2020-01-15, 22:39
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Varför är källan tvivelaktig och varför har du bara skummat igenom den? Beror det på att du inte gillar vad där står? Fakta är dock fakta. Det finns inga 'alternativa fakta' Det beror naturligtvis på att du vill att dessa 'sealed indictments' kommer leda till massarresteringar av pedofiler och landsförrädare.

Att man vill att något ska vara sant är en nog så kraftfull drivkraft. Det kommer dock inte att hända och förr eller senare måste du öppna ögonen innan du tappar greppet helt och slutar som FittaHora
Vi tror olika om dessa sealed indictments och jag kommer inte ändra mig på den punkten.

Men du kan väl kommentera att 2019 var året med flest CEOs resignations:
https://www.cnbc.com/2019/11/06/ceo-departures-hit-a-new-high-in-october-on-pace-for-a-record-year.html

Q sade redan 2017 "watch CEO resignations". Källartrollet bara råkade gissa rätt?
Citera
2020-01-15, 23:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Vi tror olika om dessa sealed indictments och jag kommer inte ändra mig på den punkten.

Men du kan väl kommentera att 2019 var året med flest CEOs resignations:
https://www.cnbc.com/2019/11/06/ceo-departures-hit-a-new-high-in-october-on-pace-for-a-record-year.html

Q sade redan 2017 "watch CEO resignations". Källartrollet bara råkade gissa rätt?

Ptja, om man nu verkligen vill tyda det som att Q i december 2017 förutspådde en kommande uppgång i vd-avgångar så var ju inte det särskilt svårt med tanke på att 2017 var året med lägst antal vd-avgångar sedan de började mäta, och uppgången för helåret 2019 blev 12,9% vilket knappast låter som ett jordskred.

Men om du menar att Q förutspådde det - vad skulle det betyda menar du? Läste du källan och förklaringen till avgångarna?

Utöver vissa efterdyningar av meToo beskrivs det så här:
"That said, the majority of these departures were under unremarkable circumstances. Many CEOs retired from their positions after a long tenure, leaving the company in relatively good shape. Others left because their skills were in demand and they were offered new opportunities. Still more found the tremendous advances in technology and shifts in consumer behavior called for new leadership.”
Citera
2020-01-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen

Men det är ju inte en tolkningsfråga. Skaffa ett PACER-konto och kolla själv. Screenshotta lite resultat som bevisar IndictmentAnon så kan vi börja ha en seriös diskussion. um, men det betyder ju inte att det är så.

Tillbaka till trådämnet. Vad tror vi om Q nuförtiden? Söp han / hon / dem / det bort USB-stickan med tripcoden på nyår, eller vad hände? (med referens till Qs tekniska kompetens kan Q nog använda en Yubi-key med en random-sträng med 512 tecken som bara de första 10 används av för att skapa sin trip-code, därav att det behövs en Yubi-key / USB-minne för att lagra den...)

Att det finns dem som vill att det ska vara så som bland annat IndictmentAnon påstår har jag inga problem med. Jag vill exempelvis att det ska vara fred på jorden så att vi kan syssla med lite intressantare saker som att bygga Dyson-spheres eller utforska universum.

Tillbaka till trådämnet, vad tror vi om Q? Varför denna tystnad? Bortsupen tripcode på nyårsafton?
Citera
2020-01-16, 12:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
...Tillbaka till trådämnet, vad tror vi om Q? Varför denna tystnad? Bortsupen tripcode på nyårsafton?

Ryssarna hade nyårsledigt/ortodox jul till den 8 januari, sen var det helg 11-12 januari och ortodoxt nyår den 13 januari.

Det kan ju ha betydelse om Q sitter där..
Citera
2020-01-16, 13:26
Medlem
Citat:
Men det är ju inte en tolkningsfråga. Skaffa ett PACER-konto och kolla själv. Screenshotta lite resultat som bevisar IndictmentAnon så kan vi börja ha en seriös diskussion. um, men det betyder ju inte att det är så.

Tillbaka till trådämnet. Vad tror vi om Q nuförtiden? Söp han / hon / dem / det bort USB-stickan med tripcoden på nyår, eller vad hände? (med referens till Qs tekniska kompetens kan Q nog använda en Yubi-key med en random-sträng med 512 tecken som bara de första 10 används av för att skapa sin trip-code, därav att det behövs en Yubi-key / USB-minne för att lagra den...)

Att det finns dem som vill att det ska vara så som bland annat IndictmentAnon påstår har jag inga problem med. Jag vill exempelvis att det ska vara fred på jorden så att vi kan syssla med lite intressantare saker som att bygga Dyson-spheres eller utforska universum.

