2018-04-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Apropå dödsoffer. 98a holistiska doktorer döda, tror det är från 2015. Inte bekräftat detta själv, andra siffror jag hört är 60st, 80st. Det stiger väl antagligen också. Så här många döda ser inte jag som en slump överhuvudtaget.

Det "roliga" i detta sammanhang är ju att rockefeller är deepstate, eller sägs vara. Och rockefeller har en stor hand i läkemedelsbranschen och göra.
Slå upp "rockefeller medicine" ifall nån är intresserad.

Vad menas med holistiska doktorer?
Citera
2018-04-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Vad menas med holistiska doktorer?
Holistisk syn=helhetssyn.
Sjukvården=symptombaserat
Citera
2018-04-18, 22:25
Medlem
Aciess avatar
När man börjar tänka på vad Q vill få normies att förstå och på allt skit, alla krig, allt elände.

Vi vet ju om maktspelet, oljekrigen redan sen 17-1800 talet, boerkrigen, ww1, ww2, kommunismen, slavhandeln och så mycket annat dessa globalistiska kommunister står bakom.

Undra fan om det inte är så att de står skyldiga för häxjakten som även drabbade Sverige där de dränkte kvinnor, brände dem på bål mm.. Det kan jag ge mig fan på att de är skyldiga till sådant, det är händelser som kommit utifrån med all säkerhet, varför har vi inte hållit på med sådant innan i sånt fall?

Det är ju nåt som spreds över hela västvärlden ett tag, givet att de står bakom detta också.
Citera
2018-04-18, 22:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
När man börjar tänka på vad Q vill få normies att förstå och på allt skit, alla krig, allt elände.

Vi vet ju om maktspelet, oljekrigen redan sen 17-1800 talet, boerkrigen, ww1, ww2, kommunismen, slavhandeln och så mycket annat dessa globalistiska kommunister står bakom.

Undra fan om det inte är så att de står skyldiga för häxjakten som även drabbade Sverige där de dränkte kvinnor, brände dem på bål mm.. Det kan jag ge mig fan på att de är skyldiga till sådant, det är händelser som kommit utifrån med all säkerhet, varför har vi inte hållit på med sådant innan i sånt fall?

Det är ju nåt som spreds över hela västvärlden ett tag, givet att de står bakom detta också.

Nog för att det var många påståenden man kan ifrågasätta, men oljekrig sedan 1700-talet??? Oljekrig innan människan ens började utvinna olja??
Vilka menar du krigade om olja innan -åtminstone - 1800-talets andra hälft??
Citera
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:

Absolut möjligt.
Titta bara på hela grejen med PK-feminism och invandringsvurm som fullständigt exploderat i Sverige (och västvärlden) senaste 10 åren. Vart kom det ifrån? "Spontan folkrörelse" eller ett noga kalkylerat drag från det med enormt mycket makt, pengar och inflytande? Sverige tjänar inte på det, svenska folket tjänar inte på det. Ändå låtsas "vi" (media, politiker, lättlurade idioter) som om det vore det bästa som någonsin hänt landet när det snarare är tvärt om.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Hur kan kommunismen ligga bakom krig på 1700-Talet? (Hela 100 år innan Marx och Engels var födda, det var för övrigt den senare som faktiskt uppfann ideologin medan Marx festade bort pengarna)

Sedan så var häxjakten extremt tam i Sverige jämfört med Norge, Italien, Frankrike, Spanien och även jämfört med det som skedde i Salem, USA, dessa incidenter skedde århundraden innan Marx och Engels ens var påtänkta eller ens satta i arbete att komma på en ideologi som skulle ena arbetarna runt om i Europa.

Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Absolut möjligt.
Titta bara på hela grejen med PK-feminism och invandringsvurm som fullständigt exploderat i Sverige (och västvärlden) senaste 10 åren. Vart kom det ifrån? "Spontan folkrörelse" eller ett noga kalkylerat drag från det med enormt mycket makt, pengar och inflytande? Sverige tjänar inte på det, svenska folket tjänar inte på det. Ändå låtsas "vi" (media, politiker, lättlurade idioter) som om det vore det bästa som någonsin hänt landet när det snarare är tvärt om.

PK är något som alltid kommer att existera i någon form, går du tillbaka bara 60 - 70 år sedan så var den aktiva svenska neutraliteten det som var PK, det var så PK att politiker som ens kunde tala om att bryta den aktiva neutralitetspolicyn kunde bli utpekade som potentiella landsfiender och förrädare till den svenska staten i öppna debatter, folkpartiets rådande ordförande råkade ut för det i en debatt i regeringen under 1950- eller 1960-Talet när man ville något så simpelt som att visa en tydlig favorisering mot Nato vilket ledde till att Sveriges dåvarande statsminister pekade på honom och kallade honom för någon som ville förinta det som är svenskt.

