2022-03-05, 00:49
Medlem
seskaros avatar
Är tjackpundaren och torsken Fr...ik Wa..in fortfarande med i DFS? Pundandet och supandet var förstås okej men passerades gränsen med prostituerade från Thailand?

https://twitter.com/researchgarm/status/1496434372395913219?s=20&t=Cg7RR2D5YRsfkoc-xk2fpA

Citat:
Traditionen är det kulturella och sociala arv som lämnas vidare från en generation till nästa. [...] Traditioner betecknar även vardagliga normer och gamla sedvänjor som återupprepas i samhället. Dessa värderingar förs vidare genom släktleden och samhällsskikten. Traditionell moral, till exempel, handlar om att bygga värn mot sådant som bryter ned familjeband och relationer som i sin tur får djupgående negativa konsekvenser för samhället.

Horor, tjack och bola
Citera
2022-03-05, 11:22
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seskaro
Är tjackpundaren och torsken Fr...ik Wa..in fortfarande med i DFS? Pundandet och supandet var förstås okej men passerades gränsen med prostituerade från Thailand?

https://twitter.com/researchgarm/status/1496434372395913219?s=20&t=Cg7RR2D5YRsfkoc-xk2fpA

Horor, tjack och bola

Wtf, horor & bola är väl ok men tjack kan ju förstås kvitta, bättre att byta ut det mot högkvalitativt ladd liksom.

Känner inte Fredde personligen men det finns en annan filur som startar upp DFS på västkusten som Älgarås gubbarna, enligt uppgift, bör se upp med. Dömd för dråp (med tvivelaktigt motiv), psykiskt labil & politisk bakåtsträvare. Dessutom arbetslös, oansvarig familjefar & skuldsatt utan fast adress. Det om ngt är väl en typ som faller inom ramen för "djupgående negativa konsekvenser för samhället."

Har en känsla om att DFS medlemmarna på västkusten kommer bli överrösta med swish förfrågningar. Den nya führern måste ju äta & bo som en ledare bör. Hahaha

Synd bara att sådana typer ska få dra ner ett annars väldigt bra initiativ. Mina syrianska bröder i telge-ligan berömde DFS då den från första början hade samma upplägg som de kristna syrianerna i Telge (eller Södertälje för er som inte fattar). Med vad hände sen? Varför blev det ett fucking totalstopp? Varför köps inga verksamheter upp i Älgarås? Varför infiltreras inte övriga föreningar? Varför inte tona ner sin vikinglek & satsa på förtroendegivande saker? Varför låta vem som helst smutsa ner föreningens namn?

DFS kommer sakta försvinna, precis som NMR & det roliga är att dom inte förstår vad det var som dom gjorde fel.
Citera
2022-03-05, 14:07
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det fria Sverige är för öppen svenskhet tolkar jag det som
https://www.youtube.com/watch?v=zpJCQf_3qaw
En somalier kan bli svenskt enligt Söderman, men det tar bara längre tid.

AFS är alltså radikalare än DFS om man ska nagelfara orden bokstavstroget
Han talar om när somalier blivit uppblandade i "den genetiska röran" och när spåren av en somalier försvunnit så kan denne betraktas som svensk. Som ett exempel kan tas den brittiske kocken Jamie Oliver som har afrikanskt blod i sig. Han betraktas som Britt fast han egentligen inte är helt brittisk. Har således inget med öppen svenskhet att göra.
Citera
2022-03-05, 15:04
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Som Reinfelts förfader som redan han är nästan helt utblandad men ändå kallades svart