Tillbaka till trådämnet, vad tror vi om Q? Varför denna tystnad? Bortsupen tripcode på nyårsafton?

Jag korrigerar mig själv, inlägget kom under en period då Flashback strulade, så kunde inte editera inlägget, ser ut att vara en mix av två inlägg jag försökte skriva. Detta är vad jag ville skriva:

Men det är ju inte en tolkningsfråga. Skaffa ett PACER-konto och kolla själv. Screenshotta lite resultat som bevisar IndictmentAnon så kan vi börja ha en seriös diskussion.

Att det finns dem som vill att det ska vara så som bland annat IndictmentAnon påstår har jag inga problem med. Jag vill exempelvis att det ska vara fred på jorden så att vi kan syssla med lite intressantare saker som att bygga Dyson-spheres eller utforska universum. Men det betyder ju tyvärr inte att det är så.

Citera
2020-01-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ryssarna hade nyårsledigt/ortodox jul till den 8 januari, sen var det helg 11-12 januari och ortodoxt nyår den 13 januari.

Det kan ju ha betydelse om Q sitter där..

:-)

Jag tänker mig att Q snart borde dementera allt Lev Parnas säger och gör ganska omgående?
Citera
2020-01-17, 23:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
:-)

Jag tänker mig att Q snart borde dementera allt Lev Parnas säger och gör ganska omgående?

Bara om Q verkligen är en Trump lojalist, skulle det rent av vara så att Q är kopplad till Kina eller Ryssland så kan hela Iran grejen ha orsakat en problematik.
Citera
2020-01-19, 11:09
Medlem
Artikel från Daily Beast från den 10 juni 2013, alltså en sju år gammal artikel:

Citat:
Inside the ‘Q Group,’ the Directorate Hunting Down Edward Snowden

The top-secret ‘Q Group’ has been chasing Edward Snowden since he disappeared in May. Eli Lake on the intel community’s internal police—and why the agency is in ‘complete freakout mode.’
https://www.thedailybeast.com/inside-the-q-group-the-directorate-hunting-down-edward-snowden?ref=scroll

Edward Snowden, med koppling till CIA hade alltså kopierat hemlig information från NSA och därefter flytt utomlands och publicerat informationen via olika tidningar.

Det intressanta är att Q startade posta oktober 2017, och från post #144 kan man läsa:

Citat:
Nov 12 2017
.
What is No Such Agency - Q group?
Who has clearance to full picture?
.

Sedan från Q post #3691:

Citat:
Dec 15 2019

@Snowden
#HOMECOMING2020
Q

Vad har då hänt med Edward Snowden? Han gav ut en bok under hösten och åkte därefter runt på bokturne' och intervjuer, som han dessutom postade på sitt twitterkonto. Men från 5 januari i år är det stopp. Inget nytt från Snowden's twitterkonto.
Eventuellt beroende på "#HOMECOMING2020"?!!

https://twitter.com/Snowden
Senast redigerad av Q-follower 2020-01-19 kl. 11:30.
Citera
2020-01-19, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Vad har då hänt med Edward Snowden? Han gav ut en bok under hösten och åkte därefter runt på bokturne' och intervjuer, som han dessutom postade på sitt twitterkonto. Men från 5 januari i år är det stopp. Inget nytt från Snowden's twitterkonto.
Eventuellt beroende på "#HOMECOMING2020"?!!

https://twitter.com/Snowden
Kan Snowden vara Q?
Citera
2020-01-20, 08:55
Medlem
https://qmap.pub/read/3775
3775
Citat:
Q !!Hs1Jq13jV6 20 Jan 2020 - 5:24:46 AM
THE GREAT AWAKENING.
Q

https://qmap.pub/read/3776
3776 är en redrop av 572

Citat:
Q !UW.yye1fxo 21 Jan 2018 - 8:28:00 PM
THE SHOT HEARD AROUND THE WORLD.
THE GREAT AWAKENING.
A WEEK TO REMEMBER.
Q
Citera
2020-01-20, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Kan Snowden vara Q?
Nej!
Citera
2020-01-20, 10:10
Medlem
Q post #3775

Citat:
Jan 19 2020

THE GREAT AWAKENING.
Q

"A week to remember" - från Q post #3776.

Iom att riksrättsprocessen startar den här veckan, är det intressanta veckor som väntar. Beroende på utfallet av rättegången kan - The great awakening - minska om Trump blir fälld, eller fortsätta om Trump blir frikänd av senaten, där riksrättsprocessen äger rum..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in