2018-09-07, 14:42
Medlem
Daniel501s avatar
Häromdagen så postade Q runt 50 poster på loppet av 24 timmar, jag tror det är en narrativ ändring, något/några saker var tvungna att hända innan, satelliternas nedtagande var nog en av nycklarna till att Q kör väldigt offensivt just nu, Q med team vet att de har oskadliggjort något eller några viktiga vapen för deep state.

FISA släppet kommer att få hela USA men även hela världen att se hur Obama och flera högt uppsatta personer i hans admin + HRC med anhang bröt mot lagen vid flera tillfällen, medvetandes om det också. Men att släppa FISA skandalen utan att ha kontroll är inte smart, jag tror att MSM är lamslagna, eller så är kommunikationen bland deep state allvarligt skadad så att de inte kan få FISA släppet att försvinna i minneshålet.

edit: Under nattens tal ska Trump ha gjort flera av hans klassiska Drumpf uttalanden, bland annat har han nämnt ett namn, Alice.. jag tror de flesta av de som följer Q vet mycket väl vem Alice kan vara.

"How many coincidences untill it's mathematically impossible?"
Senast redigerad av Daniel501 2018-09-07 kl. 14:46.
Citera
2018-09-07, 15:34
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det mesta har jag redan gjort tidigare manuellt, men kommer det fram något nytt så lägger jag gärna fram det för folk att läsa. Ingen av Qs försvarare verkar dock ens lyfta ett finger för att försöka förklara dessa diskrepanser och direkta felaktigheter - Pussykings förklaring att det SKA vara en massa fel i Q's inlägg var väl ett av de första försöken att ens svara....

Var det/är det? Och menar du att det inte är det längre eller att det skulle vara motbevisat?

Att det är en uppmärksammad konspirationsteori.
Jag själv la ner minst lika mycket tid på Pizzagate, för att inte tala om tid jag lagt ned på 9-11, olika ufo och alienspåståenden, Illuminati, symbolism, pyramiderna, spöken/andar, medier, terrordåd som Paris, Boston marathon, Stockholm, Pulseskjutningen osv osv - jag tycker det är intressant helt enkelt, och jag ogillar desinformation.
Jättebra att du håller på tycker jag. Själv hinner jag inte riktigt nu och har också lite annat jag vill göra med den tid jag ändå har. T o m bara själva skrivandet tar tid. Men dessutom måste man ju läsa en del.

Q... Bor vi och de på samma planet eller ens i samma universum? I den värld jag bor i är hela Trump-falangen just nu under ett väldigt hårt tryck från alla möjliga håll. T ex varför talar huvudpersonen så ofta själv om I-ordet?
Citera
2018-09-07, 16:40
Medlem
Pussykings avatar
Q har outat Alex Jones och Jeremy Corsi som Mossadagenter. Alex Jones verkar ha fått ett mentalt sammanbrott efter att han blev avstängd från sociala medier, står och skriker på folk i diverse klipp och Corsi ska förhöras av senaten, idag, tror jag.

Jag själv följer inte Alex Jones, det räckte med några få klipp för att jag skulle tröttna, det kändes inte äkta och jag tyckte han mest kastade skit omkring sig. Så jag är ingen expert på honom.

Gissningsvis har planen varit att om MSM tappar publikens förtroende skulle Infowars finnas där som en back up, där man släpper precis så mycket information som man tror folk kan hantera, uppblandat med diverse villospår. Framförallt har han varit en gatekeeper som sett till att få folk att inte gräva vidare i olika konspirationsteorier genom att framstå som galen och motbjudande.

Här är en kommentar från Reddit: If Jones was legit, the deepstate would have taken him out long ago. He attacked and taunted Hillary vehemently but he never was put on her 'list'. When he came to the UK and had a massive chance to wake some people up as Bilderberg were meeting here and getting some news coverage, he went on a prime time politics show and completely made an ass of himself suddenly ranting and yelling for no reason. I couldn't understand why he did it, now it makes sense.

Slutligen ett videoklipp som Plissken gärna får debunka kvickt, det här var nytt för mig och rätt sjukt. Alex Jones är en karaktär skapad av komikern Bill Hicks. De är i princip dubbelgångare ner till tänderna, de har samma barndomsvän som de jobbar med, och Jones har flera gånger sagt att han är Bill Hicks (förmodligen som en kommentar till konspirationsteorierna om det).

https://m.youtube.com/watch?v=j8wwPAVNVn8&feature=youtu.be
Citera
2018-09-07, 17:35
Medlem
Fittahoras avatar
Postade en längre sammanfattning om Brett Kavanaugh på 8ch. Lite mer text än normalt så ni får ta del av texten på engelska:
==BRETT KAVANAUGH — A SWAMP CREATURE==
1/2: '''Soon to be trapped?'''

