Citat:
Ursprungligen postat av
DanielDO
Nu har du ju iofs tittat på 30 sekunder av anklagelserna (enligt dig själv) och verkar utifrån detta otroligt insatt.
Nej du har fel, jag besvarade ett inlägg av Alpoxen som hänvisade till valfri halvminut av rättegången så skulle man vara övertygad. Bad Alpoxen presntera ett av bevisen därifrån men det skippade han att göra även denna gång, kanske du kan hjälpa honom? Ta inte saker ur sitt sammanhang är du gullig blir så missvisande.
Citat:
Ursprungligen postat av
DanielDO
https://svenska.yle.fi/artikel/2020/01/16/kongressens-vakthund-i-usa-vita-husets-beslut-att-frysa-militart-stod-till
”USA:s beslut att frysa det militära stödet till Ukraina bröt mot lagen, anser Government Accountability Office (GAO) i en rapport.”
”Enligt GAO, som ofta kallas “kongressens vakthund”, bröt Vita husets budgetavdelning mot lagen när de frös stödet till Ukraina.”
”GAO är en opartisk myndighet som rapporterar till kongressen och granskar användningen av amerikanska skattemedel.”
Att lämna in bidrag innan sista datumet samt utan att Ukraina kände att dom på något sätt blev pressade är inte olagligt enligt lagen, om GAO anser att lagen ska ändras får dom jobba för det tycker jag
Detta faktum ändrar dock inte det faktum att INGEN klarat av att posta bevisen kring varför Trump måste avgå. Istället lutar man sig mot tomma ord, precis som du gör här. Istället för att posta demokraternas bevis som dom enligt vissa har presenterat så presenterar du någon annans tomma ord utan att knyta dom till utredningen, surprise surprise.
Citat:
Ursprungligen postat av
DanielDO
Kan du inte länka de 30 sekunderna som gjorde dig så upplyst och kanske skicka dem till GAO också så de kan rätta till sitt misstag?
Alpoxen kanske kan hjälpa dig här som anser att 30 valfria sekunder av utfrågningen visar Trumps skyldighet, men han valde att inte backa upp det han sa här. Håller du med Alpoxen om att bevisen finns så kanske du kan posta dom istället? Eller du kanske är lite mer på min och SnakePlisssken´s sida och anser att man måste vara synsk för att veta vad för bevis demokraterna har?
Om du på fullaste allvar tror att det inte går att hitta 30 sekunder från utfrågningen som inte visar solklart att Trump är skyldig är du ju helt bakom flötet...