2018-04-07, 14:10
Medlem
Jag hoppade på måfå bakåt i tråden till 13 januari.
Den dagen tog man bland annat upp att HC,GS och BO inte skulle ha synts till sedan nov/dec 2017.
Underförstått att de satt i fängelse eller något liknande.
Q hade inte putsat kristallkulan ordentligt den dagen i varje fall.
Citera
2018-04-07, 14:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Precis! Skvaller, som jag skrev. Jag visste exempelvis inte att hon var gift med Guinness. Kanske är en länk till nästa? Att hon syns på bild med P Diddy och Eminem. Något samband?Jag vet inte.

Men desto mer grenar som syns kanske grenen till Rom blir tydligare och tydligare. Så vi kan få reda på den riktiga innebörden i "Alla vägar bär till Rom" och kanske lyckas kapa av roten till allt. Då faller resten som ett korthus.

Sambandet med Eminen och P Diddy är nog att Rachel gick i skolan tillsammans med sonen till Interscope Records grundare.
Citera
2018-04-07, 18:46
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Sambandet med Eminen och P Diddy är nog att Rachel gick i skolan tillsammans med sonen till Interscope Records grundare.
Men att hon syns på samma bild som Bill "I didn´t have sex with that woman" Clinton som är en så ärlig snubbe , gör ändå att hon på något sätt känns som en länk mellan musikindustrin och eliten.

Blev att tänka på Kanye West som ungefär ett år före Q började prata om eliten och han verkade även vara rädd för andra i musikindustrin. Sevärd enligt mig om ni inte har sett den.

https://www.youtube.com/watch?v=mueeKk6GweI
Citera
2018-04-07, 18:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Men att hon syns på samma bild som Bill "I didn´t have sex with that woman" Clinton som är en så ärlig snubbe , gör ändå att hon på något sätt känns som en länk mellan musikindustrin och eliten.

Blev att tänka på Kanye West som ungefär ett år före Q började prata om eliten och han verkade även vara rädd för andra i musikindustrin. Sevärd enligt mig om ni inte har sett den.

https://www.youtube.com/watch?v=mueeKk6GweI
Visst, men ärligt talat lär väl Bill Clinton finnas på minst tiotusentalet bilder med unga kvinnor - att dra slutsatsen att han skulle lägrat dem alla bara för det.. ja du fattar.
Citera
2018-04-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Fullt ös!! Nyheten som Q syftade på skulle komma här om dagen: https://in.news.yahoo.com/trump-signs-memo-ending-catch-release-immigration-policy-232427651.html

Härligt att vakna upp till nya fräsha poster från Q där de pedofila deepstate-agenterna avslöjas. Nu är det en suspekt "Ray Chandler" som pekas ut:

För trådens betalda shills, skeptiker och nagelfarare måste det kännas tvärtom, deras pedofila mästare avslöjas i allt högre takt och deras inlärda skeptikerfraser framstår mer och mer som religiösa ramsor. Lite som med bibelfanatiker som tror att bibeln är den absoluta sanningen så tror papegojerna att MSM är den absoluta sanningen och om inte NYTimes, WaPost eller Aftonbladet skrivit om något så kan det helt enkelt inte stämma i deras föreställningsvärld. Man har helt enkelt bytt ut bibeln mot MSM och präster mot journalister, men man är lika fanatiskt troende som innan och i behov av att få världens händelser serverade och färdigtolkade till sig av journalisterna. Att göra egen research, bilda sig en uppfattning och dra egna slutsatser är för dem hädelse.
Det är lite det som är pudelns kärna. Du gör inte egen research, du blir matad. Du bildar dig inte en egen uppfattning, du blir matad med ett narrativ. Du drar inte egna slutsatser, endast de som narrativet tillåter. Du stannar kvar i tes, hoppar helt över antites och uppfattar det som att du landat i syntes. Vad hade hänt om du inte gjorde så?
Citera
2018-04-07, 19:08
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Visst, men ärligt talat lär väl Bill Clinton finnas på minst tiotusentalet bilder med unga kvinnor - att dra slutsatsen att han skulle lägrat dem alla bara för det.. ja du fattar.
Inte att han satt på henne. Drog bara Monica referensen för att visa hur ärlig jag tycker att han är.
Menar att hon är en länk som om man skulle gräva i kanske hitta mer.
Lady Gaga som kommer från samma skivbolag hjälpte Hillary i slutspurten. Känns som det finns lite mer om man letar. Annars skulle Q aldrig tagit upp henne.
Citera
2018-04-08, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Precis, du har greppat. Det allseende ögat finns och är de ondas kraft men nu är det goda allseende ögat öppet. Det är därför Trump har viftat med källvattenflaskor i tid och otid. Flouridfritt vatten.

