Citat:
Ursprungligen postat av
itazon
Jag undviker att fråga om du ens försökt, och konstaterar att detta går att hitta:
(Riktat till smultronkungen2) Vad har FISA med något att göra? Om du tycker att processfelen i FISA är allvarliga så borde du nog tycka att DJTs relation till DoJ är minst sagt problematiska. Men det är en diskussion som nog borde hållas i en annan tråd.
Varför är FISA så intressant i sammanhanget? FISA är en urdum konstrukt, jag håller med om det, men nog av helt andra anledningar än dig. Har Q påstått något unikt kring FISA?
Ja du har ju försökt säga både det ena och det andra. Ett tag var väl FISA så genomsmutsigt enligt dig att ingen politiker skulle våga peta på FISA. Detta sa du samtidigt som Republikanerna väldigt tydligt försökte gräva i FISA så att du inte förstår är jag helt klar med.
FISA har med Qs narrativ att göra, därför Q pratat så mycket om FISA, därför är FISA relevant i denna tråd, oavsätt om det inte passar in i ert narrativ och är jobbigt för er att diskutera.
Nu ville jag veta Snakes tydliga ståndpunkt men just nu ser jag bara en tydlig röd tråd i hans ståndpunkt, nämligen att saker som är jobbiga att diskutera för hans narrativ inte hör hemma i denna tråd:
1. Att demokraterna köpt falsk bevisning som sen pushats av FBI på ett falskt sätt för att ta sig igenom FISA processen - hör inte hemma i tråden trots att Q pratat massa om det
2. Q har bara samlat information online som varit tillgänglig för alla att ta del av för att presentera ett korrekt narrativ kring FISA och Mueller rapporten, varför lyckades inte MSM med detta? Att Q för ett krig mot MSM kan ingen ha missat och kallar dom fake news och att dom vrider på sanningen. Detta är så centralt i Qs narrativ att det bara blir patetiskt att påstå att det inte ska diskuteras i denna tråd.
Summa kardemumma, är det jobbigt för ert narrativ ska det undvikas till 100% att diskuteras.
Snake, var det detta inlägg du syftade på. Ville du visa att du duckar allt som är jobbigt för ditt narrativ eller ville du visa din tydliga ståndpunkt ang FISA skandalen för isf får du gärna länka inlägget
Citat:
Ursprungligen postat av
itazon
Har Q påstått något unikt kring FISA?
420 inlägg i tråden och du måste fråga det?