2022-03-15, 20:04
  #6973
Medlem
Plutonium-239s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
2021, juli 5:


2022, mars 15:


Runt 9 månader och man har kommit till 30%. Inte mycket intresse verkar det som.👽👽👽
Vart får Dan, Magnus o Björn sina löner ifrån? Om man bara samlat in 190 000 på 9 månader? Lever de på medlemsavgifter, podcast o sälja böcker? Vad kan dom ta ut i lön? Borde väl vara minst i.a.f 25 000 var innan skatt o alla pensionsavgifter. Medlemsavgifter? Är folk så dumma att de går o betalar 100 kr i månaden, så går det kanske runt om det finns runt 2 000 betalande medlemmar. Säg det dubbla då medlemmarna betalar för Radio Svegot också!

Kan någon säga vad som är meningsfullt med att vara medlem? Någon här som kanske är medlem o kan berätta? Tillgång till en exklusiv chatt där man kan diskutera Försäkringskassan, kolloidalt silver o 5G-strålning? Eller är den exklusiva delen Radio Svegot med deras prat så bra? En o annan grillfest med tal av Magnus, i Svenskarnas Hus kanske? Bjuds det på korv då? Eller säljes den? Kanske färdigrulllade korvar så sparar man in på grillkol o köpa tillbaka ytterligare en bit av Sverige?

Säg mig, ska jag offra min söndagsstek o bli medlem så vi tar över Sverige igen?
__________________
Senast redigerad av Plutonium-239 2022-03-15 kl. 20:17.
Citera
2022-03-16, 13:02
  #6974
Medlem
Nationella rörelsen drar till sig slöddret att bygga en "rörelse" på.

"Värmlandsfascisten Fredr*k Wall*n väntar rättegång för att vid flera tillfällen köpt sex på en thaimassagesalong i Karlstad. Han kommer också åtalas för bruk och innehav av amfetamin och har flera tidigare knarkdomar bakom sig. Fredrik är medlem i Det fria Sverige (DFS) och är involverad i arbetet/agerar modell för den fascistiska webbshoppen Asgard."

https://antifa.se/2022/03/14/afa-research-fredrik-wallin-knarkande-torsk-i-det-fria-sverige/

*=i
__________________
Senast redigerad av Xfront 2022-03-16 kl. 13:04.
Citera
2022-03-16, 18:17
  #6975
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Nationella rörelsen drar till sig slöddret att bygga en "rörelse" på.

"Värmlandsfascisten Fredr*k Wall*n väntar rättegång för att vid flera tillfällen köpt sex på en thaimassagesalong i Karlstad. Han kommer också åtalas för bruk och innehav av amfetamin och har flera tidigare knarkdomar bakom sig. Fredrik är medlem i Det fria Sverige (DFS) och är involverad i arbetet/agerar modell för den fascistiska webbshoppen Asgard."

https://antifa.se/2022/03/14/afa-research-fredrik-wallin-knarkande-torsk-i-det-fria-sverige/

*=i

Vilken hög moral. Och vilket jävla stolpskott. Man måste vara bra korkad om man betalar extra för sex på en thaisalong också bortsett från den moraliska biten.
Citera
2022-03-17, 08:59
  #6976
Medlem
Offerviljas avatar
I natt drömde jag om tioårsfesten för poddandet som ska hållas i Svenskarnas hus i helgen. Det var massor av människor från Flashback där. Det var en trevlig och glad stämning. En av de som jag beundrar allra mest här på forumet, och som i verkligheten nog tyvärr aldrig skulle besöka det där evenemanget, ville att han och jag skulle gå ut en stund. När vi kom ut hade Svenskarnas hus förvandlats till lägenhetshuset som jag växte upp i, och från vårt köksfönster stod Nordiska motståndsrörelsens Tobias Lindberg och tittade ner på oss. Där ute berättade flashbackaren för mig att ingen tyckte om mig och att jag inte var välkommen i Det fria Sverige något mer. Då blev jag jätteledsen och började gråta, men flashbackaren var helt kall och brydde sig inte om det. Sedan vaknade jag. Det är hela tiden väldigt mycket drömmar om DFS, NMR och olika Flashback-skribenter.

