https://m.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ
Q postade denna nyss, en video som ett Svenskt konto(Berikande mångfald) lagt upp från Trumps valkampanj

. Jag har sett klippet förut så jag tvivlar på att producerat av kontot. Passande nog är Julian Assange och Wikileaks med i klippet.
Det stinker nämligen Wikileaks om detta, frågan är, hur mycket info har dom? Omöjligt att veta och finns det en läcka innifrån NSA då är potentialen oändlig. Assange tröttnade väl ur fullständigt på media efter de senaste Podesta och Clinton dropsen så sokratesmetoden är väl ett sista försök att bränna allt. Han är nog bra less på cabalen efter all skit han blivit utsatt för.
Q ska ju droppa allt senare i en fil också som kommer få världen att stanna, om jag får parafrasera lite, och Wikileaks/Assange postade väl en hash(heter det så?) i något Tweet i anslutning till Fire And Fury-läckan. Någon kanske kan leta upp det jag sitter på en mobil enhet så går segt.
Finns en del som talar mot Wikileaks också, eller åtminstone att det skulle vara en solo-show. En sjuuuuhelvetes timeing i nyhetsflödet och timestampsen. Assange kanske fattade att efter Saudi är det bara att köra men jag tror inte det. Trump är nog inblandad ändå.
Det börjar spåra ur detta.