Berätta mer , har (typ) hållit mig till källvatten då och då o slutat med ASPARTAM o känns som jag e VAKEN NU ! )
Citera
2018-04-08, 09:14
Medlem
Vedträs avatar
254 sidor om en profetia som inte föll in. Varför ägnar folk energi åt amerikansk inrikespolitik?
Citera
2018-04-08, 11:40
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
254 sidor om en profetia som inte föll in. Varför ägnar folk energi åt amerikansk inrikespolitik?
Q handlar enligt mig mer om Deep State än amerikansk inrikespolitik, även om det också är relevant eftersom USA får väl anses som stormakt, varje fall när det kommer till krig, folkförflyttningar och pengar.
Oavsett vart detta leder, vem som håller i trådarna så har Q ställt frågor som gör att gemene man förhoppningsvis ser att verkligheten är inte riktigt som den presenteras för oss. Tror man att makten är hos de regeringar som presenterar folket och inte vill/kan se bortom det, så har man gjort det valet, medvetet eller kanske omedvetet.
Sen finns de dem som tror annat och då får man en foliehatt och lite invektiv nedtryckt i halsen, precis som de som är emot dessa stora folkförflyttningar, uteslutande till vita länder också kallas för lite allt möjligt.
Citera
2018-04-08, 20:07
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ

Hur många utav dessa 254 sidor har du faktiskt läst?
Har du läst vad som sägs på QanonPosts.com?
Om du gjort det så skulle du inse att det nästan dagligen sker saker som faktiskt pekar på "krig" mot korrupta element inom amerikansk underrättelsetjänst samt delar av politiken. MER så än vad det gjorde i november när Q började posta.

Jag slutade också följa denna Qanon runt i julas då inget gripande av Hillary Clinton skedde, vilket jag såg som det ultimata beviset för att Q faktiskt talade sanning. Men, om man stannar upp i två sekunder och tänker efter så var det dumt av mig att tro på en så snabb lösning på ett såpass infekterat och systematiskt problem som tillåtits växa sig större och större under många decennier. Det tar tid att rensa ut korrupta element ur myndigheterna. Det tarännu mer tid att ta ner personer som Obama, Clintons, Soros m.m då de har ett politiskt, juridiskt, medialt, socialt och ekonomiskt skydd som vi dödliga bara kan drömma om. Du kommer inte åt dem via de köpa domstolarna. Du måste rensa ut allt skit under dem först.

Bara senaste veckorna har det skett 5 (?) separata olyckskrascher med amerikanska militärhelikoptrar och jets. Du har haft två bränder i Trump Tower inom loppet av ett par månader bara.
En anon bad Trump specifikt nämna frasen "Tip Top Tippy Top Shape". Dagar (?) senare nämnde han det i en presskonferens under Vita Husets påskfirande: https://www.youtube.com/watch?v=qxIUiW86x9w

Kommentarer:

Citat:
lukev024
5 days ago
Seems Q may be right
11

Citat:
Saved By Grace
5 days ago
Once again Trump lets us know that Q is with him and the information we are receiving is true.
19

Q skriver:

Citat:
http://www.foxnews.com/us/2018/04/07/2-soldiers-killed-in-helicopter-crash-at-fort-campbell.html
Coincidence?
Statistically impossible?
Pray.
Day [1]
Q

Bara en sån sak borde få en att haja till.

