Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Hittade detta från April 2018:
nu var det ingen hemlighet för Trump vädrade redan i början av det året att han tyckte att militären skulle bygga muren så det gör kanske inte Q till årets insider

Nej men exakt, jag tror vi måste börja sätta några former regel kring hur man ska tolka Q och hur lång tid det ska få gå innan något ska anses vara icke relevant längre.
Exempelvis, så bör inte saker som rör ett tidigare år kunna användas som bevis för något som sker senare.
Något annat som skulle vara nyttigt skulle vara att se om saker är öppen information eller inte och om det är öppen information, hur lång tid har det gått sedan informationen vart offentlig för även där så kan det finnas bevis för eller emot äktheten.
Ett rent hypotetiskt exempelvis om Q säger att Nokia går i konkurs och det är information som går ut exakt samma dag så finns det bollrum för att vara lite mer öppen mot Q men om det är information som bokstavligen har legat ute i flera dagar eller veckor så är det snarare något som går emot Q narrativt om att denne skulle finnas i någon form av spindelnät av information eller dylikt.
Det är egentligen lite samma med hela grejen med "Desinformation är nyttigt för att hindra att folk får panik" skiten, det måste finnas kritik rörande det också, nu har inte
Fitthora skrivit här på ett tag så jag vet inte hur han står kring Q längre men så som jag mins det så var han väldigt positiv till att Q alltid hade rätt även när han hade fel.
Helt enkelt, ska denna tråd kunna fortsätta att existera som en seriös diskussion rörande Q så behöver vi nog sätt upp ett regelverk (eller dylikt) som underlättar kring hur vi ska diskutera Q