En tråkig sak med Dan Eriksson och Magnus Söderman är deras hat till Flashback. Själv tycker jag att det är här som de bästa och mest intressanta nationalisterna finns. Jag förstår inte heller vad de tror att de ska tjäna på att hela tiden hålla på och prata illa om Flashback. Ingen annanstans i hela världen än här finns det väl så många människor som skulle kunna vara intresserade av DFS. Jag berusade upp mig själv igår jag med och blev vansinnigt intresserad av allting som är ryskt här i världen.

Har ni några tankar om tioårsfesten? Vilket är ert bästa och sämsta minne från deras tio år av poddande?

https://www.svegot.se/2022/03/16/infor-vart-tioarsfirande/
__________________
Senast redigerad av Offervilja 2022-03-17 kl. 09:05.
Citera
2022-03-17, 15:14
  #6977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
I natt drömde jag om tioårsfesten för poddandet som ska hållas i Svenskarnas hus i helgen. Det var massor av människor från Flashback där. Det var en trevlig och glad stämning. En av de som jag beundrar allra mest här på forumet, och som i verkligheten nog tyvärr aldrig skulle besöka det där evenemanget, ville att han och jag skulle gå ut en stund. När vi kom ut hade Svenskarnas hus förvandlats till lägenhetshuset som jag växte upp i, och från vårt köksfönster stod Nordiska motståndsrörelsens Tobias Lindberg och tittade ner på oss. Där ute berättade flashbackaren för mig att ingen tyckte om mig och att jag inte var välkommen i Det fria Sverige något mer. Då blev jag jätteledsen och började gråta, men flashbackaren var helt kall och brydde sig inte om det. Sedan vaknade jag. Det är hela tiden väldigt mycket drömmar om DFS, NMR och olika Flashback-skribenter.

En tråkig sak med Dan Eriksson och Magnus Söderman är deras hat till Flashback. Själv tycker jag att det är här som de bästa och mest intressanta nationalisterna finns. Jag förstår inte heller vad de tror att de ska tjäna på att hela tiden hålla på och prata illa om Flashback. Ingen annanstans i hela världen än här finns det väl så många människor som skulle kunna vara intresserade av DFS. Jag berusade upp mig själv igår jag med och blev vansinnigt intresserad av allting som är ryskt här i världen.

Har ni några tankar om tioårsfesten? Vilket är ert bästa och sämsta minne från deras tio år av poddande?

https://www.svegot.se/2022/03/16/infor-vart-tioarsfirande/
Vi kommer bjudas på levande musik av trubaduren Älvskald, och gamla och nuvarande medarbetare
Gamla musikaliska medarbetare så som Kiwi? Undrar vad det blir till middag... falukorv kanske?

Mitt bästa minne är från när det i början var jättegod stämning mellan Dan, Magnus, Ingrid och Conrad. Det fick mig att må bra.

Jag hoppas att åtminstone Ingrid är med via länk och säger hej till sina gamla vänner och beundrare. Ingrid och Jonas de Geer tillsammans... vågar man hoppas? Jag tror det.
Citera
2022-03-19, 16:49
  #6978
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Vi kommer bjudas på levande musik av trubaduren Älvskald, och gamla och nuvarande medarbetare
Gamla musikaliska medarbetare så som Kiwi? Undrar vad det blir till middag... falukorv kanske?

Mitt bästa minne är från när det i början var jättegod stämning mellan Dan, Magnus, Ingrid och Conrad. Det fick mig att må bra.

Jag hoppas att åtminstone Ingrid är med via länk och säger hej till sina gamla vänner och beundrare. Ingrid och Jonas de Geer tillsammans... vågar man hoppas? Jag tror det.
Nu är det snart dags förstår du, experten10. De jäklarna som vill delta på tioårsfirandet har nu fått kommit in i Svenskarnas hus om de vill. Klockan 18:00 blir det mat. Vad tror du och ni andra att de kommer att äta för någonting? Senare ikväll blir det ett akustiskt liveframträdande med den intressanta Älvskalds Älvis. Jag har väldigt splittrade åsikter om det här evenemanget. Radio Framåt/Motgift/Radio Svegot har genom åren både varit bäst och sämst. En av mina starkaste upplevelser i livet är när jag var på min första spelning med Manic Street Preachers. De inledde med låten Motorcycle Emptiness. Älvis är ingen James Dean Bradfield, men jag tycker att han är halvtuff och halvduktig. Jag skulle tycka att det vore trevligt att få se honom live någon gång. Hoppas att alla de DFS:are som är snälla och bra får en fin kväll!