Kavanaugh:
- Born in Washington DC in 1965.
- Son of Martha Gamble (Murphy) and Everett Edward Kavanaugh Jr.
- Mother served as a prosecutor and Maryland state Circuit Court Judge from 1995-2001.
- Raised in Bethesda, Maryland.
- Attended Georgetown Preparatory School (same as Neil Gorsuch), an elite Jesuit boarding school.
- Attended Yale College where he pledge the Delta Kappa Epsilon fraternity.
-- Other notable members of Delta Kappa Epsilon are George H.W. Bush and George W. Bush, J.P. Morgan Jr, Theodore Roosevelt and Gerald Ford.
- Graduated Yale with B.A. in history in 1987.
- Graduated Yale Law School with J.D. in 1990.
- Clerked for:
-- Walter Stapleton of the Court of Appeals for the Third Circuit, in Philadelphia 1990-1991.
-- Alex Kozinski (who retired in 2017 after allegations of sexual misconduct) of the Ninth Circuit, in San Francisco 1991-1992.
-- Associate Justice Anthony M. Kennedy of the U.S. Supreme Court 1993-1994.
- Associate counsel in Starr's office in 1994.
- Lead special prosecutor Kenneth Starrs investigation (coverup) of the Vince Foster suicide/murder in 1995-1997.
- Assisted Kenneth Starr's Bill Clinton investigation that served as basis for his impeachment in 1998.
- Partner at the Kirkland & Ellis firm. 1997-1998, 1999-2000.
- Member of Lawyers for Bush-Cheney organization during the 2000 U.S. presidential campaign.
-- Joined the legal proceedings surrounding the Florida recount, resulting in the historic Supreme Court ruling that awarded the presidency to George W. Bush.
- White House Counsel for George W. Bush 2001-2003.
- Assistant and Staff Secretary to President George W. Bush 2003-2006.
- Judge on the U.S. Court of Appeals for the District of Columbia Circuit. 2006- (Nominated 2003).

Religion:
- Roman Catholic.
- Lector and usher at Shrine of the Most Blessed Sacrament, Washington DC.
- Tutored at the Washington Jesuit Academy, Washington DC.

Supreme court nomination and investigation:
- Kavanaugh was not on POTUS original Supreme Court List, he was added November 17, 2017.
- George W. Bush thinks Kavanaugh is an outstanding nomination.
- Rosenstein asked 93 US Attorneys for assistance in reviewing documents of Kavanaugh.
-- Rosenstein said in his email to the Department that he expects to have the equivalent of 100 full-time lawyers to work on

Brett Kavanaugh’s confirmation.
-- “who can make this important project a priority for the next several weeks.”
- Over 1 million pages reviewed.
- Neil Gorsuch was not investigated at that extent, with 182.000 pages reviewed.
- Received questions about military tribunals and martial law during SC questioning. Why?

Gambling problems?:
- In 2016 Kavanaugh reported that he had between $60,000-$200,000 in credit card debt.
- Cause of debt was allegedly buying Washington Nationals season tickets and tickets for playoff games for himself and friends.

==BRETT KAVANAUGH — A SWAMP CREATURE==
2/2: '''Wife and conclusion'''

Ashley Estes (Kavanaugh)
- Born and raised in Abilene, Texas.
- Daughter of Dr. John Estes and Nancy Estes.
- Graduated from Cooper High School, Abilene in 1993
- Attended the University of Texas at Austin (graduated 1997).
-- As did former first lady Laura Bush (graduated 1973).
-- And Jenna Bush (graduated 2004).
- Met Brett in 2001 while both were employed by the Bush administration.
- First date September 10 2001 – the day before 911.
- Married 2004 in Georgetown, Washington DC.
- President George W. Bush and first lady Laura Bush attended Kavanaughs wedding.

- Personal assistant to Texas Governor George W. Bush 1996-1999.
- Personal assistant to Bush-Cheney presidential campaign from 1996-2000.
- Personal secretary to President George W. Bush 2001-2005.
- Director of Special Projects, George W. Bush Presidental Foundation 2005-2009
- Media Relations Coordinator, George W. Bush Presidental Center 2009-2010.
- Town Manager of The Village of Chevy Chase Section 5 in Maryland 2018-

TLDR:
- Kavanaugh is born and raised in the swamp.
- He has near relations with the Bush family.
- His Texan wife also has near relations with the Bush family.
- Pledged Delta Kappa Epsilon fraternity.
- Went to Skull & Bones Yale Law School.
- Helped coverup the Vince Foster murder.
- Involved in the Bill Clinton impeachment.
- Involved in Florida recount that helped award George W. Bush the presidency.
- DOJ appointed the equivalent of 100 full-time lawyers for weeks to review Kavanaugh SC nomination.
- Donald Trump hates the Bushes.

