Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-09, 13:48
  #1
Medlem
Vargfars avatar
Viktor Sjölund det har varit tyst om denne talangfule musiker ett tag nu. Vad gör han nuförtiden har han lagt ner musikkarriären? Någon som vet om han har något nytt projekt på gång? Feroxskivan som Viktor släppte för några år sedan nu var riktigt bra För att inte tala om det numera nästan legendariska svensk ungdom projektet.
__________________
Senast redigerad av Vargfar 2017-09-09 kl. 13:50.
Citera
2017-09-11, 01:00
  #2
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargfar
Viktor Sjölund det har varit tyst om denne talangfule musiker ett tag nu. Vad gör han nuförtiden har han lagt ner musikkarriären? Någon som vet om han har något nytt projekt på gång? Feroxskivan som Viktor släppte för några år sedan nu var riktigt bra För att inte tala om det numera nästan legendariska svensk ungdom projektet.
jag skulle tippa att hela den generationen är lika slut som R. Westerlund & Info14, ett sorgligt kollektivt avhopp
Citera
2017-09-12, 15:09
  #3
Medlem
Vargfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
jag skulle tippa att hela den generationen är lika slut som R. Westerlund & Info14, ett sorgligt kollektivt avhopp
Okej.
__________________
Senast redigerad av Vargfar 2017-09-12 kl. 15:14.
Citera
2018-11-18, 01:25
  #4
Medlem
lillapaddingtons avatar
Jag får väl väcka liv i denna tråd igen. Har man hört något från Viktor Sjölund på senaste?

Kollade igenom gamla klipp och hittade detta, https://www.youtube.com/watch?v=tVp3iihnZ7A. Får både rysningar och tårar.
Citera
2018-11-19, 04:12
  #5
Medlem
Han gick någon längre utbildning på något år eller mer, för att han ville jobba på dagis (varför en vuxen man nu vill jobba på dagis?), så jag antar att han jobbar på dagis?

Han var ju en väldigt talangfull musiker, och jag fattar inte att han inte gör fler skivor i stil med Ferox-skivan?

Har det hänt några fler kukviktor-incidenter på senare år?

Stackarn var så oförsiktig, så han satt på något sexforum omkring för 10 år sedan (eller kanske runt 2010?), och någon tjejkommunist kände igenom honom, och bad honom att skicka bild på sig när han runkade sin snopp haha. Någon som minns den bilden (och det weirdo blicken/ansiktsuttrycket han hade på fotot. Priceless) när den florerade? Sjukt kul . Men han får ju fan skylla sig själv när man som offentlig person sitter och skickar runkbilder med ansikte och allt. Jag vill minnas att kuken hade samma form som en erigerad hundpenis, dvs mindre upptill än nedtill (och dessutom storleksmässigt i minsta laget) hahaha

Jisses, den nationella rörelsen alltså
__________________
Senast redigerad av Against-modernity 2018-11-19 kl. 04:42.
Citera
2018-11-19, 18:32
  #6
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Jag får väl väcka liv i denna tråd igen. Har man hört något från Viktor Sjölund på senaste?

Kollade igenom gamla klipp och hittade detta, https://www.youtube.com/watch?v=tVp3iihnZ7A. Får både rysningar och tårar.

Tyckte jag såg något klipp där han var trubadur för någon nationell träff av något slag nu för någon månad sedan. Hoppas han släpper nytt snart! Riktigt fina låtar han producerat.
Citera
2018-11-19, 23:48
  #7
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Tyckte jag såg något klipp där han var trubadur för någon nationell träff av något slag nu för någon månad sedan. Hoppas han släpper nytt snart! Riktigt fina låtar han producerat.
Det får man verkligen hoppats, en sk ’comeback’ hade varit något. Håller tummarna för det!
Citera
2018-11-20, 06:23
  #8
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Det får man verkligen hoppats, en sk ’comeback’ hade varit något. Håller tummarna för det!

Jag har en känsla utav att man kommer få se honom spela i Det Fria Sveriges lokal. En utomhuskonsert till sommaren lär inte vara en högoddsare
Citera
2018-12-12, 01:39
  #9
Medlem
Finns det ingen som vet var bilden finns upplagd och kan länka till kukbilden?
Citera
2021-01-08, 16:59
  #10
Medlem
ronnebyfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Against-modernity
Finns det ingen som vet var bilden finns upplagd och kan länka till kukbilden?
Här har du: http://web.archive.org/web/200808181...-springpojken/
Citera
2021-01-09, 04:04
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronnebyfredde
Här har du: http://web.archive.org/web/200808181...-springpojken/

Tack. Sjukt kul bild

(Bilden återfinnes i slutet av artikeln)
Citera
2022-03-09, 20:13
  #12
Medlem
Kjellvmords avatar
Jag är också nyfiken på vad han gör idag. Ny musik? Nya nakenbilder?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback