2019-07-31, 15:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadMadMike
Du kan inte ens ange en källa? Visst .. jag hittade en källa, men Soros-fundade Poynter institute ligger bakom den föga trovärdiga "faktagranskarsidan" och intervjun med Herr Coco (och faktagranskarsidor bör man överlag vara väldigt skeptisk till då de 1) positionerar sig som auktoritet 2) uppmuntrar dig att sluta tänka 3) så gott som alltid visar sig ha en för djupa staten gynnande agenda).

Till och med Snopes (som alltid är så anti Trump de bara kan och som jag aldrig skulle citera annars) säger:

Källa: https://www.snopes.com/fact-check/trump-received-ellis-island-award-in-1986/

Vad vi vet kan snubben det klart "vänster"vridna Poynter Intsitute intervjuade ha blåljugit för att sänka det argumentet för att Trump inte är rasist då det är en stark bild, och de vill absolut inte att deras "möh rasist"-narrativ om Trump ska krackelera i allmänhetens ögon. Du kanske skulle ta och granska dina källor också innan du häver ur dig att allt pro Trump och pro Q är lögn? BOOM

Här är artikeln i NYT från 1986 om det: https://www.nytimes.com/1986/10/16/nyregion/80-named-as-recipients-of-ellis-island-awards.html

På memet stod inte att det var för att han inte var rasist som han fick det. Det stod att han fick "an award celebrating patriotism, tolerance, brotherhood and diversity."
Alltså är påståendet i memen ingen lögn.
Och kanske har man bidragit med någonting för patriotism, tolerans, brödraskap och mångfald om man får en utmärkelse som firar det?

Shillfaktorn ökar Snake. Varför blev du annars så arg för att jag postade ett inlägg om hur man kan identifiera shills och troll? Varför gör du annars, utan att ha läst det, allt för att direkt sänka det mig veterligen första utförliga blogginlägget om Q på svenska som har potential att rödpilla många svenskar om vi hjälps åt att sprida det? Varför tror du blint på Sorossponsrade Poynter Institute och deras intervju med Herr Coco?

Vad pratar du om?? Det är väl ingen som har hävdat att fotot inte skulle vara riktigt?
Om du nu inte menade att han fick pris för att vara icke-rasistisk så kan man ju undra varför memet inleds med "Trump is so racist..."

Kul att du bytte memet/fotot på bloggen om du nu verkligen fortfarande tycker det var rätt...
Här är det om någon vill se vad du la upp tidigare: https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fpics.me.me%2Ftrump-is-so-racist-that-ali-rosa-parks-and-trump-4979915.pn g&imgrefurl=https%3A%2F%2Fme.me%2Fi%2Ftrump-is-so-racist-that-ali-rosa-parks-and-trump-2841334&docid=jlOlbLREQUrfMM&tbnid=46N9kXc6aRiBEM% 3A&vet=10ahUKEwifkoeapt_jAhUBtYsKHYhoA7EQMwgrKAAwA A..i&w=500&h=539&client=safari&bih=1089&biw=1668&q =Trump%20is%20so%20racist...%20meme&ved=0ahUKEwifk oeapt_jAhUBtYsKHYhoA7EQMwgrKAAwAA&iact=mrc&uact=8

De var 87 stycken som fick priset samtidigt.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-07-31 kl. 16:11.
Citera
2019-07-31, 16:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
En cover-story alltså. Finns inte en chans att jag tror att Obama kände sig manad att välja ett Secret Service-codename efter någon random actionrulle från 89, en dålig sådan dessutom. Han vet att han är en förrädare mot USA, därför valde han namnet Renegade.

Jag tror du ochMadMadMike förtjänar varandra - ni kanske kunde skicka PM till varandra och hitta på mer trams att lägga upp på hans blogg?
Citera
2019-07-31, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tror du ochMadMadMike förtjänar varandra - ni kanske kunde skicka PM till varandra och hitta på mer trams att lägga upp på hans blogg?
Så vi ska inte lita på Q, men vi ska lita på dig, Sorosfundade Snopes, Sorosfundade Poynter, allt som ursäktar Clintons, men nagelfara allt som talar till Trumps eller Q:s fördel? Om vi inte gör det är det trams? Mhmmm ... Märkligt vad snabbt du hittar all den där infon också .. hmm .....
Citera
2019-07-31, 16:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så vi ska inte lita på Q, men vi ska lita på dig, Sorosfundade Snopes, Sorosfundade Poynter, allt som ursäktar Clintons, men nagelfara allt som talar till Trumps eller Q:s fördel? Om vi inte gör det är det trams? Mhmmm ... Märkligt vad snabbt du hittar all den där infon också .. hmm .....

Nej, du ska/borde läsa källorna och förklaringarna och ta till dig det som förklaras. Vad är det du ifrågasätter av det jag skrivit? Du har ju haft en hel uppsjö fel redan - visa vad du menar att jag/källorna har fel om.

Om du tycker Qs påståenden är troligare än de förklaringar och motbevis som lagts/läggs fram är det bara att förklara varför, och gärna visa vad som skulle vara fel med förklaringarna - det skulle vara en frisk fläkt i tråden som omväxling till alla upprepade ”Q-sanningar” helt utan belägg..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-07-31 kl. 17:02.
Citera
2019-07-31, 18:38
Medlem
Ni som kommit fram till att Q är på allvar och vill bidra till mänsklighetens befrielse uppmuntras att gå till qresearch på 8ch.net, där finns massor med människor och resurser som är fokuserade på att faktiskt göra någonting - och inte bara förvirras av ormars ljuva stämmor

8ch har ett lite knepigt interface, så det kan ta lite tid att sätta sig in i, men det är det väl värt!
Citera
2019-07-31, 22:47
Medlem
BushwickBills avatar
MoMa är i princip så deep state ett museum någonsin kan bli, en Rockefeller skapelse, som så mycket annat i 1900-talets USA förvisso. Jag ställer mig nekande till argumentet att en konstnär som hängt på MoMa inte kan räknas som extrem.
Citera
2019-07-31, 22:50
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ni som kommit fram till att Q är på allvar och vill bidra till mänsklighetens befrielse uppmuntras att gå till qresearch på 8ch.net, där finns massor med människor och resurser som är fokuserade på att faktiskt göra någonting - och inte bara förvirras av ormars ljuva stämmor

8ch har ett lite knepigt interface, så det kan ta lite tid att sätta sig in i, men det är det väl värt!

Jag är där dagligen för "Notables" då det är en lika god nyhetssammanfattning som någon annan. Omöjligt att hänga med efter Mueller och Epstein dock då det går i rasande fart, finns mig veterligen fortfarande ingen statistik men förutom 8ch är Q-aktiviteten på Twitter absurd.
Citera
2019-07-31, 23:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
MoMa är i princip så deep state ett museum någonsin kan bli, en Rockefeller skapelse, som så mycket annat i 1900-talets USA förvisso. Jag ställer mig nekande till argumentet att en konstnär som hängt på MoMa inte kan räknas som extrem.

Om det är Biljana Djurdjevic du syftar på så har hon förvisso ställts ut på ett flertal amerikanska museum, men mig veterligen har hon aldrig visats på MoMa..

Å andra sidan är argumentet att alla som visats på MoMa kan räknas som extrema minst sagt underligt - fast det är förstås beroende på hur du definierar ”extrem”...
Citera
2019-08-01, 05:02
Medlem
Tål att upprepas.

Citat:
Enligt rutin väljer man inte sitt eget Secret Service-kodnamn, men som president bör man väl kunna påverka det. I annat fall var det en väldans slump att han fick ett så passande namn.
I birtherfrågan har väl dom flesta accepterat att han föddes på Hawaii. Om kärnvapenmissiler till nordkorea är jag för dåligt insatt för att ha någon åsikt.
Vem tror du kämpade mot Deep State?

Och det har redan gåtts igenom VARFÖR han valde Renegade.
https://en.wikipedia.org/wiki/Renegades_(1989_film) favvo film.
+ han hade val som började med bokstaven R.

