Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
Vad är det egentligen som är så roligt med att Dan och Magnus borde be oss om ursäkt? De har under flera års tid uppfört sig som den värsta sortens svin mot människor som har litat på dem, så det är väl inte ett dugg konstigt att de ska be om förlåtelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Limitlake
Det är väl ingen av dem du nämner som häller i dig sprit med tvång. Är det inte din hand som håller i flaskan?
Vill du leva ett värdigt liv? Sök upp någon självhjälpsgrupp typ AA, eller någon som bättre passar din bild, det vet du nog bäst själv.
Gör hur som helst något mer positivt och konstruktivt är mitt råd om jag nu dristar mig till att ge ett sådant (är annars sparsam med sådant numera). Det du håller på med nu kan väl knappast vara bra för någon – och särskilt inte för dig.
Lycka till! Hälsningen är menad väl, inte ironisk.
Tack! Det är alkoholen som förstör precis allting. Om jag bara slutar dricka så kommer jag att lyckas lämna den här skiten. Jag tänker ibland att jag måste förlåta Dan och Magnus, men det kommer jag ju aldrig att kunna göra. Människor som gör så att man försöker begå självmord ska man självklart inte ha någonting att göra med. Det finns ingenting som kan provocera mig mer än när den extremt feta grisen Magnus Söderman i poddarna brukar berätta om hur han får mejl från lyssnare som tackar honom för att han har räddat deras liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kjome-och-Renvall
Nu ska han åka ner till Italien för att titta på någon demonstration.
Vilken kung han är, försörjd av dom 1000 medlemmarna.
Herbalife och Livets ord, släng er i väggen, DFS är en ännu smartare affärsidé.
Kommer han att ta med sig superreportern Daniel Frändebög ner till Rom? Ni tycker inte att det är lite sjukt att den där lilla parasitgubben som inte kan någonting går omkring och lever på kampen?
Nu kör vi fyra stycken Frändebög-citat:
"Tommy Robinson är världens främsta nationalist."
"Ingrid Carlqvist är min allra bästa kompis."
"Här kommer det judetourettes igen. Det är mycket judetourettes i Flashback-tråden."
"Vad spelar det för roll om man är nazist eller sionist eller vad som helst. Vi måste enas nu!"
Vilka var det förresten som betalade för Kontrajihadistqvists och Frändebögs fylleresor till Almedalen år 2017 och 2018? Medlemmarna? Haha, Frändebög var manlig och tuff när han stod i den där soffan och skrek "snäll seger". Inte ens barn klarar det lilla äcklet av att få. Han är sjuk på precis alla sätt och vis den där jäveln. Fy fan, ta selfies tillsammans med människor som äter bajs. Trots att jag inte hade tittat på några filmer eller bilder så var jag så fruktansvärt äcklad av den där transan att jag mådde illa, men Frändebög han åkte raka vägen till Freedomfest och umgicks glatt med honom.
Jag hade valt dig väl, du var fertil, hade high class-DNA och kindben...