2018-01-24, 22:14
Avslutad
Har dom kunnat dölja en hemlig regering i årtionden kan dom nog få offentliga handlingar att gå upp i rök också 😁
Citera
2018-01-24, 22:27
Avslutad
Förövrigt, om allt detta kommer visa sig vara sant kommer det vara den absolut största skandalen och brottet vi troligtvis kommer beskåda på VÄLDIGT många år.

Och det kommer bli satans turbulent, jag undrar hur folk ska kunna svälja det hela. Att Trump är det goda och Barack som hela Sverige avguda är en av världens största skurkar genom tiderna.

Kommer bli härdsmälta deluxe. Vad har dom mer undanhållit? Tekniska utvecklingar? Lär ju hända väldigt mycket om detta är sant.

Kommer demokrati fortfarande fungera? Risken för korruption är för stor, kommer det övergå till direktdemokrati? Totalt kaos.
Citera
2018-01-24, 22:44
Medlem
BushwickBills avatar
https://m.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ

Q postade denna nyss, en video som ett Svenskt konto(Berikande mångfald) lagt upp från Trumps valkampanj. Jag har sett klippet förut så jag tvivlar på att producerat av kontot. Passande nog är Julian Assange och Wikileaks med i klippet.

Det stinker nämligen Wikileaks om detta, frågan är, hur mycket info har dom? Omöjligt att veta och finns det en läcka innifrån NSA då är potentialen oändlig. Assange tröttnade väl ur fullständigt på media efter de senaste Podesta och Clinton dropsen så sokratesmetoden är väl ett sista försök att bränna allt. Han är nog bra less på cabalen efter all skit han blivit utsatt för.

Q ska ju droppa allt senare i en fil också som kommer få världen att stanna, om jag får parafrasera lite, och Wikileaks/Assange postade väl en hash(heter det så?) i något Tweet i anslutning till Fire And Fury-läckan. Någon kanske kan leta upp det jag sitter på en mobil enhet så går segt.

Finns en del som talar mot Wikileaks också, eller åtminstone att det skulle vara en solo-show. En sjuuuuhelvetes timeing i nyhetsflödet och timestampsen. Assange kanske fattade att efter Saudi är det bara att köra men jag tror inte det. Trump är nog inblandad ändå.

Det börjar spåra ur detta.
Citera
2018-01-24, 22:46
Medlem
BushwickBills avatar
Är det Ryssland och Wikileaks kanske? Räck upp en hand ni som tror Q fortfarande är ett källartroll och ingen organisation.
Citera
2018-01-24, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
https://m.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ

Q postade denna nyss, en video som ett Svenskt konto(Berikande mångfald) lagt upp från Trumps valkampanj. Jag har sett klippet förut så jag tvivlar på att producerat av kontot. Passande nog är Julian Assange och Wikileaks med i klippet.

Det stinker nämligen Wikileaks om detta, frågan är, hur mycket info har dom? Omöjligt att veta och finns det en läcka innifrån NSA då är potentialen oändlig. Assange tröttnade väl ur fullständigt på media efter de senaste Podesta och Clinton dropsen så sokratesmetoden är väl ett sista försök att bränna allt. Han är nog bra less på cabalen efter all skit han blivit utsatt för.

Q ska ju droppa allt senare i en fil också som kommer få världen att stanna, om jag får parafrasera lite, och Wikileaks/Assange postade väl en hash(heter det så?) i något Tweet i anslutning till Fire And Fury-läckan. Någon kanske kan leta upp det jag sitter på en mobil enhet så går segt.

Finns en del som talar mot Wikileaks också, eller åtminstone att det skulle vara en solo-show. En sjuuuuhelvetes timeing i nyhetsflödet och timestampsen. Assange kanske fattade att efter Saudi är det bara att köra men jag tror inte det. Trump är nog inblandad ändå.

Det börjar spåra ur detta.

Donald Trump och hans närmaste stab är inblandad på ett eller annat sätt. Leta upp bilden från Air Force One på Trumps Twitterkonto - klickar du spara så sparas bilden som "DOITQ". Bevis om något!

Jag tror Israel, Mossad ligger bakom Q - och sen låg WikiLeaks bakom Twitterkontot Qs meddelanden. Så jag tror flera grupper har kapat Q för att föra fram sina egna agendor.
Citera
2018-01-24, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Info Wars snackar skit. De har inte memot (som ska vara på 4 sidor), utan ett 99 sidors dokument som redan varit ute nån dag.

