Citat:
Ursprungligen postat av
itazon
Men det är ju inte en tolkningsfråga. Skaffa ett PACER-konto och kolla själv. Screenshotta lite resultat som bevisar IndictmentAnon så kan vi börja ha en seriös diskussion. um, men det betyder ju inte att det är så.
Tillbaka till trådämnet. Vad tror vi om Q nuförtiden? Söp han / hon / dem / det bort USB-stickan med tripcoden på nyår, eller vad hände? (med referens till Qs tekniska kompetens kan Q nog använda en Yubi-key med en random-sträng med 512 tecken som bara de första 10 används av för att skapa sin trip-code, därav att det behövs en Yubi-key / USB-minne för att lagra den...)
Att det finns dem som vill att det ska vara så som bland annat IndictmentAnon påstår har jag inga problem med. Jag vill exempelvis att det ska vara fred på jorden så att vi kan syssla med lite intressantare saker som att bygga Dyson-spheres eller utforska universum.
Tillbaka till trådämnet, vad tror vi om Q? Varför denna tystnad? Bortsupen tripcode på nyårsafton?
Jag korrigerar mig själv, inlägget kom under en period då Flashback strulade, så kunde inte editera inlägget, ser ut att vara en mix av två inlägg jag försökte skriva. Detta är vad jag ville skriva:
Men det är ju inte en tolkningsfråga. Skaffa ett PACER-konto och kolla själv. Screenshotta lite resultat som bevisar IndictmentAnon så kan vi börja ha en seriös diskussion.
Att det finns dem som vill att det ska vara så som bland annat IndictmentAnon påstår har jag inga problem med. Jag vill exempelvis att det ska vara fred på jorden så att vi kan syssla med lite intressantare saker som att bygga Dyson-spheres eller utforska universum. Men det betyder ju tyvärr inte att det är så.
Tillbaka till trådämnet. Vad tror vi om Q nuförtiden? Söp han / hon / dem / det bort USB-stickan med tripcoden på nyår, eller vad hände? (med referens till Qs tekniska kompetens kan Q nog använda en Yubi-key med en random-sträng med 512 tecken som bara de första 10 används av för att skapa sin trip-code, därav att det behövs en Yubi-key / USB-minne för att lagra den...)