2017-11-29, 09:23
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
En som det kan bli är ju även Fredrik Reinfeldt, omtyckt av många och har ett fullspäckat schema efter att ha lämnat politiken men har ju även haft eget tv-program. Kanske Löfven? Omtyckt och stabil.

#vistårinteut

Rymdkram.

Löfven omtyckt och stabil så jävla roligt. Han vajar som den värsta vindflöjel så stabil är det minsta man kan säga. Dessutom när det krisar är han som Jesus....alla har hört talas om honom men ingen har sett honom. Omtyckt? Nä, inte efter sista tankevurpan.

Men jag röstar på dig praktjakt. Du skulle kunna vara julvärd som har så oändligt mycket (skit) att delge det svenska folket. Dessutom skulle vi få ett ansikte till alla åsikter. Ställer du upp?

Annars föreslår jag Leif GW Persson. Han kan sitta och frusta och humma sig igenom julaftonen och berätta roliga anekdoter från barndomens jular.
Senast redigerad av Tagelapa 2017-11-29 kl. 09:46.
Citera
2017-11-29, 12:52
Medlem
freeriderXIIs avatar
Jag antar att de flesta sett denna roliga video men om inte klicka här.

Edvard Blom sjunger när man festar festar man.
Citera
2017-11-29, 14:35
Medlem
Det kmr bli Zara Larsson som årets julvärd, tyvärr. Men svt blev helt våta när hon sa ja. Ingen gissning säker källa..
Citera
2017-11-29, 17:37
Moderator
Humbugs avatar
Ja, Sara med Z är nog ingen dum gissning. SVT har svårt att hålla sig ifrån julvärdar med politiska engagemang.
Citera
2017-11-29, 18:43
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Att det fortfarande dröjer gör att man tycker det lutar allt mer åt Lotta Lundgren. Hon har en show varje dag den här veckan ut och har ju förberett för den en bra tid innan.

Ett okej val om det skulle vara så.
Ingen dålig gissning. Jag sätter några hårt beskattade sekiner på att det blir LL.
Det enda som ligger i fatet är att det var en kvinna året innan.
Citera
2017-11-29, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Ingen dålig gissning. Jag sätter några hårt beskattade sekiner på att det blir LL.
Det enda som ligger i fatet är att det var en kvinna året innan.

Faktum är att hela fyra av de fem senaste åren har varit kvinnor efter att det varit varannan damernas decenniet efter Weise.

https://www.svt.se/julen-i-svt/svt-s-julvardar-genom-tiderna/
Citera
2017-11-29, 19:40
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Löfven omtyckt och stabil så jävla roligt. Han vajar som den värsta vindflöjel så stabil är det minsta man kan säga. Dessutom när det krisar är han som Jesus....alla har hört talas om honom men ingen har sett honom. Omtyckt? Nä, inte efter sista tankevurpan.

Men jag röstar på dig praktjakt. Du skulle kunna vara julvärd som har så oändligt mycket (skit) att delge det svenska folket. Dessutom skulle vi få ett ansikte till alla åsikter. Ställer du upp?

Annars föreslår jag Leif GW Persson. Han kan sitta och frusta och humma sig igenom julaftonen och berätta roliga anekdoter från barndomens jular.

Den lär jag låna då och då det fetade

Gissar på Zara Larsson hon är upptagen i London förklarar varför det tar tid med ett tillkännagivande. Zlatan eller ZL.
Citera
2017-11-29, 19:48
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Ja, Sara med Z är nog ingen dum gissning. SVT har svårt att hålla sig ifrån julvärdar med politiska engagemang.

Jag tror tyvärr att du har rätt.
Citera
2017-11-29, 21:31
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aXXa
Det kmr bli Zara Larsson som årets julvärd, tyvärr. Men svt blev helt våta när hon sa ja. Ingen gissning säker källa..

Du kunde citera mig som källa om du ville, jag skrev ju det tidigare i tråden.
(FB) Årets julvärd 2017 SVT
Senast redigerad av c014 2017-11-29 kl. 21:36.
Citera
2017-11-29, 21:42
Medlem
Ernst Kirchsteiger skulle varit det ultimata valet. Finns det någon som gillar mys och tända ljus mer än honom? Mysfarbror delux.
Citera
2017-11-29, 22:10
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil

Ernst Kirchsteiger skulle varit det ultimata valet. Finns det någon som gillar mys och tända ljus mer än honom? Mysfarbror delux.

Inte så dumt förslag.
Han var julvärd 2004 i SVT, han var bra och mysig på sitt sätt men jag tror att Edvard Blom skulle vara ännu bättre.
Senast redigerad av freeriderXII 2017-11-29 kl. 22:12.
Citera
2017-11-30, 15:56
Medlem
freeriderXIIs avatar
Här Edvard Bloms jullåt för er som inte hört den.

Klockrent.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in