2017-12-19, 17:53
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jestermedgester
Dark[10] kan ju faktiskt referera till att det var mörkt på Atlantas flygplats i tio timmar.
_Conf_term[5]_y , planet lyfte från Terminal 5.
Private OP_END , Private Owned Plane. Enligt Screenshots från FlightTrackers så var det ett Delta Private Jet, DPJ. En stund senare hade informationen om planet på diverse FlightTrackers blivit blockerad. Istället för DPJ så stod det bara "blocked".

Nja, flighten är fullt synlig:
https://uk.flightaware.com/live/flight/DPJ47/history/20171217/2230Z/KATL/KIAD

Senare samma kväll flög planet till Pittsburgh
https://uk.flightaware.com/live/flight/DPJ47/history/20171218/2000Z/KIAD/KPIT

Är det en tillfällighet att New England Patriots, med QB Tom Brady, samma kväll befinner sig i Pittsburgh? Samme Tom Brady som stödde Trump i valet? Q har verkligen något på gång. Eller kanske inte...
Citera
2017-12-20, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Det är ju inte särskilt märkvärdigt. Vem som helst kan säga att Trump kan bli utsatt för ett drev snart då han nästan dagligen blir utsatt för sådant.

Jo och visst kan man fortsätta säga precis detta i all evighet, slumpen, inget samband osv.

Om ni följer twitterkontona som jag länkade till kommer det mycket information från Qanon nu,

Verkar som dom via Atlanta tog en av ledarna för kulten till camp david, Satan has left the white house skrev Qanon bla.

Sedan ett långt tacktal till 4chan och 8chan användarna som hjälpt till att föra ut informationen

- jag tolkar ovan som att någon tyngre spelare har plockats in, Soros kanske? och att kriget är vunnet men det återstår flera slag.

Nu har det föreslagits att när det blev shack matt så kommer motståndaren - cult/cabal/osv. Hävda fusk och vilja välta bordet.

Sedan skrev faktiskt pentagon, NYT, clinton + andra om att UFON kanske finns - det skulle ju kunna ta fokus från drain the swamp har det gissats länge.

Ryktas om ett tal från trump den 22 december.

Har han förresten 156 i IQ eller är det en myt?

Också, vad är det med att alla prominenta har fotograferats med ett blått öga/blåtira någon gång? Finns ju collage där alla har det, när har dom fått den smällen?
Citera
2017-12-20, 14:27
Medlem
Här bekräftas det att #QAnon är äkta och hur de kunnat göra det. Mycket intressant och troligen trappas det hela upp ett steg nu. #QAnon är troligen någon som har kontakt med Trump och är en del i strategin att knäcka det man kallar deep state.

Det gör troligen så här för att MSM nu börjat attackera #QAnon så man agera precis innan MSM får upp värmen i att måla ut #QAnon som konspirationer. Går nu MSM på mot #QAnon kommer de bara hjälpa till att sprida information som får mer och fatta.

För de som följt med i hela resan förstår man och hur mycket tankearbete som måste ha gjorts för att jobba fram strategin.

Behind the Scenes at "CBTS" #QAnon- MUST WATCH
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2017-12-20 kl. 14:29.
Citera
2017-12-21, 20:07
Medlem
Pussykings avatar
Q har varit tyst i några timmar, men det verkar som stormen är här. ”Trump declares a national emergency and froze the assets of ’bad actors’.”

https://home.treasury.gov/news/press-releases/sm0243

Dessutom vill Sessions titta närmare på Uranium One, lägg till på det gårdagens avslöjande att Obama hindrade utredning om Hizbollah och knarksmuggling. God jul.
Citera
2017-12-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Q har varit tyst i några timmar, men det verkar som stormen är här. ”Trump declares a national emergency and froze the assets of ’bad actors’.”

https://home.treasury.gov/news/press-releases/sm0243

Dessutom vill Sessions titta närmare på Uranium One, lägg till på det gårdagens avslöjande att Obama hindrade utredning om Hizbollah och knarksmuggling. God jul.

