2020-10-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför skulle alla människor på jorden dra samma slutsatser bara för att de har tillgång till samma information?
Det vet jag inte? Mer relevant fråga är kanske varför skulle mer eller mindre all msm ha fel om nu Q kunnat pusslat ihop det, vad tror du?

Citat:
Varför tror du att Q baserat sina slutsatser och sin bild enbart utifrån spridd information? Tror du inte Q (och även msm) kan ha en egen politisk agenda och världsbild som präglar det han/hon/de skriver?
Jag ifrågasätter varför mer eller mindre all msm hade fel och Q ha rätt när allt redan fanns online att hitta.

Citat:
Det vi diskuterade var om Q någonsin har presenterat några fakta som visar att han/hon/de har tillgång till insiderinformation...
Det jag frågar dig om är vad du tror ligger bakom att mer eller mindre all msm hade fel, det i mina öron låter verkligen oroväckande.

Citat:
Angående FISA så förklarade jag min ståndpunkt klart och tydligt runt den 12 augusti för dig
Hittade du inlägget?
Citera
2020-10-28, 23:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Det vet jag inte? Mer relevant fråga är kanske varför skulle mer eller mindre all msm ha fel om nu Q kunnat pusslat ihop det, vad tror du?

För att Q har en agenda.

Citat:
Jag ifrågasätter varför mer eller mindre all msm hade fel och Q ha rätt när allt redan fanns online att hitta.
Vad för något ”allt” fanns online att hitta? Var?

Citat:
Det jag frågar dig om är vad du tror ligger bakom att mer eller mindre all msm hade fel, det i mina öron låter verkligen oroväckande.
”Mer eller mindre all msm” vilka är det?
Vad har det med Q att göra?
Varför skulle inte viss msm kunna ha fel?

Det vi diskuterade var om Q någonsin har presenterat några fakta som visar att han/hon/de har tillgång till insiderinformation. Känner du till något sådant exempel eller vill du bara diskutera msm’s förmåga att dra slutsatser - och varför gör du det i sådant fall här i Q-tråden?
Citera
2020-10-28, 23:20
Medlem
Citat:
För att Q har en agenda.
Säger inte emot dig. Men det är väl bra mycket enklare att dra slutsatsen att msm hade en agenda, tycker du inte?

Citat:
Vad för något ”allt” fanns online att hitta? Var?

Du säger att att allt finns online och i msm för alla och envar så det är väl en bättre fråga för dig att svara på?

Citat:
Ingenting av det Q någonsin har skrivit har varit baserat på fakta som inte redan funnits tillgänglig via internet och msm för alla och envar.

Citat:
”Mer eller mindre all msm” vilka är det?
Vad har det med Q att göra?
Varför skulle inte viss msm kunna ha fel?
1. Mainstream media.
2. Q "krigar" mot dom, har du missat det?
3. Det vet vi alla att dom kan? Frågan är varför mer eller mindre alla hade fel när Q lyckades pussla ihop det.

Citat:
Angående FISA så förklarade jag min ståndpunkt klart och tydligt runt den 12 augusti för dig
Redigerade in den här sent förra gången. Hittade du inlägget?
Citera
2020-10-28, 23:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Säger inte emot dig. Men det är väl bra mycket enklare att dra slutsatsen att msm hade en agenda, tycker du inte?
Nä. Q har ju en uttalad agenda. Msm fins ju väldigt många olika kanaler och agendor...

Citat:
Du säger att att allt finns online och i msm för alla och envar så det är väl en bättre fråga för dig att svara på?
Nej det säger jag inte.
Jag säger att allt som anons påstått skulle vara bevis för att Q är en insider, alla fakta Q har ”droppat” har funnits tillgängligt online och/eller via msm. Det är förstås inte detsamma som att allt Q någonsin har tänkt eller baserar sina åsikter och sin agenda på har funnits online...

Citat:
1. Mainstream media.
CNN?
Breitbart?
Fox?
NYTimes?
Aftonbladet?

Citat:
Vilka ”dom”?

Citat:
3. Det vet vi alla att dom kan? Frågan är varför mer eller mindre alla hade fel när Q lyckades pussla ihop det.
Agendan har vi väl redan diskuterat? Om du menar att Q hade tillgång till något som msm inte hade så får du visa vad det skulle ha varit.

Citat:
Javisst, jag skrev ju att det står i tråden den 12 augusti.
Citera
2020-10-28, 23:38
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:

1. Mainstream media.

Nu blir jag nyfiken. Vad exakt är det som Q har pysslat ihop?
Citera
2020-10-28, 23:58
Medlem
Citat:
Nä. Q har ju en uttalad agenda. Msm fins ju väldigt många olika kanaler och agendor...
Som sagt, jag säger inte emot dig. Inom msm verkar det inte ha funnits allt för mycket olika åsikter kring FISA och Mueller report iaf och det lutar ju helt klart mot att dom haft en agenda, tycker du inte?