I början av tråden skrev jag om alla dessa sealed indictments som då var uppe i knappt 100 till antalet. Idag är de uppe i 25 000 sealed indictments som ännu inte offentliggjorts.

Mycket spännande som händer dagligen. Jag tror ärligt talat inte att Q är LARP. Ni som avfärdar det pga att man inte går ut med exakta datum eller att allt inte sker NU missar helhetsbilden. Vad exakt skulle Q & CO tjäna på att lägga ut exakt alla sina planer i förväg?
Citera
2018-04-08, 20:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Hur många utav dessa 254 sidor har du faktiskt läst?
Har du läst vad som sägs på QanonPosts.com?
Om du gjort det så skulle du inse att det nästan dagligen sker saker som faktiskt pekar på "krig" mot korrupta element inom amerikansk underrättelsetjänst samt delar av politiken. MER så än vad det gjorde i november när Q började posta.

Jag slutade också följa denna Qanon runt i julas då inget gripande av Hillary Clinton skedde, vilket jag såg som det ultimata beviset för att Q faktiskt talade sanning. Men, om man stannar upp i två sekunder och tänker efter så var det dumt av mig att tro på en så snabb lösning på ett såpass infekterat och systematiskt problem som tillåtits växa sig större och större under många decennier. Det tar tid att rensa ut korrupta element ur myndigheterna. Det tarännu mer tid att ta ner personer som Obama, Clintons, Soros m.m då de har ett politiskt, juridiskt, medialt, socialt och ekonomiskt skydd som vi dödliga bara kan drömma om. Du kommer inte åt dem via de köpa domstolarna. Du måste rensa ut allt skit under dem först.

Bara senaste veckorna har det skett 5 (?) separata olyckskrascher med amerikanska militärhelikoptrar och jets. Du har haft två bränder i Trump Tower inom loppet av ett par månader bara.
En anon bad Trump specifikt nämna frasen "Tip Top Tippy Top Shape". Dagar (?) senare nämnde han det i en presskonferens under Vita Husets påskfirande: https://www.youtube.com/watch?v=qxIUiW86x9w

Kommentarer:

Q skriver:

Bara en sån sak borde få en att haja till.

I början av tråden skrev jag om alla dessa sealed indictments som då var uppe i knappt 100 till antalet. Idag är de uppe i 25 000 sealed indictments som ännu inte offentliggjorts.

Mycket spännande som händer dagligen. Jag tror ärligt talat inte att Q är LARP. Ni som avfärdar det pga att man inte går ut med exakta datum eller att allt inte sker NU missar helhetsbilden. Vad exakt skulle Q & CO tjäna på att lägga ut exakt alla sina planer i förväg?

Nån bad att Trump skulle nämna ”tip top” - en fras Trump bevisligen flitigt använt sig av tidigare, ändå tog det över 2 månader innan Trump sa det. Om man tar det som ett bevis så är man väl närmast att betrakta som religiös i sin tro..
Citera
2018-04-08, 20:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Bevis på att Trump brukar säga "Tip top tippy top", tack. Jag har då inte hört honom nämna den frasen tidigare.

Vad är din högst rationella förklaring till alla de kraschande militärhelikoptrarna / flygplanen som skett senaste veckorna? Bränderna i Trump Tower?

Sen om det är någon på detta forum som är religiös i sin tro så är det du, med nästan 17000 inlägg - alla (?) i konspirationsforumet, där du hängivet proklamerar att ALLA KONSPIRATIONSTEORIER ÄR FEL, dag in, dag ut. Bara grejen att du fortfarande skriver i denna tråd är för mig en stor gåta. Vad får du ut utav det?
Har du en aspergerdiagnos? Autism?

augusti 2017: “in tip-top shape, and getting better, and getting stronger.” https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=yI0T6TBQlOU
oktober 2017: "Nuclear arsenal in tip top shape" https://www.youtube.com/watch?v=WhoHq4noVp4
augusti 2016: "TIPPE TOP! TIPPE TOP" https://www.youtube.com/watch?v=fEDW83e5-NM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in