2019-12-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Är man inte biased i utredning om man har varit tillsammans med dottern till den som utreds? Framstår isf som att han säger att han absolut inte är biased samtidigt som han säger att han är det.

Just Steele har jag inte mycket till över för. Försvarar sig helt sonika med att han är helt olämplig att ens uttala sig i frågan.

Citat:
Helt klart en konstig grej. En liknande sak i rapporten q-följare hittat är att går du till hemsidan och läser rapporten https://www.justice.gov/storage/120919-examination.pdf skrolla längs ned, kopiera länken oig.justice.gov/hotline och klistra in det i ett textdokument och du får oiq.justice.qov/hotline

Det verkar vara Fujitsu-skrivare som används för att scanna dokumentet, men jag lyckades inte trivialt simulera en sådan skrivare för att se hur den skulle OCR:a dokumentet.

Antar dock att allting som har något med Q (bokstaven och fenomenet) att göra eldar på flocken.
Citera
2019-12-10, 22:03
Medlem
Behövs bara vara någonting som ibland avlägset kan tolkas som ett Q eller q.
Citera
2019-12-10, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #3662

Citat:
Dec 7 2019

Knowledge is power.
Think for yourself.
Trust yourself.
Do due diligence.
You awake, and thinking for yourself, is their greatest fear.
Sheep no more.
THE GREAT AWAKENING.
Q

The great awakening - startar den verkligen på måndag? Troligtvis gör den det när DOJ-IG rapporten presenteras. Utfrågning i senaten på onsdag...

Kanske på onsdag, USA tid?
Måndag var det inte.

Jag trodde att Q skulle skriva nånting måndag, tisdag. Men än så länge ingenting.
Citera
2019-12-11, 10:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Måndag var det inte.

Jag trodde att Q skulle skriva nånting måndag, tisdag. Men än så länge ingenting.

Det hela kommer att visa sig vara ett nytt luftslott, man skrek om hur Muellers rapport var en seger för Q då den skulle bevisa att Q var äkta osv men som vi alla vet så mynnade det ut till att det inte var ett bevis.
Citera
2019-12-11, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Måndag var det inte.

DOJ-IG report = Start.

Sedan följer utfrågning av IG Horowitz idag. Därefter följer fortsatt steg för steg, lugnt och metodiskt enl. utlagd plan...
Citera
2019-12-11, 10:28
Medlem
Fittahoras avatar
Jag har presenterat en alternativ teori och angett att det är min förhoppning, om att det i planen ingår att montera ner staten. OIG rapporten stärker min förhoppning att så är planen. Om den visar på något är det att dom korrupta skyddar dom korrupta. Trump har även gjort uttalanden i relation till OIG att FBI är systematiskt korrupt.
Citera
2019-12-11, 10:34
Medlem
Justitieminister William Barr: Politiskt spionage förekom mot Trump's kampanj 2016:

https://twitter.com/i/status/1204485127251869696

https://twitter.com/i/status/1204484250625544192
Citera
2019-12-11, 11:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
DOJ-IG report = Start.

Sedan följer utfrågning av IG Horowitz idag. Därefter följer fortsatt steg för steg, lugnt och metodiskt enl. utlagd plan...

Eller så leder det bokstavligen till absolut ingenting, det är inte första gången man har påstått att sådant här skall vara det ultimata beviset till att stormen har anlänt.
Citera
2019-12-11, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Eller så leder det bokstavligen till absolut ingenting, det är inte första gången man har påstått att sådant här skall vara det ultimata beviset till att stormen har anlänt.

Så kan det vara. Intressant hur narrativet börjar skifta över dock. Mindre impeachment och mera the storm is coming.. Här i tråden också verkar få vilja diskutera de nya Q-proof som kommit man väljer att istället försöka prata om något annat. Tidigare hoppades varje person som kom med ett q-proof på med personliga påhopp om att denna var idiot och hur långsökt proofet var osv. Kredd till Itazon dock. Ni andra får fortsätta vara rädda ett tag till
Citera
2019-12-11, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Jag har presenterat en alternativ teori och angett att det är min förhoppning, om att det i planen ingår att montera ner staten. OIG rapporten stärker min förhoppning att så är planen. Om den visar på något är det att dom korrupta skyddar dom korrupta. Trump har även gjort uttalanden i relation till OIG att FBI är systematiskt korrupt.
Montera ner staten, för att vilka ska ta över?
Citera
2019-12-11, 13:12
Medlem
Citat:
DOJ-IG report = Start.

Kanske, vi får se.
Citera
2019-12-11, 13:13
Medlem
Citat:
Ni andra får fortsätta vara rädda ett tag till
Njaa, snarare uttråkad.
Och faktiskt besviken på Q.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera