Citat:
Jag tycker att det är tomma ord fram tills att man får se bevisen. Återigen hade du några bevis hade du postat dom, antar jag? Hade Alpoxen bevis hade han postat dom också, antar jag?
Om Demokraterna misslyckades med att presentera bevis där en stor del av processen handlade om att se ifall dom hade tillräckligt starka bevis för att vittnen ens skulle vara relevant så finns det ingen annan att skylla på än Demokraterna.
90% av vad jag gör i denna tråd är att jag ber folk backa upp sina påståenden. Senaste exemplen är att jag bad Alpoxen backa upp sitt påstående genom att posta bevis samt att jag bad Snakeplissken backa upp att rotationen var normal. Alpoxen slutade svara och admins fick hoppa in och säga till pga Snakes konstiga sidospår. Att jag hävdar att det är tomma ord är endast för att ingen kan visa bevisen. Får någon lust att länka riktiga bevis kommer jag självklart inte hävda att det är tomma ord.
Om inte du heller kan presentera några bevis har ju inte du heller något annat än tomma ord, du förstår det va?
Om Demokraterna misslyckades med att presentera bevis där en stor del av processen handlade om att se ifall dom hade tillräckligt starka bevis för att vittnen ens skulle vara relevant så finns det ingen annan att skylla på än Demokraterna.
90% av vad jag gör i denna tråd är att jag ber folk backa upp sina påståenden. Senaste exemplen är att jag bad Alpoxen backa upp sitt påstående genom att posta bevis samt att jag bad Snakeplissken backa upp att rotationen var normal. Alpoxen slutade svara och admins fick hoppa in och säga till pga Snakes konstiga sidospår. Att jag hävdar att det är tomma ord är endast för att ingen kan visa bevisen. Får någon lust att länka riktiga bevis kommer jag självklart inte hävda att det är tomma ord.
Om inte du heller kan presentera några bevis har ju inte du heller något annat än tomma ord, du förstår det va?
Oklart varför du pratar om Alpoxen med mig. Tror du jag är Aploxen?
Vi tar det igen (andra gången nu, det brukar ju ta en sisådär 6-7 försök innan du kan svara, och sist slutade det ju med att ditt svar blev att du inte ville svara).
Så på ena sidan har vi GAO som är en opartisk myndighet som rapporterar till kongressen och granskar användningen av amerikanska skattemedel. De tycker Trump och Vita huset har brutit mot lagen. Men du tycker, trots detta och trots att två tjänstemän inom Vita huset avgick efter beslutet att spärra stödet, att anklagelserna är tomma ord och att vittnen inte ska kallas. Hur har du så bra insikt i anklagelserna och rättsfallet? Hur kan du påstå att det bara är tomma ord? Hur vet du så mycket? Backa upp dina påstående med något annat än dina tomma ord. Precis som du, så riktigt, nästan enbart ”bidrar” med i tråden att andra ska göra.
Återupprepa dig gärna som en Radio, desto fler gånger du säger nånting desto större chans är det att du kan övertala din hjärna att det är sant.