2018-12-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
https://www.scribd.com/document/394926708/Mueller-memo-on-Flynn-sentencing

Ja, han får strafflindring för att han hjälpt till med informatiom om rysk påverkan i amerikanska valet mm
Citera
2018-12-05, 23:30
Medlem
Megastyliss avatar
Med tanke på "Yellow Vests"
Citat:
International maritime signal flags

Letter flags (with ICS meaning)

Q = Yellow Flag = "My vessel is 'healthy' and I request free pratique."

https://en.wikipedia.org/wiki/International_maritime_signal_flags
Citera
2018-12-05, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ja, men du är en Sovjetmänniska också vilket gör din teori ej trovärdig.

Jag trodde att "Q" och Trump gillar ryssar och Putin.
Citera
2018-12-05, 23:34
Medlem
BushwickBills avatar
Här kommer en obevisad Q-teori:

Trump och Kina tänker starta om det monetära systemet. Ingen kommer ihåg NK, Iran, SD, Israel om det händer.

Dom två största ekonomierna i världen startar inte handelskrig utan att veta utgången.
Citera
2018-12-05, 23:36
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Ja, han får strafflindring för att han hjälpt till med informatiom om rysk påverkan i amerikanska valet mm
Samtidigt som utredningen om Trumpkampanjens eventuella påverkan av presidentvalet 2016 tillsamans med Ryssland är nerlagd utan att åtal har väckts.

Vilka har Flynn då överlämnat information om som kan ha försökt påverka presidentvalet? Jag har hela tiden argumenterat för att Mueller har utrett Deep State för detta, inte Trump.

Bevisen för mina teorier haglar in. Jag börjar misstänka att Q med D5 menade "December 5, the day Fittahora was proven to be a genius.".
Citera
2018-12-05, 23:43
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Dom två största ekonomierna i världen startar inte handelskrig utan att veta utgången.
Din slutsats är felaktig.

Kina är en stormakt för att Deep State utnyttjar dom till att före ekonomisk krigsföring mot väst. Det fungerar bara för att Deep State har infört tullar och regler som gör det olönsamt att tillverka produkterna i väst. Ingen vill egentligen importera skitprodukterna som Kina tillverkar.

Trump har tagit bort Deep States regler och infört tullar mot Kina, så att det nu är lönsamt att tillverka produkterna i USA. USA vet vad utgången av handelskriget kommer bli; katastrof för Kina och därmed Deep State.
Citera
2018-12-05, 23:43
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Samtidigt som utredningen om Trumpkampanjens eventuella påverkan av presidentvalet 2016 tillsamans med Ryssland är nerlagd utan att åtal har väckts.

Vilka har Flynn då överlämnat information om som kan ha försökt påverka presidentvalet? Jag har hela tiden argumenterat för att Mueller har utrett Deep State för detta, inte Trump.

Bevisen för mina teorier haglar in. Jag börjar misstänka att Q med D5 menade "December 5, the day Fittahora was proven to be a genius.".

Det visar dock inte på vad du påstår, utredningen är inte nedlagd utan momentet rörande Flynn är avklarat men utredningen som helhet är inte nedlagd för det.
Citera
2018-12-06, 06:55
Medlem
Är det deep State som har placerat ut Nordkorea fortfarande testar kärnvapen?

För nu skriver svenska tidningar om de igen.
Citera
2018-12-06, 07:22
Moderator
OT raderat.
Sluta med citatförfalskningen genom att ändra namnet på den citerade användaren, det är ett bra sätt att dra på sig varningar.

/Moderator
Citera
2018-12-06, 07:32
Medlem
Citat:
Här kommer en obevisad Q-teori:
Trump och Kina tänker starta om det monetära systemet. Ingen kommer ihåg NK, Iran, SD, Israel om det händer.

Jag har här en känsla av att FH är närmare sanningen.

Citat:
Din slutsats är felaktig.
Kina är en stormakt för att Deep State utnyttjar dom till att före ekonomisk krigsföring mot väst. Det fungerar bara för att Deep State har infört tullar och regler som gör det olönsamt att tillverka produkterna i väst. Ingen vill egentligen importera skitprodukterna som Kina tillverkar.
Trump har tagit bort Deep States regler och infört tullar mot Kina, så att det nu är lönsamt att tillverka produkterna i USA. USA vet vad utgången av handelskriget kommer bli; katastrof för Kina och därmed Deep State.

Hela utflyttningen av företag till Kina har ju utarmat väst och skickat Kina framåt något otroligt i utvecklingen.

Nu anses det ju helt plötsligt också lite smått rasistiskt och bakåtsträvande att vilja ha tillverkning (och skatter) i sitt eget land...

PIIGS gick ju in i sin kris 2008 eftersom Kina lärt sig (kopierat) deras industri och tillverkade samma kvalitet mycket billigare.

Västeuropa, inklusive sverige, har klarat sig eftersom Kina haft svårt att kopiera vår teknik (ännu). Solceller är ett superbt exempel på hur det kommer gå, helt plötsligt är likvärdiga solceller från Kina halva priset mot tillverkade i Europa och våra tillverkare började slås ut, det var ju därför EU införde/pratade om att införa solcellsskatt.

Så...
För att överleva så borde ju egentligen hela väst se till att tillverka så mycket dom kan i sina egna länder och tulla sk1ten ur Kina/asien...

Jag tror fortfarande att Trump (USA) kommer ge svartepetter till Kina i denna krasch, som startade i Oktober, genom att driva på en kapitalflykt från Kina i rätt ögonblick men vi får se...
Citera
2018-12-06, 07:34
Medlem
Citat:
Ja, EXAKT! Du får väl gissa på dom två alternativen som finns;

1. Flynn har berättat något för en utredning som rör Trump, helt okänd fram till idag förresten då det inte är Mueller.
2. Flynn har berättat allt om DS, U1, FISA m.m

Vad tycker du är det rimliga alternativet? Jag säger som Barbara Flynn #WWG1WGA

Fråga, var inte Flynn chef för någon underättelsetjänst och aktiv under den tid som dessa brott begicks?
Han borde ju således sitta på en enorm mängd information?

EDIT: och han blir lite relativiserad här i tråden till någon som skulle ha deltagit i något osv.
Är inte det århundradets bombshell att han suttit i ett år och pratat och nu har anklagelserna mot honom lagts ned?
Citera
2018-12-06, 07:37
Medlem
Citat:
Fittahora

Eftersom protesterna har folkligt stöd argumenterar jag för att det finns indikationer som tyder på att Deep State försöker infiltrera protesterna. Målet är att kunna styra protesterna till så stor mån att dom kommer att misslyckas, ex genom att strypa tillgång till livsnödvändiga produkter som livsmedel. Man biter inte handen som föder en; när livsnödvändiga produkter som mat och medicin börjar ta slut kommer dom protesterande att förlora energi och därmed viljan att protestera. Det är en strategi som endera är skapad av idioter eller motståndaren. Döm själva.

Ja ok, sannolikheten för att någon/några kommer kuppa protesterna och införa sin egen agenda är nog ganska hög i detta fall eftersom det är decentraliserat och inte finns någon ledning, räcker ju med propaganda/information och styra det i rätt riktning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in