2018-01-24, 01:51
Medlem
Borkasons avatar
[quote=HedgeZero|63010714]Nu har alla stora tidningsdrakar vaknat till liv - i USA och i Sverige. Alla kräver att Trump #ReleaseTheMemo

Vidare.
"What would happen if texts originating from a FBI agent to several [internals] discussed the assassination (possibility) of POTUS"

=)
"QAnon is suggesting the 50,000 missing text messages between FBI chief investigator Strzok and his mistress, FBI attorney Lisa Page, were removed by the FBI (sanitized) precisely because the text messages contained discussion of assassinating President Trump and/or members of his family."

Frågan är hur mycket detaljer som kommer bli "top secret"..
Som Trum..förlåt jag menar Assang..sorry Q skriver: "60% av materialet kommer inte släppas för mänsklighetens skull".
Dessutom "försvinner" 800.000 barn varje år i USA eller 2000/dag om man så vill.
En sak är säkert: allt kommer leda till Rothchilds/Saudiarabien/Soros och många inavlade überrikas sjuna sekt.
Ingen höjer på ögonbrynen.
Citera
2018-01-24, 06:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
[quote=Borkason|63010871]
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Nu har alla stora tidningsdrakar vaknat till liv - i USA och i Sverige. Alla kräver att Trump #ReleaseTheMemo

Vidare.
"What would happen if texts originating from a FBI agent to several [internals] discussed the assassination (possibility) of POTUS"

=)
"QAnon is suggesting the 50,000 missing text messages between FBI chief investigator Strzok and his mistress, FBI attorney Lisa Page, were removed by the FBI (sanitized) precisely because the text messages contained discussion of assassinating President Trump and/or members of his family."

Som Trum..förlåt jag menar Assang..sorry Q skriver: "60% av materialet kommer inte släppas för mänsklighetens skull".
Dessutom "försvinner" 800.000 barn varje år i USA eller 2000/dag om man så vill.
En sak är säkert: allt kommer leda till Rothchilds/Saudiarabien/Soros och många inavlade überrikas sjuna sekt.

Att 800.000 barn rapporteras försvunna varje år stämmer, men det inkluderar barn som rymmer hemifrån, barn som stuckit hem till en kompis efter skolan utan att säga till hemma, barn som tas av den andra föräldern från skolan, barn som tappas bort i affärer osv osv.. Den absoluta majoriteten är alltså inte i någon reell fara eller kidnappade av några pedofiler eller liknande. 115 barn om året beräknas kidnappade av främlingar, vilket även om det är förfärligt, är rätt långt från 2000 om dagen. Så nej, man kan inte gärna skylla 800.000 ”försvunna” barn på Soros et co hur gärna man än vill..

According to the National Center for Missing and Exploited Children, roughly 800,000 children are reported missing each year in the United States -- that's roughly 2,000 per day. Of those, there are 115 child "stranger abduction" cases each year, which means the child was taken by an unknown person.
http://abcnews.go.com/US/missing-children-america-unsolved-cases/story?id=19126967
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-24 kl. 07:03.
Citera
2018-01-24, 09:26
Medlem
[quote=Borkason|63010871]
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Nu har alla stora tidningsdrakar vaknat till liv - i USA och i Sverige. Alla kräver att Trump #ReleaseTheMemo

Vidare.

=)

Här kan man börja ifrågasätta drottning Silvias Childhood Foundation som har verksamhet i Brasilien och USA. Tydligen ska barn försvinna från barnhem och då undrar jag om nån har siffror på om barn har försvunnit från Childhood Foundations boenden och om ja, hur många barn som har försvunnit?

Kungen är frimurare och frimurare har visat sig vara inblandade i peddoringar - så visst är Childhood Foundation - liksom Svenska Postkodlotteriet och försvunna barn på Haiti värda att undersöka.
Citera
2018-01-24, 21:13
Medlem
Två poster från Q idag:

Citat:
!UW.yye1fxo 01/24/18 (Wed) 20:39:13 No.57

https://www.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ

Citat:
Q !UW.yye1fxo 01/24/18 (Wed) 20:54:08 No.58
TODAY, former President Barack HUSSEIN Obama formally retained counsel (9/WW).
GOD BLESS YOU ALL.
Q

Någon som vet vad det är för counsel som avses??

https://8ch.net/greatawakening/res/1.html
Citera
2018-01-24, 21:32
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Två poster från Q idag:

Holy Moly! Obama har idag formellt anlitat advokat.

Det här är på riktigt! Mod måste flytta tråden till Politik/Utrikes
Senast redigerad av Flor-Ida 2018-01-24 kl. 21:40.
Citera
2018-01-24, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Holy Moly! Obama har idag formellt kontaktat advokat.

Det här är på riktigt! Mod måste flytta tråden till Politik/Utrikes

Jag har scanrat genom meddelandena - kan du förklara vad som händer nu? Alltså att Obama har kontaktat advokat? Jag vill minnas det stod AG eller Attorney?
Citera
2018-01-24, 21:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Två poster från Q idag:

Det enda jag lyckas hitta på nätet är att Obama igår höll i vigseln för sin fd ”senior counsel” från vita huset..

Obama officiated the wedding for Dana Remus and Brett Holmgren in Washington, D.C. Remus served as Obama’s senior counsel during Obama's stint in the White House and now is the counsel for his presidential foundation. Holmgren was Obama’s senior director of intelligence at the National Security Council.
Citera
2018-01-24, 21:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det enda jag lyckas hitta på nätet är att Obama igår höll i vigseln för sin fd ”senior counsel” från vita huset..

Obama officiated the wedding for Dana Remus and Brett Holmgren in Washington, D.C. Remus served as Obama’s senior counsel during Obama's stint in the White House and now is the counsel for his presidential foundation. Holmgren was Obama’s senior director of intelligence at the National Security Council.
Du letar på fel ställe om du försöker hitta något i MSM. Detta har inte skrivits om. Än.

Denna uppgift kommer från "Q". Mycket intressant hittar du på Twitter under #QAnon
Citera
2018-01-24, 21:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du letar på fel ställe om du försöker hitta något i MSM. Detta har inte skrivits om. Än.

Denna uppgift kommer från "Q". Mycket intressant hittar du på Twitter under #QAnon

Ja vi får väl vänta då innan vi får veta något antar jag..
Citera
2018-01-24, 21:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Denna uppgift kommer från "Q", som vi tror är inside, mycket nära Trump.
Mycket intressant hittar du på Twitter under #QAnon
Citera
2018-01-24, 22:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Denna uppgift kommer från "Q", som vi tror är inside, mycket nära Trump.
Mycket intressant hittar du på Twitter under #QAnon
Jotack jag förstod det. Problemet är dock att jag inte tror ett iota på ”Q” så därför skrev jag att vi får väl vänta och se (om påståendet kan verifieras). Vem vet, kanske ni lyckas övertyga mig
Citera
2018-01-24, 22:08
Medlem
Citat:
Ja vi får väl vänta då innan vi får veta något antar jag..

Om det som Q påstår har skett så måste det ju på något sätt registrerats och finnas uppgifter på i offentliga register, eller?

Då spelar det ingen roll om msm rapporterar eller inte, vi kommer få veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in