Citat:
SnakePlisssken|65176405]Det mesta har jag redan gjort tidigare manuellt, men kommer det fram något nytt så lägger jag gärna fram det för folk att läsa. Ingen av Qs försvarare verkar dock ens lyfta ett finger för att försöka förklara dessa diskrepanser och direkta felaktigheter - Pussykings förklaring att det SKA vara en massa fel i Q's inlägg var väl ett av de första försöken att ens svara....
Citat:
Var det/är det? Och menar du att det inte är det längre eller att det skulle vara motbevisat?
Det jag egentligen menade var att det hela tiden skrivs att Q är en fejk och inte skall tas på allvar.
Det läggs ned otroligt mycket pengar och energi på att skriva om Q. Jag har tänkt lite och rättar mig själv nedan.
Citat:
Att det är en uppmärksammad konspirationsteori.
Jag själv la ner minst lika mycket tid på Pizzagate, för att inte tala om tid jag lagt ned på 9-11, olika ufo och alienspåståenden, Illuminati, symbolism, pyramiderna, spöken/andar, medier, terrordåd som Paris, Boston marathon, Stockholm, Pulseskjutningen osv osv - jag tycker det är intressant helt enkelt, och jag ogillar desinformation.
Ja ok, det var inte riktat mot dig, det jag menar är att det kostar tid och pengar och att någon betalar.
för mig är svaret - Q är inte en larp, fjunig tonåring eller liknande, det är en professionel påverkansoperation som tas på allvar av dom som betalar.
Nu tänkte jag över detta,
Q kan visst vara en fjunig tonåring, Corsi, Anonymous eller vad som helst.
Det är egentligen helt irrelevant vem eller vilka dom är.
Det är genomslaget som är viktigt och genomslaget är stort och det är därför någon eller några lägger ned mycket tid och pengar på att motverka Q.