Så PK är inte något nytt, det är däremot något som vi inte har tänkt på, på samma sätt tidigare speciellt inte då det alltid är den rådande normen vilket gör att den är flytande.
Senast redigerad av Ondahamstern 2018-04-18 kl. 22:55.
Citera
2018-04-19, 04:09
Medlem
Aciess avatar
Ny Q sida på twatter.
https://twitter.com/BackChannel17

Decrypteringen personen framställt stämmer till 100%
https://qanonposts.com/images/b7cb836269f62b7a7416cc27dc65e24fe6e8d902769e220f6f 38343102a206d6.png

Håller med ovanstående.
Det kommer att ta ett tag innan jag finner det jag söker, svaret kommer när jag funnit det.
Går inte fortare för att det är en liten valp som gnyr, lägger inte mer energi för att göra valpen nöld, men tokstollen tror väl att ett oljekrig är att ett land invaderar eller något, haha precis som en husbrand så någonstans är elden lika stor som en kaffekopp.

"He is a tumbling tumbling dickweed"

Har man studerat historia så ser man direkt den röda tråden, den är så fet och belagd med människolik att det är otroligt att det ens finns kommunister. Därför jag menar att kommunister måste vara psykopater, men det är bara kolla snabbt vilka det är som tjafsar i denna tråd om exakt allt och vilken maktposition de sitter på. Patetiskt.
Senast redigerad av Acies 2018-04-19 kl. 04:15.
Citera
2018-04-19, 04:35
Medlem
Aciess avatar
Backchannel e helt SINNES, all denna information och det börjar närma sig.
Mueller letter nåt om uranium med Ryssland mm.

Criminal referal mot Comey, Clinton och fler!
https://www.zerohedge.com/news/2018-04-18/criminal-referral-issued-comey-clinton-lynch-and-mccabe-rosenstein-recusal-demanded

https://saraacarter.com/breaking-lawmakers-make-criminal-referral-on-clinton-comey-lynch-to-doj-on-steele-dossier/

Shit is going down, sen när deep state är rensat i USA så hoppas på fan att vi får hjälp i Europa.

Hillary Clinton indicment ute
https://www.youtube.com/watch?v=XNmqEWhmu3k
Citera
2018-04-19, 04:41
Medlem
Aciess avatar
Asså jag skiter fan på mig av upphetsning nästan hahaha

" Rebel-Yell
Rebel-Yell
för 4 timmar sedan
It looks as though the DEFCON issue in Hawaii was a FF initiated by DJT to trigger a program that sent a mass data transfer of all the NSA data that was being held in Hawaii was transferred back to NSA on the CONUS. Supposedly this data dump included the 33K emails that she thought she deleted. There is a mass store facility in Hawaii that was off limits even to DJT. So in order to get the data, they launched a conventional warhead missile towards Hawaii and the NSA servers when under threat of destruction have a failsafe system that sends all the data back to Ft. Meade. This was part of DJT's chess game against the swamp-scum. These emails are the final nail in the coffin for these dregs.

Sessions will not be in control of the indictment of the swamp, these will be handled by military courts-martial. Reference the EO that DJT wrote a few months ago regarding the state of emergency and how certain crimes can and will be tried by military courts. Also check the changes DJT made to the UCMJ court martial procedures, the swamp scum will not be able to dance their way out of a civil court, because they will face REAL justice from the same military officers that HRC used to abuse and spit upon. "
Citera
2018-04-19, 06:37
Medlem
Och snart är det officiellt

https://www.zerohedge.com/news/2018-04-18/criminal-referral-issued-comey-clinton-lynch-and-mccabe-rosenstein-recusal-demanded

Citat:
Eleven GOP members of Congress led by Rep. Ron DeSantis (R-FL) have written a letter to Attorney General Jeff Sessions, Attorney John Huber, and FBI Director Christopher Wray - asking them to investigate former FBI Director James Comey, Hillary Clinton and others - including FBI lovebirds Peter Strzok and Lisa Page, for a laundry list of potential crimes surrounding the 2016 U.S. presidential election.

Jag är minst sagt upphetsad över slutet på denna saga.

Det skall bli extra kul att se reaktionerna från många troll på denna sida, en specifikt, megatönten snakeplissken.
Citera
2018-04-19, 12:52
Moderator
OT raderat. Diskutera inte moderatorsåtgärder i tråden.

/Moderator
Citera
2018-04-19, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Holistisk syn=helhetssyn.
Sjukvården=symptombaserat

Varför är det relevant att sådana dör?

Vad skulle vara motivet?

Den riktiga sjukvården har inte direkt motiv att döda liknande, och "big pharma" saknar även dem motiv eftersom "holistisk" sjukvård är generellt sett verkningslös och därför bara till gagn för de som säljer verksam medicin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in