Citat:
Nej det säger jag inte.
Jag säger att allt som anons påstått skulle vara bevis för att Q är en insider, alla fakta Q har ”droppat” har funnits tillgängligt online och/eller via msm. Det är förstås inte detsamma som att allt Q någonsin har tänkt eller baserar sina åsikter och sin agenda på har funnits online...

Vi drar in ditt tidigare inlägg åter igen:
Citat:
Ingenting av det Q någonsin har skrivit har varit baserat på fakta som inte redan funnits tillgänglig via internet och msm för alla och envar.
Om ingenting av det q någonsin har skrivit varit baserat på fakta som inte funnits online eller i msm hur kommer det sig då att nästan all msm hade fel?

Citat:
CNN?
Breitbart?
Fox?
NYTimes?
Aftonbladet?

Vilka ”dom”?
Har du några stora du anser var tydliga och tidigt på bollen kring Mueller och FISA kan du länka exempel.

Citat:
Agendan har vi väl redan diskuterat? Om du menar att Q hade tillgång till något som msm inte hade så får du visa vad det skulle ha varit.
Q pratar om att man inte kan lita på msm. Ökar eller minskar ditt förtroende när du funderar kring deras rapportering eller förnekar du till och med att de flesta haft fel?

Citat:
Javisst, jag skrev ju att det står i tråden den 12 augusti.
Hittar det inte, kan du länka?
Citera
2020-10-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Nu blir jag nyfiken. Vad exakt är det som Q har pysslat ihop?
Narrativet kring FISA och Mueller report.
Citera
2020-10-29, 00:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Som sagt, jag säger inte emot dig. Inom msm verkar det inte ha funnits allt för mycket olika åsikter kring FISA och Mueller report iaf och det lutar ju helt klart mot att dom haft en agenda, tycker du inte?

Vi drar in ditt tidigare inlägg åter igen:

Om ingenting av det q någonsin har skrivit varit baserat på fakta som inte funnits online eller i msm hur kommer det sig då att nästan all msm hade fel?
Ok - omformulerar, ingen av det Q publicerat som fakta har inte funnits tillgängligt för alla och envar.... dvs - en gång till då - det finns ingenting som tyder på att Q är en insider eller har tillgång till insiderinformation.

Citat:
Har du några stora du anser var tydliga och tidigt på bollen kring Mueller och FISA kan du länka exempel.

Jag frågade om din definition av msm - inte vilka som tyckte som du angående Mueller och fisa.

Citat:
Q pratar om att man inte kan lita på msm. Ökar eller minskar ditt förtroende när du funderar kring deras rapportering eller förnekar du till och med att de flesta haft fel?
Ungefär detsamma - alla vet väl redan att media också kan ha agendor och fel hoppas jag..

Citat:
Hittar det inte, kan du länka?
Finns här i tråden den 12 augusti, dessutom fick du det citerat för dig tidigare idag av en annan användare. Dessutom är det enligt mig fortfarande totalt irrelevant i den här tråden.
Citera
2020-10-29, 00:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Narrativet kring FISA och Mueller report.

Vilja fakta pysslade Q ihop det ifrån? Vad menar du att han kände till som andra inte visste - eller som andra missförstod?
Citera
2020-10-29, 01:03
Medlem
Citat:
Ingenting eftersom Q inte presenterat några fakta i ämnet. Hade Q presenterat någon insiderinformation (vilket ju är vad vi diskuterar) så hade jag givetvis omvärderat min tro på vem/vad Q är.
Fast Q har ju haft rätt i ämnet är inte det viktigare än att vara först? och återigen jag pratar om att Q hade rätt och MSM fel iom att Q ofta pratar om att msm har just fel i dessa topics.

Såg nu att jag missade att sätta ett frågetecken så jag skriver det igen:
Q som du har noll förtroende hade dock rätt, vad gör det för en Q skeptiker av din rang när det kommer till förtroende för MSM?

Citat:
Säger jag att man ska lita på msm?
Om du inte litar på msm kan du säga det nu annars kan du svara på frågan.

Citat:
Min passion för vad?
Att diskutera sådant som har med topic att göra men som inte gynnar ditt narrativ.
Citera
2020-10-29, 01:28
Medlem
När sker upprensningen då
Citera
2020-10-29, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Har frågat tidigare men var läser ni q drops nuförtide ?
Finns olika alternativ.
https://qagg.news/
https://qanon.pub/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in