Sorry, men om nån är förrädaren så är det Trump med kompani.

Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Jag är där dagligen för "Notables" då det är en lika god nyhetssammanfattning som någon annan. Omöjligt att hänga med efter Mueller och Epstein dock då det går i rasande fart, finns mig veterligen fortfarande ingen statistik men förutom 8ch är Q-aktiviteten på Twitter absurd.
Twitter och Q?
Q har ju sina trogna följare med anhang
på twitter.

Vilket årtionde får vi en... allt är klart, deep state etc är nedmonterade?
Trump och Q vann, etc...?
Citera
2019-08-01, 07:52
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Tål att upprepas.

Vem tror du kämpade mot Deep State?

Och det har redan gåtts igenom VARFÖR han valde Renegade.
https://en.wikipedia.org/wiki/Renegades_(1989_film) favvo film.
+ han hade val som började med bokstaven R.
Tåls att repeteras: En cover story med syftet att dölja det riktiga motivet. Men jag förstår att du är så pass lättlurad att du tror att han väljer ett Secret Service-codename baserat på någon dålig actionfilm från 80 talet.

Citat:
Sorry, men om nån är förrädaren så är det Trump med kompani.
Ja för du är väl kommunist och har Stalin, Mao och Kim Jong som förebilder.

Citat:
Twitter och Q?
Q har ju sina trogna följare med anhang
på twitter.
Snarare Trump-haters som är bots. Vem spenderar hela dagarna med att vara först med att skriva hatinlägg? Inte människa utan betalning iaf.

Citat:
Vilket årtionde får vi en... allt är klart, deep state etc är nedmonterade?
Trump och Q vann, etc...?
Förhoppningsvis innan 2024 iaf.
Senast redigerad av Pressombudsmannen 2019-08-01 kl. 07:54.
Citera
2019-08-01, 10:05
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Jag skulle snarare tro att Trump håller tillbaka deklarationen för att demokraterna ska vilja få fram en lag som tvingar alla som arbetar inom politiken att göra sina deklarationer offentliga. På så vis kommer många av demokraterna (och vissa republikaner) att gräva sin egen grav. Det här mönstret har vi sett förut. Typisk Trump taktik. Vad de anklagar Trump för är de själva skyldiga till.

Ännu en profetia som går i uppfyllelse. På grund av Trumps trollande har han fått demokraterna att få fram en lag som tvingar alla presidentkandidater att deklarera sina inkomster. Men jag har väl bara tur när mina galna teorier går i uppfyllelse hela tiden.

https://sacramento.cbslocal.com/2019/07/30/presidential-tax-return-law/

"The bill, known as the Presidential Tax Transparency and Accountability Act, requires all Presidential and Gubernatorial candidates in the state to disclose their returns at least 98 days before an election."
Citera
2019-08-01, 10:13
Medlem
Citat:
Joe DiGenova: John Durham’s Investigation Is Moving at ‘Lightning Speed’ — He Is Focused on Very Large Criminal Conspiracy (VIDEO)

https://www.thegatewaypundit.com/2019/07/joe-digenova-john-durhams-investigation-is-moving-at-lightning-speed-he-is-focused-on-very-large-cri minal-conspiracy-video/

Citat:
Former US Attorney Joe DiGenova and his wife and attorney Victoria Toensing joined Lou Dobbs on Wednesday to discuss the ongoing investigation by US Attorney John Durham on the origins of the Russian witch hunt and spying on the Trump campaign.

Rysslandsutredningen är avslutad. DNC stämning mot Trump's kampanj är avfärdad. Det är märkligt att DNC misslyckas med allt dem företar sig. Det är ungefär som här på forumet då, shillsen försöker debunka Q, det misslyckas varje gång. Ändå fortsätter dem med en enda lång rad av misslyckanden, märkligt..

Det som däremot fortskrider i normal takt är Barr/Durham's utredning gällande deep state aktörer, som startade/initierade 'Russian hoax', med tillhörande spionage på Trump's kampanj...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in