Citat:
Ursprungligen postat av
okok1
2021, juli 5:
2022, mars 15:
Runt 9 månader och man har kommit till 30%. Inte mycket intresse verkar det som.👽👽👽
Vart får Dan, Magnus o Björn sina löner ifrån? Om man bara samlat in 190 000 på 9 månader? Lever de på medlemsavgifter, podcast o sälja böcker? Vad kan dom ta ut i lön? Borde väl vara minst i.a.f 25 000 var innan skatt o alla pensionsavgifter. Medlemsavgifter? Är folk så dumma att de går o betalar 100 kr i månaden, så går det kanske runt om det finns runt 2 000 betalande medlemmar. Säg det dubbla då medlemmarna betalar för Radio Svegot också!
Kan någon säga vad som är meningsfullt med att vara medlem? Någon här som kanske är medlem o kan berätta? Tillgång till en exklusiv chatt där man kan diskutera Försäkringskassan, kolloidalt silver o 5G-strålning? Eller är den exklusiva delen Radio Svegot med deras prat så bra? En o annan grillfest med tal av Magnus, i Svenskarnas Hus kanske? Bjuds det på korv då? Eller säljes den? Kanske färdigrulllade korvar så sparar man in på grillkol o köpa tillbaka ytterligare en bit av Sverige?
Säg mig, ska jag offra min söndagsstek o bli medlem så vi tar över Sverige igen?