Bilder från Eva-Marie Olssons resa till Svenskarnas hus:

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1504787079028424705?cxt=HHwWgoCywYX4ieIpAAAA

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1504911235598401551?cxt=HHwWnoCyhfSywuIpAAAA

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1505144849175138307?cxt=HHwWhsC-6YDRrOMpAAAA
__________________
Senast redigerad av Offervilja 2022-03-19 kl. 16:59.
Citera
2022-03-19, 20:22
  #6979
Medlem
Plutonium-239s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nu är det snart dags förstår du, experten10. De jäklarna som vill delta på tioårsfirandet har nu fått kommit in i Svenskarnas hus om de vill. Klockan 18:00 blir det mat. Vad tror du och ni andra att de kommer att äta för någonting? Senare ikväll blir det ett akustiskt liveframträdande med den intressanta Älvskalds Älvis. Jag har väldigt splittrade åsikter om det här evenemanget. Radio Framåt/Motgift/Radio Svegot har genom åren både varit bäst och sämst. En av mina starkaste upplevelser i livet är när jag var på min första spelning med Manic Street Preachers. De inledde med låten Motorcycle Emptiness. Älvis är ingen James Dean Bradfield, men jag tycker att han är halvtuff och halvduktig. Jag skulle tycka att det vore trevligt att få se honom live någon gång. Hoppas att alla de DFS:are som är snälla och bra får en fin kväll!

Bilder från Eva-Marie Olssons resa till Svenskarnas hus:

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1504787079028424705?cxt=HHwWgoCywYX4ieIpAAAA

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1504911235598401551?cxt=HHwWnoCyhfSywuIpAAAA

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1505144849175138307?cxt=HHwWhsC-6YDRrOMpAAAA
Rullad korv?
Citera
2022-03-19, 21:06
  #6980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plutonium-239
Rullad korv?

Rullad korv blir vickning antar jag. Rullaren kommer att gå varm!
Citera
2022-03-19, 22:07
  #6981
Medlem
27 mars. Bastu med Nakenyoga i Hultsfred. Det lär bli en succé även om bastun är förenad med en kostnad.

Hultsfred Hultsfred
Välkomna att anmäla er till en naturskön familjedag med bastu och grillning. Medtag det ni vill ha på grillen. Bastun är förenad med en kostnad,…

OSA Nu Gratis – 100.00kr
Citera
2022-03-20, 08:03
  #6982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

Bilder från Eva-Marie Olssons resa till Svenskarnas hus:

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1504787079028424705?cxt=HHwWgoCywYX4ieIpAAAA

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1504911235598401551?cxt=HHwWnoCyhfSywuIpAAAA

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1505144849175138307?cxt=HHwWhsC-6YDRrOMpAAAA


Från vilket muppboende har Eva-Marie Olsson rymt ifrån?
Citera
2022-03-20, 09:30
  #6983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Från vilket muppboende har Eva-Marie Olsson rymt ifrån?

Hahaha, du måste ha ett värdelöst liv för att bry dig om vad en random pensionär gör på sin fritid.
Citera
2022-03-20, 16:40
  #6984
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Från vilket muppboende har Eva-Marie Olsson rymt ifrån?
Nu är ju inte Eva-Marie Olsson på något vis en mupp som bor på ett boende för muppar, men om hon hade bott på ett sådant boende och rymt därifrån och direkt efter det åkt till Svenskarnas hus i Älgarås så hade det varit ganska höga tuffhetsbetyg på det beteendet. När Dan Eriksson och Magnus Söderman slutade upp med att låtsas vara kontrajihadister och blev rasnationalister igen så lämnade inte Eva-Marie den här föreningen, vilket nästan alla andra gamlingar gjorde. Samtliga SD Thailand-knullgubbar som tidigare var medlemmar lyssnar väl idag på Ingrid & Maria och sitter i deras chatt och är livrädda för de oerhört läskiga musläjmerna.

Mer Road Trip-mys från den fantastiska etnonationalisten Eva-Marie Olsson:

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1505482255950614529?cxt=HHwWgsC4mdWIxuQpAAAA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in