2019-10-18, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seksuroba
Den fetlagde lille samen har fake news som affärsidé.

Nu ska han åka ner till Italien för att titta på någon demonstration.

Vilken kung han är, försörjd av dom 1000 medlemmarna.

Herbalife och Livets ord, släng er i väggen, DFS är en ännu smartare affärsidé.
Citera
2019-10-18, 10:52
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall

Han åker väl ner för att göra ett reportage i en journalistisk anda?

Eller ska han sitta och rulla tummarna? Hur vet du förresten att det är medlemmar ur DFS som betalar?
Senast redigerad av motarbetar 2019-10-18 kl. 11:21.
Citera
2019-10-18, 11:20
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Vad är det egentligen som är så roligt med att Dan och Magnus borde be oss om ursäkt? De har under flera års tid uppfört sig som den värsta sortens svin mot människor som har litat på dem, så det är väl inte ett dugg konstigt att de ska be om förlåtelse.
Citat:
Ursprungligen postat av Limitlake
Det är väl ingen av dem du nämner som häller i dig sprit med tvång. Är det inte din hand som håller i flaskan?

Vill du leva ett värdigt liv? Sök upp någon självhjälpsgrupp typ AA, eller någon som bättre passar din bild, det vet du nog bäst själv.
Gör hur som helst något mer positivt och konstruktivt är mitt råd om jag nu dristar mig till att ge ett sådant (är annars sparsam med sådant numera). Det du håller på med nu kan väl knappast vara bra för någon – och särskilt inte för dig.

Lycka till! Hälsningen är menad väl, inte ironisk.
Tack! Det är alkoholen som förstör precis allting. Om jag bara slutar dricka så kommer jag att lyckas lämna den här skiten. Jag tänker ibland att jag måste förlåta Dan och Magnus, men det kommer jag ju aldrig att kunna göra. Människor som gör så att man försöker begå självmord ska man självklart inte ha någonting att göra med. Det finns ingenting som kan provocera mig mer än när den extremt feta grisen Magnus Söderman i poddarna brukar berätta om hur han får mejl från lyssnare som tackar honom för att han har räddat deras liv.
Citat:

Kommer han att ta med sig superreportern Daniel Frändebög ner till Rom? Ni tycker inte att det är lite sjukt att den där lilla parasitgubben som inte kan någonting går omkring och lever på kampen?

Nu kör vi fyra stycken Frändebög-citat:

"Tommy Robinson är världens främsta nationalist."

"Ingrid Carlqvist är min allra bästa kompis."

"Här kommer det judetourettes igen. Det är mycket judetourettes i Flashback-tråden."

"Vad spelar det för roll om man är nazist eller sionist eller vad som helst. Vi måste enas nu!"

Vilka var det förresten som betalade för Kontrajihadistqvists och Frändebögs fylleresor till Almedalen år 2017 och 2018? Medlemmarna? Haha, Frändebög var manlig och tuff när han stod i den där soffan och skrek "snäll seger". Inte ens barn klarar det lilla äcklet av att få. Han är sjuk på precis alla sätt och vis den där jäveln. Fy fan, ta selfies tillsammans med människor som äter bajs. Trots att jag inte hade tittat på några filmer eller bilder så var jag så fruktansvärt äcklad av den där transan att jag mådde illa, men Frändebög han åkte raka vägen till Freedomfest och umgicks glatt med honom.

Jag hade valt dig väl, du var fertil, hade high class-DNA och kindben...
Citera
2019-10-18, 21:27
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Kommer han att ta med sig superreportern Daniel Frändebög ner till Rom?
Bajs-Hannas kompis åker inte med Dan Eriksson ner till Rom. Då blev jag lite gladare och kommer nog att följa morgondagens direktsändning på Svegot från Legas stora demonstration.

https://www.instagram.com/p/B3w1kLeAk6f/
Citera
2019-10-18, 21:29
Medlem
Citat:

Jag har faktiskt betalat Dan 20 000 kr ur egen ficka för att se en liten ful vidrig vänsterjude som dig grina här. Välinvesterade pengar samtidigt som jag m fl får tillgång till livesändning. Ibland suger livet som röding medans livet är fantastiskt som nationell. Hälsa Leman, hans snabel är ju inte diskret precis.
Citera
2019-10-19, 07:19
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHumanEvolution
Jag har faktiskt betalat Dan 20 000 kr ur egen ficka för att se en liten ful vidrig vänsterjude som dig grina här. Välinvesterade pengar samtidigt som jag m fl får tillgång till livesändning. Ibland suger livet som röding medans livet är fantastiskt som nationell. Hälsa Leman, hans snabel är ju inte diskret precis.

En liten rättelse bara - Kjome-och-Renvall är en liberal babbe som ofta titta in här för att sprida osämja.