Ang. Rybicki som slutat/fått sparken idag , så finns han nämnd i sms-växlingen mellan medlemmar i secret society.

Dessutom meddelas idag att näst högsta hönset på Twitter, Anthony Noto avgår.

Mm my bad, såg sen på The_Donald att dom var riktigt irriterande att Alex försökt spela på det memo alla trodde att han hade. Med tanke på hur Alex är så gjorde han säkert det med flit för att få folks uppmärksamhet, det riktiga kommer nog snart.

Så twitters CEO ? Samt FBI chief of staff och Facebooks marknadschef.... Bara slumpen som vanligt

[quote=SnakePlisssken|63011489]
Citat:
Ursprungligen postat av Borkason

Att 800.000 barn rapporteras försvunna varje år stämmer, men det inkluderar barn som rymmer hemifrån, barn som stuckit hem till en kompis efter skolan utan att säga till hemma, barn som tas av den andra föräldern från skolan, barn som tappas bort i affärer osv osv.. Den absoluta majoriteten är alltså inte i någon reell fara eller kidnappade av några pedofiler eller liknande. 115 barn om året beräknas kidnappade av främlingar, vilket även om det är förfärligt, är rätt långt från 2000 om dagen. Så nej, man kan inte gärna skylla 800.000 ”försvunna” barn på Soros et co hur gärna man än vill..

According to the National Center for Missing and Exploited Children, roughly 800,000 children are reported missing each year in the United States -- that's roughly 2,000 per day. Of those, there are 115 child "stranger abduction" cases each year, which means the child was taken by an unknown person.
http://abcnews.go.com/US/missing-children-america-unsolved-cases/story?id=19126967

Sluta leka med siffror, om det så bara är 10 % av dessa 800.000 barn som försvinner så är det illa nog.
Senast redigerad av buttertoad 2018-01-24 kl. 23:11.
Citera
2018-01-24, 23:11
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Donald Trump och hans närmaste stab är inblandad på ett eller annat sätt. Leta upp bilden från Air Force One på Trumps Twitterkonto - klickar du spara så sparas bilden som "DOITQ". Bevis om något!

Jag tror Israel, Mossad ligger bakom Q - och sen låg WikiLeaks bakom Twitterkontot Qs meddelanden. Så jag tror flera grupper har kapat Q för att föra fram sina egna agendor.

Jag har sett alla bevis, alla som hävdar att dom är Q på Twitter eller vart som kandu kastapå soptippen. Först var det 4chan men nu är det bara på 8ch Q skriver.
Citera
2018-01-24, 23:14
Medlem
BushwickBills avatar
Jag förstår inte varför ingen verkar vara på 8ch utan tittar på Twitter och Reddit, oändligt med skumma källor i denna tråden.
Citera
2018-01-24, 23:56
Medlem
Fizzlors avatar
Med tanke på hur jävla klantiga och giriga USAs makthavare varit de senaste decennierna (Uranium One, mailservrarna mm.) så borde Ryssland sitta på en hel del känsligt material också.
Läste nånstans i samband med valet att Ryssland var beredda att droppa en jävla massa intel om Hillary vann. Skulle vara intressant att veta vad för slags skit de samlat på sig genom åren
Citera
2018-01-24, 23:59
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Holy Moly! Obama har idag formellt anlitat advokat.

Det här är på riktigt! Mod måste flytta tråden till Politik/Utrikes

Håller mina förhoppningar låga, men fan vad jag vill se Obama, Hillary, Podesta m.m. dömas för landsförräderi. Hade varit så jävla underbart att se härdsmältan i pressen när de tvingas backa från nästan 10 års Fake-Newsande.
Citera
2018-01-25, 00:02
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
THE SHOT HEARD AROUND THE WORLD.
THE GREAT AWAKENING.
A WEEK TO REMEMBER.
Q

Vad för skott syftar han på?
Kommande skott, skotten i Sarajevo? JFK?
Citera
2018-01-25, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Vad för skott syftar han på?
Kommande skott, skotten i Sarajevo? JFK?

Om du bläddrar några sidor bakåt så har jag och några andra försökt förklara skottet - det ska vara taget från nån dikt som har med amerikanska frihetskriget eller det första amerikanska inbördeskriget att göra. Men jag vet inte riktigt hur det ska sättas in i en samtidskontext. Nån annan kanske kan hjälpa till med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in