Conclusion:
- Brett Kavanaugh is Deep State.
- The Trump administration is setting up a trap.
- The Bushes are a prime target.
- Popcorn needed.

Note: Rosenstein is a Black Hat under duress acting on orders from White hats, as explained in:
>>2764598

http://www.thecommonsenseshow.com/swamp-creature-kavanaugh-was-forced-upon-trump/
https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/president-donald-j-trump-announces-five-additions-supreme-court-list/
http://www.scotusblog.com/2018/06/potential-nominee-profile-brett-kavanaugh/
https://www.thenewamerican.com/usnews/politics/item/29537-trump-scotus-nom-kavanaugh-has-big-

government-biases
http://roots-boots.net/ft/estes/origins.html
Källa del 1: https://8ch.net/qresearch/res/2919640.html#2919992
Källa del 2: https://8ch.net/qresearch/res/2919640.html#2919996
Citera
2018-09-07, 18:07
Medlem
nerdnerds avatar
Hur blev den knasiga Q-konspirations-teorin så stor? Kvalitetssajten Slate har möjligen svaret: BOTTAR. Läs mer här om hur de har kommit fram till det: https://slate.com/technology/2018/09/bots-have-been-boosting-qanon-since-almost-the-moment-it-started.html
Citera
2018-09-07, 19:46
Medlem
nerdnerd, tackar för länken.
Citera
2018-09-07, 23:05
Medlem
Daniel501s avatar
Q 2108;

"Goodbye, Mr. Rosenstein.
Q"

Räknar med att bomben släpps snart borta i staterna, förmodligen efter börsstängning!
Citera
2018-09-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Q 2108;

Q"

Räknar med att bomben släpps snart borta i staterna, förmodligen efter börsstängning!

Skål på det ja !
Allt går enligt larps plan verkar det som el var det nörden i källaren !
Stora bömber nu på svenska politruker snart oxo så får man fira ordentligt !
Trust The Plan !
Citera
2018-09-07, 23:35
Medlem
nerdnerds avatar
Q"

USA-börsen är stängd.

Och..?

De stora nyheterna handlar om Obamas come back på scenen och om att Trump skriker om att det är hans egna supportrars fel om han blir riksrättsåtalad.

Mer från kvalitetsmedia:
https://edition.cnn.com/2018/09/07/politics/barack-obama-illinois-midterms-speech/index.html
https://edition.cnn.com/2018/09/06/politics/trump-impeach-your-fault/index.html
Senast redigerad av nerdnerd 2018-09-07 kl. 23:52.
Citera
2018-09-08, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Q"

USA-börsen är stängd.

Och..?

De stora nyheterna handlar om Obamas come back på scenen och om att Trump skriker om att det är hans egna supportrars fel om han blir riksrättsåtalad.

Mer från kvalitetsmedia:
https://edition.cnn.com/2018/09/07/politics/barack-obama-illinois-midterms-speech/index.html
https://edition.cnn.com/2018/09/06/politics/trump-impeach-your-fault/index.html

Åhh tack riktiga news äntligen där , inte hittat någe vad Alex Jones sagt på sistone då? haha
Citera
2018-09-08, 00:16
Medlem
Daniel501s avatar
qmap.pub, GA på reddit är under attack i skrivande stund.

Allt detta för en konspirationsteori?

Obama kommer ut ur sin vila och attackerar Trump, desperationen och rädslan i Deep State är slående, de gick all in med sin NYT artikel men ingen bryr sig om Fake News längre!

edit: Tror inte de kmr släppa FISA declas så länge Obama, HRC och Podesta är igång och attackerar Trump, de håller narrativet tills vidare. Ja, ni läste rätt, dessa 3 har gått till anfall mot Trump just nu efter en längre tids vila, de vet vad FISA declas innebär.
Senast redigerad av Daniel501 2018-09-08 kl. 00:21.
Citera
2018-09-08, 07:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
qmap.pub, GA på reddit är under attack i skrivande stund.

Allt detta för en konspirationsteori?

Obama kommer ut ur sin vila och attackerar Trump, desperationen och rädslan i Deep State är slående, de gick all in med sin NYT artikel men ingen bryr sig om Fake News längre!

edit: Tror inte de kmr släppa FISA declas så länge Obama, HRC och Podesta är igång och attackerar Trump, de håller narrativet tills vidare. Ja, ni läste rätt, dessa 3 har gått till anfall mot Trump just nu efter en längre tids vila, de vet vad FISA declas innebär.

Trump verkar bry sig otrolijgt mycket så han verkar vilja använda sig av Millers metoder för att få fram vem det är.

Dessa metoder består bland annat av dagliga lögndetektortester och aktiv avlyssning samt spårning av personalen i Vita huset.

Men det verkar som att Q följare börjar ändra sin syn på världen då krig är fred, förföljelse är frihet och censur är yttrandefrihet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in