Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Hela den nationella rörelsen var så fruktansvärt besatta av kärlek till Ingrid & Conrad. SvP:s gamla partiledare gästade om och om igen den där podden och satt och gullade med Dumrid så att man blev så äcklad att man ville kräkas ner hela sig själv. Jag är så obeskrivligt ledsen. Den här alkoholismen som jag drog på mig när samarbetet med idioterna inleddes är hemsk. För några år sedan hade jag knappt smakat alkohol. Jag vet att man kanske egentligen inte kan tänka på det här viset, men Dan och Magnus har förstört mitt liv totalt.
Det är väl ingen av dem du nämner som häller i dig sprit med tvång. Är det inte din hand som håller i flaskan?
Vill du leva ett värdigt liv? Sök upp någon självhjälpsgrupp typ AA, eller någon som bättre passar din bild, det vet du nog bäst själv.
Gör hur som helst något mer positivt och konstruktivt är mitt råd om jag nu dristar mig till att ge ett sådant (är annars sparsam med sådant numera). Det du håller på med nu kan väl knappast vara bra för någon – och särskilt inte för dig.
Lycka till! Hälsningen är menad väl, inte ironisk.