Citat:
Ursprungligen postat av
Vedträ
254 sidor om en profetia som inte föll in. Varför ägnar folk energi åt amerikansk inrikespolitik?
Hur många utav dessa 254 sidor har du faktiskt läst?
Har du läst vad som sägs på QanonPosts.com?
Om du gjort det så skulle du inse att det nästan dagligen sker saker som faktiskt pekar på "krig" mot korrupta element inom amerikansk underrättelsetjänst samt delar av politiken. MER så än vad det gjorde i november när Q började posta.
Jag slutade också följa denna Qanon runt i julas då inget gripande av Hillary Clinton skedde, vilket jag såg som det ultimata beviset för att Q faktiskt talade sanning. Men, om man stannar upp i två sekunder och tänker efter så var det dumt av mig att tro på en så snabb lösning på ett såpass infekterat och systematiskt problem som tillåtits växa sig större och större
under många decennier. Det tar tid att rensa ut korrupta element ur myndigheterna. Det tarännu mer tid att ta ner personer som Obama, Clintons, Soros m.m då de har ett politiskt, juridiskt, medialt, socialt och ekonomiskt skydd som vi dödliga bara kan drömma om. Du kommer inte åt dem via de köpa domstolarna. Du måste rensa ut allt skit under dem först.
Bara senaste veckorna har det skett 5 (?) separata olyckskrascher med amerikanska militärhelikoptrar och jets. Du har haft två bränder i Trump Tower inom loppet av ett par månader bara.
En anon bad Trump specifikt nämna frasen "Tip Top Tippy Top Shape". Dagar (?) senare nämnde han det i en presskonferens under Vita Husets påskfirande:
https://www.youtube.com/watch?v=qxIUiW86x9w
Kommentarer:
Citat:
lukev024
5 days ago
Seems Q may be right
11
Citat:
Saved By Grace
5 days ago
Once again Trump lets us know that Q is with him and the information we are receiving is true.
19
Q skriver:
Bara en sån sak borde få en att haja till.
I början av tråden skrev jag om alla dessa sealed indictments som då var uppe i knappt 100 till antalet. Idag är de uppe i
25 000 sealed indictments som ännu inte offentliggjorts.
Mycket spännande som händer dagligen. Jag tror ärligt talat inte att Q är LARP. Ni som avfärdar det pga att man inte går ut med exakta datum eller att allt inte sker NU missar helhetsbilden. Vad exakt skulle Q & CO tjäna på att lägga ut exakt alla sina planer i förväg?