Ja det ser ut som att vi får lämna detta forum nu. Trist. Konspirationer är roligare än talking heads. Det har varit mycket spännande. Det dröjer nog innan vi får klarhet i alla delar men en liten skräll kunde de ju bjuda på så här i juletid
Citera
2017-12-21, 21:47
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Ja det ser ut som att vi får lämna detta forum nu. Trist. Konspirationer är roligare än talking heads. Det har varit mycket spännande. Det dröjer nog innan vi får klarhet i alla delar men en liten skräll kunde de ju bjuda på så här i juletid

Räckte inte detta som skräll? Hur ska Hillary och Obama ta sig ur detta?

Jag tror vi är så programmerade att vissa står över lagen att vi innerst inne inte tror att någon kommer att få skaka galler för detta, men rimligtvis kommer de att åka in båda två tillsammans med Soros för valfusket i Atlanta.

Rosie O’Donnell erbjöd två republikaner två miljoner dollar var om de röstade mot skatteförslaget igår på twitter. Hon var extremt tydlig med att hon menade allvar. Så skev har världen blivit, straffskalan ligger på femton år i fängelse för att muta en politiker.
Citera
2017-12-21, 22:17
Medlem
Citat:
Räckte inte detta som skräll? Hur ska Hillary och Obama ta sig ur detta?

Jag tror vi är så programmerade att vissa står över lagen att vi innerst inne inte tror att någon kommer att få skaka galler för detta, men rimligtvis kommer de att åka in båda två tillsammans med Soros för valfusket i Atlanta.

Rosie O’Donnell erbjöd två republikaner två miljoner dollar var om de röstade mot skatteförslaget igår på twitter. Hon var extremt tydlig med att hon menade allvar. Så skev har världen blivit, straffskalan ligger på femton år i fängelse för att muta en politiker.

Jag hade hoppats på nånting mer i stil med att USA fryser 20 miljarder dollar i Kazakstan och att det är samma pengar som GS flyttade till sin stiftelse för en månad sen. Hade varit kul med bekräftelse på det.

Eller att GS nu bor på ett speciellt ställe som exempelvis Guantanamo.

Den som lever får se
Citera
2017-12-21, 22:19
Medlem
Citat:
Jag hade hoppats på nånting mer i stil med att USA fryser 20 miljarder dollar i Kazakstan och att det är samma pengar som GS flyttade till sin stiftelse för en månad sen. Hade varit kul med bekräftelse på det.

Jag vill se George Soros sitta i den elektriska stolen och allt direktsänds på youtube. Då är jag nöjd. Ingenting mindre än det.
Citera
2017-12-21, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Jag vill se George Soros sitta i den elektriska stolen och allt direktsänds på youtube. Då är jag nöjd. Ingenting mindre än det.

Äsch. Jag vill inte se nån dö. Jag är mer nyfiken på hur en värld där +++ ++ och + inte har inflytande kommer att se ut.

Smolket i glädjebägaren är ju att vårt kära land valt fel sida i konflikten. Det kommer eventuellt svida.

Samtidigt, kan vi se det som bekräftat att Q är på riktigt och att denna tråd ligger i fel forum?
Senast redigerad av Gusphase 2017-12-21 kl. 22:25.
Citera
2017-12-21, 22:26
Medlem
Pussykings avatar
Citat:

Eller att GS nu bor på ett speciellt ställe som exempelvis Guantanamo.

Den som lever får se

Jag såg en screenshot på just den rubriken fast 22Tb$. Osäker på siffran, alltid osäker när man inte får en länk.

Intressant ändå att allt detta sker på vintersolståndet, årets viktigaste dag för Luciferianerna.
Citera
2017-12-21, 22:29
Medlem
Citat:
Jag såg en screenshot på just den rubriken fast 22Tb$. Osäker på siffran, alltid osäker när man inte får en länk.

Intressant ändå att allt detta sker på vintersolståndet, årets viktigaste dag för Luciferianerna.

Har du en länk till screenshoten? Varför är vintersolståndet den viktigaste dagen för Luciferianerna?
Citera
2017-12-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Har du en länk till screenshoten? Varför är vintersolståndet den viktigaste dagen för Luciferianerna?

http://www.businessinsider.com/r-bny-mellon-freezes-22-billion-of-kazakhstan-assets-source-2017-12?r=US&IR=T&IR=T

Kan ju vara helt orelaterat men vem fan har ens 22 miljarder dollar? GS flyttade 18.

https://twitter.com/theallseeingdog/status/943942883400237056?s=17

-De gillar mörker?
Senast redigerad av Gusphase 2017-12-21 kl. 22:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in