2021-06-14, 13:16
  #5773
Medlem
Offerviljas avatar
Dan Eriksson har blivit blockad på Twitter av den vedervärdiga judinnan Katerina Janouch:

https://twitter.com/erikssondan/status/1404362734779703298

Jag skrev här i tråden att jag i höst kommer att rösta på Alternativ för Sverige i kyrkovalet, men det blir nog inte så. Ett parti som inte känner ett äckel inför kräk som Janouch och Lennart Matikainen är inget som jag vill stödja. Gustav Kasselstrand retweetar Janouch 25 gånger oftare än vad han retweetar Dan Eriksson. Jag orkar inte sitta och låtsas tycka om saker som egentligen är skit. Organisationer som är bra på riktigt: Det fria Sverige, Europa Terra Nostra och Nordiska motståndsrörelsen.
Citera
2021-06-14, 14:29
  #5774
Medlem
Offerviljas avatar
En tweet av Christoffer Dulny:
Citat:
>vill "rädda" svenska folket
>blockerar ordföranden för den enda opolitiska föreningen som driver svenskars intressefrågor

glöm inte att swisha!
https://twitter.com/chris_af_VP/status/1404386552285904900

Det är naturligtvis inte ett dugg överraskande att Katerina Janouch väljer att blockera Dan Eriksson, men det är ändå bra att uppmärksamma sådant här eftersom många medlemmar i Det fria Sverige nog fortfarande går omkring och tror att judinnan Janouch är en person som vill det svenska folkets bästa.

---

Idag ska det spelas in ett bonusavsnitt av Lögnarnas tempel med Dan Eriksson som gäst. Det kommer att bli intressant att lyssna på. Ni ska veta att jag beundrar herrarna Dulny och Eriksson något helt otroligt mycket.
Citera
2021-06-14, 14:34
  #5775
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Dan Eriksson har blivit blockad på Twitter av den vedervärdiga judinnan Katerina Janouch:

https://twitter.com/erikssondan/status/1404362734779703298

Jag skrev här i tråden att jag i höst kommer att rösta på Alternativ för Sverige i kyrkovalet, men det blir nog inte så. Ett parti som inte känner ett äckel inför kräk som Janouch och Lennart Matikainen är inget som jag vill stödja. Gustav Kasselstrand retweetar Janouch 25 gånger oftare än vad han retweetar Dan Eriksson. Jag orkar inte sitta och låtsas tycka om saker som egentligen är skit. Organisationer som är bra på riktigt: Det fria Sverige, Europa Terra Nostra och Nordiska motståndsrörelsen.

De nämnda, judinnan och finnen, tillhör de mer kända profilerna i vad som brukar kallas "den nationella rörelsen", sedan är det bara att avgöra om man vill vara en del av denna rörelse.

Nu är ju den nationella rörelsen varken nationell eller en rörelse, snarare en lösare samling figurer (om än till stor del uppsamlade i ett nätverk) med en överlag reaktionär och i grunden systemtrogen hållning, med allt från aningslösa boomers, uppstudsiga aningslösa sverigevänner, sionister som kanske är mer galna än aningslösa, och judar plus utplacerade infiltratörer som vet vad de håller på med.

Det hela är anstruket med olika delar counterjihadism, personliga intressen och affärsmöjligheter, uppmärksamhetsbehov och religiösa åskådningar som får företräde framför ideologi, framför synen på ras och folk (det finns en intervju som Radio Nordfront gjorde med en medlem från avvecklade Nordisk Ungdom, där kan man få höra vad det är som verkligen ligger varmast om hjärtat hos den klicken).

Men säger man bara att någonting är "nationellt" så strömmar de till. Det är väl lika vanligt hos "nationella" som alla andra att instinktivt nappa på etiketter istället för att se till innehåll.
Citera
2021-06-14, 18:02
  #5776
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Dan Eriksson har blivit blockad på Twitter av den vedervärdiga judinnan Katerina Janouch:

https://twitter.com/erikssondan/status/1404362734779703298



grifter versus grifter
Citera
2021-06-14, 20:05
  #5777
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
grifter versus grifter

Som Mathias Wåg twittrade.

https://twitter.com/guldfiske/status/1404386790585339905
Citera
2021-06-19, 21:37
  #5778
Medlem
McMakrills avatar
Är Svegotmynt någon form av kryptovaluta?

https://www.svegot.se/mynt/
Citera
2021-06-19, 23:16
  #5779
Medlem
Någon som vet varför Ludwig slutade?
Citera
2021-06-20, 00:57
  #5780
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McMakrill
Är Svegotmynt någon form av kryptovaluta?

https://www.svegot.se/mynt/

Det verkar som om man kan köpa en mugg och en T-shirt för mynten.
Citera
2021-06-20, 01:11
  #5781
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Någon som vet varför Ludwig slutade?
Har han också slutat nu? Inte med längre i föreningen eller vad? Berätta mer.
Citera
2021-06-20, 01:13
  #5782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Har han också slutat nu? Inte med längre i föreningen eller vad? Berätta mer.

Det är det enda jag har hört, att han har slutat och försvunnit. Något måste ju definitivt ha hänt.
Citera
2021-06-20, 17:07
  #5783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Det är det enda jag har hört, att han har slutat och försvunnit. Något måste ju definitivt ha hänt.
Vart har ni läst/hört det?
Citera
2021-06-20, 17:09
  #5784
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejnon1
Vart har ni läst/hört det?

Läste det i en gruppchatt kopplad till dfs/radio Svegot. Det sades att dom som ville veta skulle få informationen internt. Något jag har full förståelse för, men antar att nyfikenheten är stark hos mig....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in