Du kan aldrig 'starta från subsahrisk' hel-svart och sluta som helvit tror jag
https://www.express.co.uk/celebrity-news/123819/Out-of-Essex-Jamie-is-NOT-out-of-Africa
Dessutom så ska man antagligen varit svart både på fader och mödernet för att det ska ha haft utseendemässig effekt före en själv
Som jag tolkar Magnus så menar han hur någon kan betraktas, inte om någon faktiskt är svensk. Även om en adopterad Indier som formats av svenska föräldrar kan delvis betraktas som svensk i sitt beteende så är han såklart inte svensk i någon egentlig mening, utan fortfarande Indier. Återigen. Du har fått detta helt om bakfoten, öppen svenskhet har inget med detta att göra.
Citera
2022-03-05, 15:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Som jag tolkar Magnus så menar han hur någon kan betraktas, inte om någon faktiskt är svensk. Även om en adopterad Indier som formats av svenska föräldrar kan delvis betraktas som svensk i sitt beteende så är han såklart inte svensk i någon egentlig mening, utan fortfarande Indier. Återigen. Du har fått detta helt om bakfoten, öppen svenskhet har inget med detta att göra.
Jag tar ju tillbaka det då det mest var tänkt som en provokation i tråden.

Jag håller med om att man enbart avser utseendet och inte DNA-testa svenskhet som Svenskarnas Parti däremot sade sig ville göra som du säkert minns, tittar du på Jamie Olivers gener så är dom antagligen mindre brittiska än många andra trots generationer av inhemsk-het har han gjort ett kognitions-test?.
Citera
2022-03-05, 16:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Jag tar ju tillbaka det då det mest var tänkt som en provokation i tråden.

Jag håller med om att man enbart avser utseendet och inte DNA-testa svenskhet som Svenskarnas Parti däremot sade sig ville göra som du säkert minns, tittar du på Jamie Olivers gener så är dom antagligen mindre brittiska än många andra trots generationer av inhemsk-het har han gjort ett kognitions-test?.
Öppen genetisk svenskhet
Citera
2022-03-05, 19:11
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Det finns en offentlig grupp i Töreboda som heter Töreboda Samtal (Facebook). Där gör den fete gratisdrängen Josef Williams nu reklam för deras insamling till Ukraina. Jag tycker ni ska gå in där och skriva vad de feta herrarna håller på med. Vilka bedragare de är. En gjorde det men blev blockad.

Dom här fotona där Magnus står på yogamattan i källaren och kör övningar (denna gång i kalsonger) är det Josef Williams som fotar Magnus?

Verkar vara ett fint radarpar annars, nästan samma frisyr, skägg, glasögon och mage.
Citera
2022-03-05, 21:12
Medlem
Offerviljas avatar
Ordförande Dan Eriksson är Sveriges svar på Shane MacGowan som sitter och dricker ren gin om kvällarna:
Citat:
Det har varit en sjukt intensiv vecka där jag fått lägga massa annat åt sidan för att vi skulle kunna ro vad som för några dagar sedan kändes omöjligt i hamn. Nu tar jag helg och varvar ned med ett stort glas gin (med is, inget annat).

Skål och trevlig helg!
https://twitter.com/erikssondan/status/1499866807221563395?cxt=HHwWhsC57cO6zNApAAAA

Vill tillägna Dan Eriksson en fin låt. Han får dela på den med Martin Saxlind som kommer in här på forumet och svarar på inlägg. Min mamma är blond, vacker och konstnär, men jag är bara dålig och sämst. Från och med nu ska jag inte ha en enda egen åsikt om någonting, utan bara följa vad mina hjältar i Det fria Sverige och Nordiska motståndsrörelsen säger. De är så jävla fina, intelligenta och underbara allihopa!

The Tiger Lillies - Gin
Citera
2022-03-08, 21:22
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ordförande Dan Eriksson är Sveriges svar på Shane MacGowan som sitter och dricker ren gin om kvällarna:

https://twitter.com/erikssondan/status/1499866807221563395?cxt=HHwWhsC57cO6zNApAAAA

Vill tillägna Dan Eriksson en fin låt. Han får dela på den med Martin Saxlind som kommer in här på forumet och svarar på inlägg. Min mamma är blond, vacker och konstnär, men jag är bara dålig och sämst. Från och med nu ska jag inte ha en enda egen åsikt om någonting, utan bara följa vad mina hjältar i Det fria Sverige och Nordiska motståndsrörelsen säger. De är så jävla fina, intelligenta och underbara allihopa!

