readyfreddies avatar
Att det fortfarande dröjer gör att man tycker det lutar allt mer åt Lotta Lundgren. Hon har en show varje dag den här veckan ut och har ju förberett för den en bra tid innan.

Ett okej val om det skulle vara så.
Citera
2017-11-28, 22:52
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Att det fortfarande dröjer gör att man tycker det lutar allt mer åt Lotta Lundgren. Hon har en show varje dag den här veckan ut och har ju förberett för den en bra tid innan.

Ett okej val om det skulle vara så.
Inte dumt resonerat! Tycker även jag att hon skulle passa bra i rollen även fast det var en dam som fick jobbet förra året. Det kanske rentutav blir en duett i år? Lundgren och Haag?
Citera
2017-11-29, 07:32
Medlem
Studsbolls avatar
Efter att ha sett startfältet till nästa års Mello har jag insett att julvärden sannolikt blir någon form av pajas; det verkar vara SVTs strategi att satsa på trams. Kanske dubbelt värdskap i år? Samir och Viktor?
Citera
2017-11-29, 08:18
Medlem
En som det kan bli är ju även Fredrik Reinfeldt, omtyckt av många och har ett fullspäckat schema efter att ha lämnat politiken men har ju även haft eget tv-program. Kanske Löfven? Omtyckt och stabil.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in