Princip varje inlägg där man ställer en motfråga på något han påstår så försvinner han i ett par veckor. Sen börjar allt om igen.
Citera
2019-10-19, 13:37
Medlem
Offerviljas avatar
Idag klockan 15:00 direktsänder Svegot från Legas demonstration i Rom:
Citat:
Matteo Salvini och Lega har kallat till jättedemonstration i Rom för att kräva den illegitima, Italienfientliga regimens avgång. Svegot har ett team på plats för ett större reportage, och sänder även direkt från demonstrationen. Direktsändningen beräknas starta absolut senast 15:00.
https://www.svegot.se/2019/10/19/lega-demonstrerar-i-rom-svegot-sander-direkt/

Det fria Sverige lägger också upp bilder från demonstrationen på Instagram:

https://www.instagram.com/detfriasverige/

Lega är ju ett mellanmjölksparti som egentligen inte är särskilt bra, men nu när vi har etnonationalistiska svenskar på plats där nere som livesänder så känns det här ändå lite intressant. Det verkar som om det kommer att bli väldigt mycket folk som deltar. Det fria Sverige skriver att redan vid klockan 12:30 hade tusentals människor samlats för demonstrationen.
Citera
2019-10-19, 18:27
Medlem
Offerviljas avatar
Oj, Det fria Sveriges ordförande Dan Eriksson skriver att hela 200 000 människor deltog på demonstrationen. Det var lite tråkigt att det inte blev någon direktsändning, men det ska bli mycket intressant att få se reportaget från Rom.

https://twitter.com/erikssondan/status/1185584622870159360

Jag tycker att det är så sinnessjukt intressant att följa våra svenska nationalister när de är ute i Europa. När Stefan Jacobsson var på en konferens med Alliance for Peace and Freedom i Catania så åt han bläckfiskpasta. Hoppas att Dan och hans kollega ikväll också kommer att äta och dricka någonting gott och intressant. Dan är inte alls någon fet eskimågubbe från Grönland, utan han påminner mycket mer om en tuff rockmusiker från Wales.
Citera
2019-10-19, 19:43
Medlem
Offerviljas avatar
Ordförande Dan Eriksson fotograferad framför Colosseum tillsammans med den gamla stiliga Nicola Cospito:

https://www.instagram.com/p/B3zni5OgIyS/

Jag ska erkänna att jag inte har exakt koll på vad den där Cospito har ägnat sig åt under hela sitt liv, men jag tror väl att han har varit medlem i Forza Nouva och Alliance for Peace and Freedom. Bilden var i alla fall superfin. I morgon ska det bli 25 grader varmt i Rom också. Italienmys! ❤
Citera
2019-10-19, 22:19
Medlem
Offerviljas avatar
Äh, det här imponerar ju inte ett jävla dugg på mig:
Citat:
Äter middag med gamla italienska veteraner. Flera av dem vänner eller bekanta med Per Engdahl. Medelålder typ 80. Trivs som fisken i vattnet.
https://twitter.com/erikssondan/status/1185639779976826883

Dan Eriksson är en äkta konungason från Skogås!
Citera
2019-10-19, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Äh, det här imponerar ju inte ett jävla dugg på mig:

https://twitter.com/erikssondan/status/1185639779976826883

Dan Eriksson är en äkta konungason från Skogås!

Vart e ungdomen "lixom" ? Har fått det berättat för mig, att Forza Nuovo är en klubb för gamla gubbar, och visst det har sin charm. Men det behövs också lite ungdomlig vigör för att locka samt vinna framtiden. Jag har ytterst stor respekt för Roberto Fiore, en mästare på att bygga bomber om vi säger så
Senast redigerad av TheHumanEvolution 2019-10-19 kl. 22:33.
Citera
2019-10-21, 20:11
Medlem
Offerviljas avatar
Det skrivs intressanta grejer på Twitter. Dan Eriksson och Mattias Wåg fattar. Vice ordförande Dumrid Narcissistqvist fattar inte, trots att hon enligt sig själv redan som ett litet barn med en då outvecklad hjärna fick sitt IQ uppmätt till 153. Jag vet att jag ibland går över gränser och kallar nationella företrädare för lite för elaka saker, men nog måste ni väl ändå skämmas ganska ordentligt mycket över ert samarbete med den där människan? Ni är tokiga och söta. Tokroliga och sötsliskiga. Luai Ahmed är en jävligt bra arabisk bög. Jag vill citera Daniel Frändebögs allra bästa kompis: "Luai Ahmed är den typ av invandrare som alla vi svenskar vill ha i det här landet." Ni har förstört mitt liv, det är sanningen det. När Dumrid & Bögrad förnedrade mig i sina Flashback-avsnitt var det ingen som stod på min sida. Jag är väldigt ledsen och besviken på er. Horjävlar och grisfittor!

https://twitter.com/erikssondan/status/1186274701653528576

Ultima Frontiera - Noi mai domi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in