The Tiger Lillies - Gin

Hello, Barbie. 💗 Vad tycker du om DFS nyetablering på västkusten? Du verkar ju veta det mesta. Är det inte lämpligare att vända den egna skutan rätt innan man låter en ekonomiskt skuldsatt & opportunistisk dråpare starta undergrupper?

Varför inte etablera ngt närmare sthlm istället? Eller har ny ledare för DFS Västkust bränt sina broar där? Enligt PM så har han det. Hur tycker du att DFS ska vara, en öppen förening för ALLA nationalister eller ska DFS vara mer som en toppstyrd organisation för olika nazzar?

Ska DFS rikta sig mot utåt mot vanliga människor eller ska förening endast vara öppen för redan övertygade nationalists?

Hur ser det ut på tjejfronten för ny ledare på västkust? Har hört att han haft eller har en relation med en av Älgarås gubbarnas fd tjejer. Är det verkligen ok? DFS liknar mer & mer en swingersklubb.
Citera
2022-03-10, 14:34
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Hello, Barbie. 💗 Vad tycker du om DFS nyetablering på västkusten? Du verkar ju veta det mesta. Är det inte lämpligare att vända den egna skutan rätt innan man låter en ekonomiskt skuldsatt & opportunistisk dråpare starta undergrupper?

Varför inte etablera ngt närmare sthlm istället? Eller har ny ledare för DFS Västkust bränt sina broar där? Enligt PM så har han det. Hur tycker du att DFS ska vara, en öppen förening för ALLA nationalister eller ska DFS vara mer som en toppstyrd organisation för olika nazzar?

Ska DFS rikta sig mot utåt mot vanliga människor eller ska förening endast vara öppen för redan övertygade nationalists?

Hur ser det ut på tjejfronten för ny ledare på västkust? Har hört att han haft eller har en relation med en av Älgarås gubbarnas fd tjejer. Är det verkligen ok? DFS liknar mer & mer en swingersklubb.
Jag tycker att kraven för att få bli en vanlig medlem i Det fria Sverige inte ska vara särskilt höga, men att de som har någon sorts ledande position i föreningen måste vara bra människor som förstår hur världen fungerar. Frändebögarna, Sionistqvistarna och Kiwi-töntarna får aldrig någonsin tillåtas att leda oss fin-nationalister igen. Jag donerade inte massvis av pengar till den "nationella rörelsen" för att en ynklig och efterbliven liten pojkgubbe och en judeälskande tant med stora och plufsiga kinder skulle vara ledare över mig, utan för att jag trodde att Dan Eriksson, Magnus Söderman och Jonas De Geer var rejäla karlar med likadana hjärnor som min älskade farfar. Magin dog den dagen då de sålde sig.

Det andra du skriver om har jag ingen åsikt om eller koll på.
Citera
2022-03-10, 18:04
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag tycker att kraven för att få bli en vanlig medlem i Det fria Sverige inte ska vara särskilt höga, men att de som har någon sorts ledande position i föreningen måste vara bra människor som förstår hur världen fungerar. Frändebögarna, Sionistqvistarna och Kiwi-töntarna får aldrig någonsin tillåtas att leda oss fin-nationalister igen. Jag donerade inte massvis av pengar till den "nationella rörelsen" för att en ynklig och efterbliven liten pojkgubbe och en judeälskande tant med stora och plufsiga kinder skulle vara ledare över mig, utan för att jag trodde att Dan Eriksson, Magnus Söderman och Jonas De Geer var rejäla karlar med likadana hjärnor som min älskade farfar. Magin dog den dagen då de sålde sig.

The Golden One bortplockad från Patreon.
Citera
2022-03-15, 18:27
Medlem
okok1s avatar
2021, juli 5:
Citat:
1.76% insamlat
10 564 kr insamlat av målet på 600 000 kr
24 Givare

2022, mars 15:
Citat:
33.60% insamlat
201 601 kr insamlat av målet på 600 000 kr
172 Givare

Runt 9 månader och man har kommit till 30%. Inte mycket intresse verkar det som.👽👽👽
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in