Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nä. Q har ju en uttalad agenda. Msm fins ju väldigt många olika kanaler och agendor...
Som sagt, jag säger inte emot dig. Inom msm verkar det inte ha funnits allt för mycket olika åsikter kring FISA och Mueller report iaf och det lutar ju helt klart mot att dom haft en agenda, tycker du inte?
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nej det säger jag inte.
Jag säger att allt som anons påstått skulle vara bevis för att Q är en insider, alla fakta Q har ”droppat” har funnits tillgängligt online och/eller via msm. Det är förstås inte detsamma som att allt Q någonsin har tänkt eller baserar sina åsikter och sin agenda på har funnits online...
Vi drar in ditt tidigare inlägg åter igen:
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Ingenting av det Q någonsin har skrivit har varit baserat på fakta som inte redan funnits tillgänglig via internet och msm för alla och envar.
Om ingenting av det q någonsin har skrivit varit baserat på fakta som inte funnits online eller i msm hur kommer det sig då att nästan all msm hade fel?
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
CNN?
Breitbart?
Fox?
NYTimes?
Aftonbladet?
Vilka ”dom”?
Har du några stora du anser var tydliga och tidigt på bollen kring Mueller och FISA kan du länka exempel.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Agendan har vi väl redan diskuterat? Om du menar att Q hade tillgång till något som msm inte hade så får du visa vad det skulle ha varit.
Q pratar om att man inte kan lita på msm. Ökar eller minskar ditt förtroende när du funderar kring deras rapportering eller förnekar du till och med att de flesta haft fel?
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Javisst, jag skrev ju att det står i tråden den 12 augusti.
Hittar det inte, kan du länka?